GÅRSDAGENS INNKJØP

 

Siden jeg var så LAT i går , noe jeg forsåvidt er i dag også (  men med god grunn ) så orket jeg rett og slett ikke lage dette blogginnlegget før nå.  Er som dere sikkert vet, syk og gaanske sengeliggende og hostende :/ 

 

Men blogge må man ,  og litt er jo bedre enn ingenting , ikkesant ? 🙂  

 

 

TIL NYDELIGSTE MILIAN MATHEO 

 

Finbody med sløyfe faktisk, tenk så nusselig han blir i den ! Bodyen er i størrelse 56 , så ganske nyfødt størrelse med andre ord.  Satser på at han kommer før julaften, så kan han bruke denne ! Ah, gleder meg 😀 

Bamsedress , også i størrelse 56 ( siden jeg allerede har en bamsedress i størrelse 50 og en i 62) i leopardmønster med glitter i stoffet ( sikkert beregnet til jenter, men hvorfor kan liksom ikke gutter gå i sånne ?!? )   

Synes den var helt nydelig, så måtte bare kjøpe !  Begge plaggene fra Lindex 🙂 

 

Bamse-pysjamaser til lille gullet mitt !  Kortarmet, men de var på salg, så måtte bare kjøpe ! Søte, ikkesant ? 🙂 

 

 

 

 

TIL HO MOR 

 

 

Pushup bh’er fra LINDEX.   Synes Lindex har fått utrolig fint utvalg i undertøy den siste tiden ( siste året.. )  , faktisk mye finere enn f-eks det på H&M , som var min favorittplass å kjøpe undertøy tidligere.  Bruker egentlig bare slikt sexy undertøy, det er liksom en vane.  Føler meg ekkel med bestemorundertøy, hahaha :p 

 

 

 

Har vært å kjøpt meg ammebher , 2 stk faktisk ,en hvit og en svart.   Jeg som trodde jeg var dødssmart og kjøpte i C-cup , altså en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker…  TRODDE jeg.  Når jeg kom hjem å prøvde de, så satt de jo som smurt på puppene.   HAHAHAH…    ikke det at jeg har noe imot å få større pupper da !  Men må vell ut å kjøpe D-CUP da , siden dere anbefalte å kjøpe i en størrelse større enn det jeg bruker nå.  Takk for tipset forresten 🙂  

NESNALOBBER ! Hahhah, dette hadde jeg aldri trodd om meg selv.  Vil si at dette innkjøpet var 95% mamma sitt påfunn.   Hun  mente at jeg ville trenge slike varme sko når jeg skal ut å trille masse turer med Milian Matheo i vinter, og at de passer KJEMPEBRA til den røde jakka mi .   Så vi får se, har enda ikke prøvd de siden jeg prøvde de på skobutikken..  latskap.  

 

Roosaa KARI TRAA kosebukse i størrelse S.. noe jeg angrer litt på ,  sto lenge å vurderte på om jeg skulle ta XS eller S, så ble det S tilslutt..    men ser nå at XS hadde passet best, og iallefall etter fødselen !   Men ellers, buksa var kjempefin og god å ha på .. elsker rosa ! 🙂 

 

 

Britney Spears sin FANTASY parfyme , har hatt denne flere ganger før og synes den lukter utrooolig godt 🙂  

 

 

Hva synes dere om babyklærne , søte eller hur ?!   Har forresten fått et par sponsorpakker i posten i dag, så blir enten å lage innlegg om det nå eller imorgen.. får se hva formen sier !   Skal i tilegg kjøre igang ENDA en herlig konkurranse..   jaaa, dere leste riktig ! Har faktisk hele 2 konkurranser gående enda,   CAMABABYKONKURRANSEN og NAVNESMOKK KONKURRANSEN.

 Håper mine kjære lesere har hatt en helt fantastisk dag i dag selv om det ikke har blitt noe særlig blogging fra meg.   Så håper jeg også at dere får en superkoselig helg ( for det er jo helg snart ?!)  Hihi..  jeg eelsker helg, selv om jeg jo egentlig har helg hver dag,  SELV om det er en jobb i seg selv å være gravid nå. 

 

XOXO 


15 kommentarer

Siste innlegg