INNKJØP ; ROSA TRILLEKOFFERT

 

 

Ijaaaa..   da har jeg altså gått til innkjøp av en rosa samsonite trillekoffert !  Noe jeg absolutt trengte, siden min andre koffert ( også en samsonitekoffert, rød)   er temmelig svæær og ikke akkurat så praktisk å drege med seg til sykehuset.    Mitt formål med dette var nemlig egentlig bare å kunne bruke den til “sykehusbaggen”  .  Men kan jo bruke den til alt annet også.  Synes prisen var helt grei, den er jo tross alt ROSA!  For de av dere som ikke har fått det med dere, rosa er min absolutte yndligsfarge.  Synes fargen lyser opp alt , på en måte !

Denne har også 4 hjul, slik at du kan trille den alle veier uten å måtte snu på den, om dere skjønner.  Den har lås, slik at ingen luringer kan snike i den om man ikke vil deet, høhø 😉  

Gleder meg utrolig mye til å begynne å pakke det jeg skal ha med på sykehuset, i den, noe jeg skal begynne med iløpet av helgen.  Er jo ikke lenge igjen til lillegutt kommer til verden, så er jo greit å ha ting klart i tilfelle han skulle bestemme seg for å komme litt før tiden.   I dag er det faktisk akkurat 6 uker til termin, og imorgen bare 5 uker og 6 dager ! Synes 5 uker høres så lite ut.. herregud, det er liksom bare i overkant av en måned.   SYKT at jeg skal bli mamma om så kort tid !  Og jeg gleder meg såånn ..  Tenk ,min egen sønn som jeg skal ha 100% ansvar for, som jeg skal elske, og allerede elsker over alt på denne jorden  ! Er så spent på hvem han ligner på, og hvordan han ser ut, hvordan han er i oppførsel, osv…  er så spent på ALT nå  

 

 

På det øverste bildet ser dere min nydelige vogn i bakgrunnen.   Skal lage et eget innlegg med bilde av den og alt annet jeg har kjøpt til lillegutt (  bortsett fra klær som er større enn nyfødt størrelse, siden jeg har pakket det vekk foreløpig )

Skal også legge ut en komplett liste over hva jeg mangler og hva jeg har i boks ( har jo omtrent alt, men er nok mye jeg ikke har tenkt på)   Bare for å få oversikt liksom , og også slik at andre vet hva Milian Matheo ønsker seg… hihi (A)  

 

Håper dere har hatt en heeerlig dag, og koser dere fortsatt videre !  Jeg er heelt i julestemning om dagen, så vi skal nemlig ha pinnekjøtt i helgen.  Gleder meg ekstremt mye, for det er jo knallgodt.  Herregud, man skulle nesten tro at jeg er helt gal..   har vært i julestemning siden i sommer en gang , men det er jo av en helt enkel grunn, siden jeg helt siden 18 årsdagen min har vært klar over at denne julen vil jeg få den fineste og største gaven man noen gang kan få !  🙂 

 

Følte bare at jeg måtte ta et bilde å poste det i dette innlegget,siden det er en stund siden jeg har hatt bilde av meg selv ..   har liksom ikke giddet å ta noen bilder nå mens jeg har vært syk, men det skjønner dere HELT sikkert..  har liksom ikke fått tatt noe sol heller, og jeg har TANOREXI, reaally   🙂    Tok sol i dag da, og det var HERLIG 

 

 

Hva skal mine kjære lesere gjøre i helgen ? 

 

 

17 kommentarer
    1. åååh, gleder meg til å se gutten!! MISSUNELSE TIL 1000… 🙁 må nok vente noen år til, siden jeg bare er 15.. haha
      Hva kostet kofferten? 😀

    2. Anonym: Jeg gleder meg også ufattelig mye ! Du får nok din sjanse også, og du burde gleede deg til å bli gravid for det er herlig, men selvfølgelig også tungt. Men det gode veier opp for det vonde, for å si det sånn !

      Jeg var selv 17 når jeg ble gravid, så du skal aldri si aldri 😉

      Kofferten kostet 1599, og er kjøpt på Parfymelle ( om jeg husker rett… )

    3. Rebecca Naustenget: Så koselig at du leser bloggen min hver dag ! 😀 Jeg gleder meg også utrolig mye, håper tiden framover går foort !

      Er jo bare å bli gravid da vetduu :- )

    4. Fin mage 🙂 Blir artig å se når han kommer til verden.. Men har hørt det ikke er så bra å ta sol når man går gravid som du?

    5. vet du har snakket før om at ” UV-strålene går kun cirka 0,5 millimeter inn i huden. ” Men det e ikke det æ har hørt.

    6. vet du har snakket før om at ” UV-strålene går kun cirka 0,5 millimeter inn i huden. ” Men det e ikke det æ har hørt.
      karoline
      de fleste tester og artikkler sier at solarium ikke skader fostere på noen måte. så dette er trygt. men det er jo skadelig for deg selv

    7. selvom sol ikke skader ungen din, så skader det jo ungen din MYE om du får hudkreft å dør. tenk litt på den du 🙂 kjedeli for gutten om du får kreft om 20 år liksom.

    8. Du treng garrantert ikke no stort med deg på sykehuse enn klær å sminke å sånt 🙂 føde du i hammerfest kommer du garrantert dagen etter til alta å e på barsel her..

    9. Fin, men veldig dyr koffert! Eg har kun kofferter frå Primark i London, fantastisk kvalitet ( har hatt den eine i mange år), snurrer alle veier som du seier og dei har mange fine farger og mønster.. eg har svart, leopard og prikkete! Drøyt 200 kr stk. Med andre ord.. du får turen til London, hotell, pluss kofferten for den prisen… 😉 Tips til neste gang du skal kjøpa koffert… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg