JEG HAR BLITT MAMMA

 

Hahah, neida..  jeg bare tulla !  (A)  Er nok (desverre)  enda hvertfall 2 uker til DET skjer, selv om jeg er ganske sikker på at deler av slimproppen min er gått. ( eehh, skal ikke gå i detaljer her, haha)  Nå har jeg derimot ikke blogget på evigheter, eller.., det føles hvertfall sånn.  Men er vel slik det blir når man vanligvis blogger hver dag.. Og når man er så seint i svangerskapet, så begynner vel mange å lure på om noe er på gang når det går en stund mellom hver gang dere hører noe ifra meg.

Grunnen til at jeg ikke har blogget er så utrolig enkel som at jeg rett og slett ikke har giddet.  Tok meg en liten pause, noe jeg synes jeg fortjener ! Har nemlig 0 energi om dagene, det eneste jeg gjør er omtrent bare å sove å spise. Og dere andre gravide ( tenker da på dere som er på slutten av svangerskapet, slik som meg)  kan vel være ganske enig i at nattesøvnen blir temmelig fucka på slutten.  

Man går på do rett før man legger seg, og passer godt på å ikke drikke noe før man legger seg.  Likevel ligger man ikke i sengen lengere enn 15 minutter, da man får følelsen av at man holder på å tisse på seg, fordi babyen bestemmer seg for å bytte stilling inne i magen.   Slik går da hele natten, ca 40 dobessøk og ikke særlig med søvn. Da sier det nesten seg selv at man blir vrangsovet, og snur døgnrytmen totalt.

Hadde da egentlig avtalt at jeg skulle hjelpe en veninne av meg å bestille extensions til henne i dag, men det ble ikke noe av , da jeg var helt giddaløs når jeg endelig våknet..  Såe , får ta det imorgen !  

 

Har forresten fått pakken min fra Nelly, og ble IKKE skuffet over kjolene. De var utrolig nydelige, men det eneste var vel at cup’ene var aaaltfor liten for puppene mine.  Hvertfall ikke plass til no BH under der nei..    Prøvde den eneste kjolen jeg kunne tenke meg at kom til å passe nå når jeg er så svær, altså, den var liksom ikke stram over magen .

Lover dere å legge ut bilde av meg selv i de andre kjolene når jeg er ferdig å være GRAVID.  Ah.. det skal bli så sykt herlig ! Herregud.. for bare 10 uker siden elsket jeg å være gravid, men nå er det liksom blitt litt mye .  

 

Som dere ser, er jeg temmelig SVÆR på dette tidspunktet. Og puppene mine ser jo helt presset ut i denne kjolen, noe som vil si at den mest sannsynlig ikke vil passe meg etter fødselen, siden jeg vil få en del større pupper enn det jeg allerede har. Gleder meg så utrooooolig mye til å få tilbake den høyt savnede kroppen min. Herregud, jeg er virkelig utålmodig.  På alle områder.  Gleder meg til å bli tynn og DEILIG igjen, men det jeg gleder meg aller mest til er selvfølgelig å få møte gutten min inni der, som gjør slik at mammaen ser ut som en bolle..    Hihih, søte han altså <3

 

Forresten..   siden sist jeg blogget (tror jeg)  har det både blitt vinter ( MASSE snø ) , katten min har forsvunnet, vært borte  i 4 døgn, og kommet tilbake igjen.   HELDIGVIS.  Ble helt ute av meg når hun forsvant.. huff ! Men nå er hun altså tilbake 🙂 

Har enda ikke fått blogget om sponsorpakken jeg fikk i forrige uke, slapp where ?  Hahahah..   Hvertfall, jeg håper dere blogglesere har hatt noen fantastiske dager SELV om jeg ikke har blogget noe. Nå skal jeg og gulle i magen gå å sove, selv om det nok desverre blir like ræva med søvn i natt , as usual..    Håper dere får en fin kveld/natt videre, kos dere massee  

 

 

17 kommentarer
    1. jeg trodde sånn seriøst at du hadde blitt mamma! siden du ikke har blogget på flere dager, også kommer du med dette innlegget! haha :p

    2. hehe var sikker på at duu hadde blitt mamma jeg nå ;P
      men skjenner meg igjen med 0 energi, å lite lyst til å ikke gjøre nooe annet enn å ligge å daffe 😀
      ikke for å skuffe men slimproppen min gikk litt når jeg var i uke 33 eller no son, men den har kommet tilbake, noe som er normalt vist.. 😛
      men nå er det ikke lenge igjen uansett, jeg er uke 37 + 5 nå 😀
      masse lykke til, vi alle savner kroppene våre nå trur jeg, hehe, håper alt blir bra med katten din 😀

    3. jeg tror faktisk du har for store pupper for di kjolene jeg hahaha! 😀 HELDIGFUCKINGGRIS!
      men de kjolene du har valgt der er driiit lekre.! åhr, kan du vise bilde med den rød på rett etter du har født? har vurdert den selv men vet ikke om d er en sånnen som er stygg på :)?
      Ellers så må du slutte med det “jeg er mamma” … :P:P ULV ULV og jeg nekter neste gang hahaha!! eller jeg sjekker om 2 uker hvis det står “jeg er blitt mamma” 😛
      ha en fin dag beautyqueen! <3

    4. Hei! Æ så dæ på Amfi i dag, æ ville springe bort til dæ å snakke litt med dæ,men æ torte ikke..:( Men du e mitt forbilde! du e modig å tøff osv! Stå på! 😀 Hilsen mæ 😀

    5. Gratulerer med å vere toppblogger i Alta!
      Eg er også toppblogger på mitt bosted 🙂
      Legg meg til som venn, eller kommentere tilbake? Hadde vert utrolig koselig!

    6. Victoria: Hei ! Disse kjolene er i størrelse XS, men det er fordi jeg har tenkt å bruke dem når jeg er ferdig med svangerskapet. Så anbefaler deg å bestille i størrelse M om du har tenkt å bruke kjole under sv.skapet:)

    7. Så fin en mage du har! Du har mye å glede deg til framover, håper bare at du får den søvnen du trenger. Masse lykke til med fødselen, det er en fantastisk opplevelse!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg