SPONSET AV LITTLEME

 

I går fikk jeg en kjempefin liten pakke fra LITTLEME i posten !  Der var det noen kjempesøte ting til lille kjære fine gutten min som de har vært så snille og søte å sende til meg !

LITTLEME er en Norsk nettbutikk som selger klær og utstyr, samt interiør til baby og babyrommet ! De har kjempemye fint i netshopen sin,  jeg har allerede sett mye som jeg har lyst å bestille derfra !  Disse tingene jeg har fått er bare et lite utvalg av hva de har , altså har de myye mye mere !   Absolutt verdt 5 minutter av tiden din å ta en titt på alt det fine de har 

 

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL NETTBUTIKKEN DERES

 

 

 

 

Som du ser , så har jeg fått tidenes tøffeste body ” BAD TO THE BONE”  ,  en flaske , en kjempesøt bamse med tutelyd når man klemmer på den, verdens tøffeste sutte ( som står helt i stil til bodyen ) en refleks ( som jeg tenker å putte på vognen)  og en kjempesøt neglefil !

 

Må bare få si tusen, tusen takk til LITTLEME :-  )

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg