UTKASTELSESORDRE !

 

Kjære leieboer. 

Jeg ser meg herved nødt til å si opp vår leiekontrakt. 
Pga plassmangel er det nå ønskelig å benytte plassen du disponerer til andre ting – som mat, drikke og lignende. 
Den blæren du så lenge har bodd ved siden av har klaget, og ønsker seg mer plass, slik at den kan fungere normalt igjen. 

Vi har hatt et fint leieforhold du og jeg, og det er med tungt hjerte at jeg nå må be deg flytte ut. 
Til gjengjeld har jeg laget plass til deg her ute – en stor fin seng, en vogn som står klar, og mange flotte mennesker å bli kjent med. 

Da du aldri signerte noen kontrakt da du flyttet inn står jeg i min fulle rett til å be deg flytte ut i løpet av de nærmeste ukene, men du skal selvfølgelig få tid til å pakke med deg morkake og fostervann, og eventuelle andre ting du måtte oppbevare i din lille hule. 

Jeg takker for et fint leieforhold – og ser virkelig frem til å bli kjent med en litt annen side av deg. 

Med vennlig hilsen –  Den sprekkferdige Mammaen din 

 

 

27 kommentarer

Siste innlegg