MAGBILDER UKE 15 VS UKE 32

 

Hahah, sa noen stoor forskjell eller ?  Tenk , på første bildet va gutten min bare en noen centimeter langt foster , mens på 32 ukers bildet er han en stor babygutt inne i magen min ! Det rareste av alt er at det ikke virker så fryktelig lenge siden jeg var 15 uker på vei.   Jeg hadde hvertfall ikke begynt å få noen svær babymage da, da var puppene det eneste som hadde vokst , og de var svæære i forhold til kroppen min ! Nå ser de små ut i forhold til kroppen min, men det er jo fordi jeg har en svær baby derinne..  hihi, gleder meg sånn til å få han uuut til meg , gleder meg selvfølgelig også VELDIG til å bli tynn igjen !  Det skal bli hærlig å ikke bli sett på som ” hun gravide”   Det er sant som de sier, man er utrolig fornøyd og kunne fortsatt i all evighet å være gravid når man er rundt 20 uker på vei, men når man bikker 30 uker så kommer utålmodigheten , ryggplagene, mensensmertene, og ikke minst ca 20 dobessøk i løpet av natten å TAR deg 😉  Så alle dere som er 20 +++ uker på vei og synes det er herlig å være gravid, bare vent..  det blir så mye mye tyngre når babyen bikker 2 kilo, skal love dere at det tar på ryggen min.   For tiden så går jeg som en gammel kjerring.. 

 

 

Noen flere som er lei av å være gravid nå ? 

 


15 kommentarer
    1. Jeg begynner og bli kjempe lei! har så mye kynnere og modningsrier, satser på at h*n kommer ut om noen uker, hadde vært litt deilig:)

    2. det var stor forskjell på bildene gitt! 🙂 Og du har en kjempefin babymage <3
      Ja jeg er lei, men kun pga plagene.. Elsker å ha babyen i magen men er plagene som gjør at jeg vil springe på veggen. Skal bli godt å få bort alt det overflødige og få kose babyen på et skikkelig vis. Gleder meg virkelig til å starte mamma/familielivet nå 🙂

    3. Silje Anita: Tuusen takk for det ! <3

      Hehe, jeg ser den ! Blir jo nesten litt slemt å si at man er lei av å ha babyen i magen, men som du sier, det er jo plagene det medfører man blir lei av..

      Er heerlig å ha de i magen, men nok ENDA myye herligere å ha de på utsiden . Skjønner godt at du gleder deg, for det gjør jeg også ! Uueeendelig mye 🙂

    4. Ble aldri lei… savner magen min, min ble født i uke 32+1 han… så fikk aldri oppleve den siste biten,den kjempe store magen, alle plagene,spenningen.. nyt det for alt du har ! 😉 hehe…

    5. Malin Og Kevin: Nei, det skjønner jeg egentlig om du fødte så tidlig. Jeg har selv ikke begynt å bli lei før nå i det aller siste . Prøver jo å nyte tiden , men er litt vanskelig med både ryggsmerter og diverse plager. Men når det er sagt, så er det verdens koseligste ting å ha baby i magen 🙂

    6. Får bare satse på at puppene holder seg sånn – etter du har ammet.
      Jeg blir nok mest sannsynlig å ta silikon når jeg er ferdig å amme. 🙂
      Men nå er jeg bare 13 + 1 på vei. Så vet jo aldri hvordan puppene holder seg 😉

    7. Er nok litt lei, men vet det er best han holder seg der i etpar uker til ihvertfall! Vil absolutt ikke ha ut en som må ligge i kuvøse og slikt fordi han er for liten. Så tror nok ikke du vil han skal komme helt ennå selv!
      Jeg er forresten 36 uker på vei nå.. 🙂

    8. Veeeldig lei! Er 35+1 på vei og gleder meg kjempe mye til gullgutten min kommer! Er like utålmodig som deg og vil helst ha han i armene min nå 😀
      Har fått en del kommentarer om at jeg er heldig som er ung (18), for da er det enklere å være gravid. Men det er veldig ulikt fra person til person.. Er dødssliten hele tiden, vondt i ryggen, svangerskapskløe, opphovne bein, osv.. I tillegg jobber jeg på et eldresenter, å det tar viirkelig på!
      Men må virkelig si det er verdt alle plagene! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg