SPONSET AV KONDOMFABRIKKEN

 

For et par dager siden fikk jeg noen søte små ting i posten fra KONDOMFABRIKKEN , som de har vært så snille å sende til meg.    Jeg blir alltid så glad for pakker selv om jeg får det ganske så ofte, og det var ikke annerledes denne gangen !   

Kondomfabrikken er en nettbutikk som selger alt mulig innen erotikk, osv..  alt fra vibratorer til massasjeoljer !  De har et utrolig stort utvalg, så jeg vil absolutt anbefale mine lesere å ta seg en titt innom nettsiden deres, som dere finner HER

 

 

Vibrerende and , tror den er vanntett også om jeg ikke husker heeelt feil 🙂 

 

MINI-vibrator og glidemiddel .  MINI-vibratoren er ogsåå vanntett 🙂 

 

Sååe, anbefaler dere å ta en titt innom netshopen deres ! For dette er jo bare bittelitt ut av utrolig mye de har. Som sagt, de har et utrolig stort utvalg av alt “slikt” 😉 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Hva skal du bruke det der til? den anda? og den andre? unnskyld at jeg spør, jeg er så usikker på sånt.

    2. Hvem i faaen blir kåt av og stikke en AND oppi fitta. Sikkeli deili og få pelsen stappet ned i *pip* en din ! hahahahahahah. Dt her må æ fortelle til Tor Even ! hahahahahahhahahahahahahhahaha. Neida men du er jo litt ………… arti daa, dt skal du ha ! 😉

    3. Anonym: Er faktisk ikke heeelt sikker på hva den skal brukes til, mennee.. den skal hvertfall ikke “stappes oppi fitta” slik anonym nr 2 så fint sa det 🙂

      Du får ta turen innom nettsiden deres å lese litt, står nok der 🙂

    4. Anonym: Det er to ting jeg IKKE skjønner med kommentaren din, det første er hvorfor du skriver på bokmål når du tydeligvis er fra Finnmark/Alta ? Det andre er , hva faen har Tor-Even å gjøre med å “stikke anda i fitta” , som du så fint sa ? Tror forresten ikke den er til for det formålet heller.. du lurer på hvem faen som blir kåt av det ? Skal love deg at det HELT sikkert er noen som blir kåt av det også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg