BESTILLT FRA NELLY.COM

 

 

Har nå laget denne listen av ting jeg har bestillt fra Nelly.com,  både kjoler og sko og litt annet.  Hvis noen har noen av disse tingene, og er misfornøyd, så for all del rop ut 🙂 

For de som lurer, jeg bestiller ikke kjoler for å bruke nå, men for å bruke etter svangerskapet..  tror ikke engang størrelse XXL går over magen min akkurat nå , hahahah ..  

 

Body glitter, herlig herlig ! 


Primer 🙂 


Disse skoene har søsteren min , og de er knallfine !  Har lånt de mye av henne, haha.  Ikke så mye i det siste da, i og med at jeg er svær som en bolle, men før svangerskapet.  ELSKER de.   Så nå skal jeg kjøpe mine egne

 


Og et kjempesøtt PUMA sett i blått til sønnen min !   Settet er i størrelse 62, så ganske smått med andre ord ! Gledeer meg til å bruke det på han , hihi  🙂 <3 

 

 

Noen som har kjøpt disse kjolene, og vet om de er store eller små cup’er ?( de tre nederste)   Jeg har bestilt alle i størrelse XS , men er litt redd for at cupene blir for liten, siden jeg jo har fått ganske store pupper, og vil få en DEL større etter fødselen. Så som sagt… noen som har disse og vet ? 

Aah..  det skal bli SYKT deilig å få tilbake kroppen sin igjen , etter å ha følt seg som en stranda hval i mange, mange måneder..   Skal bli HERLIG å bli deilig igjen for å si det sånn, meeehh 😉 

 

 

34 kommentarer
    1. den lilla er ganske liten har jeg hørt, men vet ikke me de andre.. 🙂
      Kjempe mye fint rannveig 😀 rene juleaften nå i postkassa di;)
      men bare husk at gravidpuppene går drastisk vekk etter 6 mnd.. gjorde de iallefall på begge veninnene mine. :så da passer du de vel snart uansett 😀

    2. by Adina: Hehe, vi får se da , om et par dager. Får bare sende den tilbake til dem om den blir for liten !

      Jaa , du får virkelig sagt det! 😀

      Du skjønner, at etter jeg er ferdig med ammingen, og puppene mine blir mindre igjen, så skal jeg ta silikon,så det som ikke passer nå, passer hvertfall ikke etter det.. om du skjønner, haha 😀

    3. Jeg er jo bare 12 år, men er ganske lang, så jeg klarer å bruke XS kjoler fra Nelly:-) Me jeg bruker å sy inn min litt øverst, men det er ikke sånn kjempemye;-)

    4. Flotte klær! Men husk, kroppen blir ikke “normal” før etter ca ett år, tru mæ :p men såfremst du ikke legg dæ i hardtrening etter fødselen da, nåt som ikke e helt bra for hverken dæ eller ungen 🙂

    5. Lykke til med å få kroppen tilbake i “form” rett etter fødseln :p hoff, gravide unge jente klage altfor mye. sett nu heller pris på at du faktisk har mulighet til å få unge, e ikke alle som har det!
      strekkmerka og vektøkning e ikke krise i det hele tatt, normalt hete det 🙂

    6. Den røde har jeg 🙂 Bestillte den før magen ble kjempestor å jeg faktisk fikk den på meg, ikke bare var cupene små men den er også kjempekort.. Det er slik at hvis jeg bøyer meg ser alle alt. Å jeg har alltid brukt strl xs.. 🙂

    7. Cupene på nelly kjolene er utrolig små!! Må opp i L om kjolene skal passe over puppene mine, men da henger den bare å dingler på resten av kroppen… Den lillae er litt liten i cupen, men man må nesten prøve selv.. Siden alle kropper er forskjellig 🙂

    8. Anonym der oppe, som sier at unge jenter klage altfor mye over svangerskapet. For det første, ka hadde det nåkka med det her innlegget å gjøre? Skjønner GODT at Rannveig gleder sæ til å komme tilbake i form etter fødselen, og æ vet at ho har utrolig gode odds (bedre odds enn de fleste iallfall) til å komme rett tilbake i kroppsformen sin.. Skjønner ikke, det e visst noen som trur at det e umulig å komme i form etter fødselen og at kroppen e ødelagt etter et svangerskap, det e ka du gjør det til. Noen e svært uheldig, men de aller fleste sliter ikke så jævlig med å komme i form etter et normalt og friskt svangerskap..
      Æ så heller ikke klaging i innlegget hennes? Va det det at ho gleda sæ til og ikke føle sæ som en stranda hval mer? Isåfall så vet du tydeligvis ikke kor mye et svangerskap kan slite på kroppen. Æ har 7 uker igjen og æ gleder mæ til å slippe den ekstra vekta æ bærer nu, for kroppen min tåler det utrolig dårlig. Men selvom både æ og Rannveig påpeker at det e tungt og belastende å gå gravid, så betyr det ikke at vi ikke setter pris på muligheten til å få barn. Æ e evig takknemlig for det.
      Og det med at gravide unge jenter klager så mye under svangerskapet e så utrolig feil, gravide generelt klager under svangerskapet, UANSETT alder, noen klager mer enn andre og sånn e det bare. Æ syns Rannveig har klaga EKSTREMT lite på svangerskapsplagan, så du burde rett og slett bare skaffe dæ et annet og bedre liv enn å sitte å finne bittesmå “feil” som du kan blåse opp til no enda større hos Rannveig. Har aldri fått unntrykk av at ho ikke setter pris på å få være gravid, så at du skal komme å påpeke no sånt e bare kvalmaness og utrolig dårlig og teit gjort av dæ.
      Du virker bare bitter og sjalu lillevenn..

    9. ååå så gøy 😀 jeg skal også ta silikon rett etter amming den dagen det skjer ;D
      gleder meg. det er så fint med pupper :)))))))
      mange gram skal du ta?

    10. æ lurte egentli på kor du får alle de pengan ifra, til å shoppe så mye 😉 ??? hehe :p sitt hjemme me guttn min på 11mnd, men har virkeli ikke råd til noe ting til meg selv :p!!

    11. heia du atte viss du har kjøpt disse i xs så passer du nok ikke dem viss du skal ta silikon. jeg er egentlig en small selv, men jeg er nødt til å bruke large/ xlarge pga puppene (syr inn klærne). Og det er maaange klær å topper/kjoler jeg ikke kan kjøpe fordi puppene er for store, så er jeg jo en liten jente ellers så er skikkelig kjipt:S. men jeg bruker jo 75E i bh. Så tenk deg nøye om. – annjacqueline

    12. Skjønner godt at du gleder deg til å komme tilbake i form og div =)
      Da jeg gikk gravid med min første så la jeg på meg mye og regner med at jeg ikke går opp så altfor mye denne gangen… Har også fått svar på hvorfor jeg ikke klarer å ta av meg mine ekstra kilo =( Har stoffskifte så det er grunnen.. Men når alt faller på plass etter at nr to er kommet så skal jeg få skikk på stoffskiftet i kroppen og komme meg tilbake i mine gamle klær =)

    13. kjære benedikte, du har et ekstremt stort oppmerksomhetsnivå. på lik linje med rannveig. dokker må bare syte og klage om ALT offentlig som har med svangerskapet å gjøre. “klare ikke rulle ut av solariumet, klare ikke rulle ut av senga” ååh stakkars dokker, for det e jo ikke heeelt normalt å være gravid. dokker whine som om dokker sku hadd uhelbredelig kreft….
      du sir du e takknemlig for å være gravid, ja da e det kanskje det du bør uttrykke og ikke omvendt? ikke: “sykt æ har løst på en øl nu”

    14. Anonym: Nu kjente æ at æ ble ganske kraftig irritert. Unnskyld mæ ANONYM, men æ e 95% sikker på at du aldri har vært gravid sjøl. Hverken æ eller Benedikte har nu klagd eller syta så veldig av svangerskapet, man sku igrunn forventa at det hadde vært mere, i og med at det e TUNGT(!!) å være gravid. Å fordeom man klage aavogtil, så e man utrolig takknemlig fordeom ! Det har jo ingen sammenheng. Glede mæ til du blir gravid, så kan du sitte å flire av dæ sjøl når du bikke uke 30 og får vondt på dela av kroppen du ikke engang visste du kunne få vondt i .

      Hahah. Fyfaen du e latterlig.

    15. sv// hahaha.. HAHAHAHAHA!! Fy faen du synker lavt, HAHAHAHAAAA, æ klarer ikke la være å flire, unnskyld mæ.. :p *latteranfall*
      Nu e æ VELDIG spent.. Kor e det æ sitter å syter om æ tørr spørre? 🙂 Du vet jo tydeligvis alt om mæ og kossn æ har snakka om mitt svangerskap. Har du fått med dæ at æ e 100% sykemeldt fordi æ har jobba i en jobb som ikke kunne tilrettelegge for mæ MED bekkenløsning fram til uke 31 og fordi æ sleit UTROLIG psykisk pga diverse private ting pluss hormona, nåt som medførte til at æ e i fare for å føde for tidlig? I svangerskapskontrollen når æ va 30+2 uker på vei, så trudde æ at æ hadde så vondt av kynnera fordi æ har lav smerteterkel, men fikk mæ et lite sjokk når æ hadde moden livmorhals og begynnende åpning.. Og katti har æ sagt til dæ eller noen andre at æ har sååå jævla lyst på en ØL!? Og so what om æ hadde sagt det, æ har lyst til å ta mæ en øl av og til men velger ikke å gjøre det. Ka det gjør mæ til? En som e utakknemlig ovenfor å være gravid? Æ venter verdens fineste lillejente og æ elsker ho med hele mitt hjerte, men æ må nu for faen mæ lov til å si at svangerskapet e TUNGT, GUESS WHAT, DET E DET! Den dagen DU blir gravid og sliter med svangerskapsplager, så kan du komme til mæ å fortelle at æ klagde i svangerskapet mitt.

    16. “Kor e det æ sitter å syter om æ tørr spørre? :)” i alle fall ekstremt MYE HER. hahaha, drit deg sjøl på leggen :p selvom æ ikke har deg på facebook så har æ vel sett ka du skriv…..
      veldig viktig å skrive alt det til meg? prøve å overbevise meg om at du har det så forbanna jævlig? sorry men ka du prøve å oppnå? du syt så det tyt utav kjeftn på deg. alt det du har skrevet her e jo bare et jævla godt bevis på det :p oppmerksomhetssyk much! du har sjøl valgt det, å bekkenløsning e normalt, strekkmerka e normalt, og du bare: kan aldri gå i bikini igjen, buuuhu
      tungt å være gravid ja rannveig, det kan æ tru. du må jo være helt psykisk knekt pga alt med (stakkars) BF. drit du peng eller? ka i faen ska du med 100 bodya i strl. 50 ??? og silikon rett etter amminga e ferdig? god rollemodell der også, og snakk om å prioritere. blir fan rysta
      jævli bra rollemodell.

    17. Blir nesten litt rystet av å les enkelte kommentara her..
      Og til dæ Anonym; Det her e (som du sikkert ser) Rannveig sin blogg, å da må nesten ho få skrive ka ho vil, uten at “anonyme” skal komme å skrive masse dritt. Foreslår at du heller finn dæ en anna blogg å les, hvis du synes det e så mye klaging og syting her. Og at nån har kjøpt 100 bodya i str.50. ka bryr det dæ? Det e jo ikke du som skal vaske klærne uansett 🙂
      Stå på Rannveig!

    18. Du anonym.. Har du nån gang gått gravid sjøl?? D e faktisk veldig tungt for kroppen å d e ikke bare bare å komme sæ opp fra ei seng når man har en stor kul på magen eller snu sæ for den saks skyld. Men har Rannveig eller Benedikte nån ganga sagt at de IKKE glede sæ t å bli mamma? De må no få lov å si at man glede sæ t kula e borte, t man får sin ega kropp tbake, få lov å “syte” litt? Å koffør bryr du dæ egentlig, å koffør kommentere du som en anonym? Rannveig velge helt sjøl ka ho vil legge ut om i bloggen sin, å alle velge sjøl ka de vil skrive om på facebook sien sine o.l. Å æ syns at kan man ikke komme me konstruktiv kritikk træng man ikke si nåkka som helst!
      Ikke alle e så heldig som Rannveig å ha minimalt me plaga å null strekkmerka, så når ho først plages syns æ ho ska få lov t å si d uten å få stygge kommentara tbake. Må si at du e bra tøff som ikke en gang tør å skrive navnet ditt.
      Nei Rannveig å Benedikte, syt så masse dåkker vil! D e lov, å de fleste me litt mellom øran forstår d 😉

    19. Æ flirer av dæ.. Æ flirer sånn av dæ, hahaa, at du ikke skjemmes. Ka slags liv har du egentlig? Sitter å sniker på facebooken min for å kunne svare for dæ? :p Skjønner jo at du e fast tilhenger men djiises.. Stakkars dæ.. Æ har faktisk ikke strekkmerka, va falsk alarm, men det fikk du vel ikke med dæ? Skreiv det også på facebook skjønner du 🙂
      Nei vettu ka, æ har virkelig andre ting å bedrive tida mi med enn å sitte å prøve å fortelle dæ kossn svangerskapet mitt har hatt innvirkning på min kropp og helse, du har jo tydeligvis gjort opp din mening om både mæ og alle andre unge jenter som syter og klager så fælt i svangerskapet. Skjønner jo at du mener vi e utakknemlig hele gjengen. Ser også til at du vet alt æ har gått gjennom det siste året også, good for you 🙂
      Frøydis, haha, frister å bare skrive en laaang liste å publisere på veggen min på facebook over mine plager akkurat nu, for det hadde blitt en laaang liste og æ e sikker på at frøken anonym ovenfor hadde vært den første til å klikke sæ inn for å se, for deretter å skrive ka ho mener om saken her inne 😉 What a loooser..

    20. benedikte, ser ikke ut til at du har så mye anna å gjøre enn å kommentere her ;D
      “savne kroppen min”, ehm, derfor alle som har fådd ungen ut legg ut bilde av magen å skriv: “savne magen!!” …. dobbeltmoral much 🙂
      frøydis, du e like mye anonym, å hvis du insistere så kan æ jo bare skrive et navn ;p

    21. Høhø.. “Ida Paulsen” eller hvem du er. Er da for faen lov å savne kroppen sin når man er gravid? Det gjorde jeg også det! Men i ettertid savnet jeg BEVEGELSENE, Å HØRE HJERTELYDEN osv, kanskje ikke direkte selve den giga magen min.
      Itillegg bare til informasjon kan man ikke ta silikon rett etter amming, man må vente minst 8 mnd etter man er ferdig 😉 Det er heller ikke så jævelig vanskelig å komme tilbake til “sin egen” kropp igjen, tok meg 8 dager det.

    22. Hei Rannveig 🙂
      Det er en spennende tid der man venter på en liten skapning! 🙂 Syns du har fått deg en nydelig gravidmage, den har blitt stor! Ser at du har ikke fått strekkmerker – Smører du med noe? Ka merke?
      Hilsen “Påskeharen” på babyverden.no

    23. Klart man savne kroppen sin, d e ei belastning å gå gravid, å ja etter ei stund savne man faktisk å ha babymagen dær, kjenne bevegelsan å alt som høre t. Men de som ikke har gått gravid vet ikke kordan d føles. Nei, går igjennom d samme sjøl før du bynne å snakke 🙂

    24. Æ hadde M i to av de kjolan og bruke 75D i bh, og cupan va så liten at det så helt teit ut for halve puppen stakk ut under bøyla, så det så ut som man hadde to puppa på hver side.. :/ så ble retur

    25. oh my god! Enkelt å greit, like du ikke bloggen til Rannveig så drit i å les den? Det e hennes blogg å ho velg skjøll ka ho skrive å om du ikke like det så ikke les bloggen 🙂 Virke jo nesten som dåkker som sitt å rakke ned på ho før at dåkker e skjalu.. haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg