NOE PÅ GANG ?

 

 

 GOD MORGEN ALLE IHOP 

 

Har egentlig ligget våken store deler av kvelden/natten med utrooolig vonde og ekle kynnere. Har hatt litt vonde kynnere noen uker nå, men i går kveld/ nå i natt er det vært BETYDELIG værre, la meg til å sove utrolig tidlig i går i hååp om å snu tilbake døgnrytmen.. men neeida. 

Først trodde jeg sånn helt serriøst at jeg hadde rier, men siden de ikke var regelmessige så kan det jo umulig være det.  Noe er iallefall på gang der nede ! Om det er om noen uker, eller om noen dager vet jeg ikke, men det merkes at det holdes på å gjøres klart til fødselen iallefall ..   herreguud, dette blir man jo heelt nervevrak av ! Hahah 🙂

Samtidig som jeg ønsker veeldig sterkt å være ferdig med alt som heter svangerskap osv, så er jeg liivredd for fødselen og det.   Selv om jeg VET selv at jeg ser temmelig  bra ut til å være høygravid, så er det likevel ikke til å legge under en stol at man føler seg som en stranda hval..   og , for å si det sånn, rett og slett “opptatt”  for alle andre.  Gleder meg til jeg slipper å bli sett på som “hun gravide”  .  Det skal bli hærlig å få tilbake deler av mitt gamle liv samtidig som jeg gleder meg masse til mitt nye begynner  ;- ) 

 

 

Forresten..  disse ekstremt ekle vonde kynnerne, er det dem som kalles maserier ?  Går jo på slike Bringebærkapsler (siden uke 32-33)  Har også prøvd noen kjerringråd i det siste, slik som sex og KANELGRØT. som jeg forresten ikke anbefaler til noen !

Det var virkelig ikke lett å få ned, for hver skje jeg presset ned måtte jeg drikke en halv flaske vann liksom.    GRUSOMT er det eneste jeg har å si om den saken.  Neei.. det førte ikke noe godt med seg, eneste som skjedde var at jeg brekkte meg utallige ganger, samt en natt med millioner av dobessøk.   Hahah..   

Når det gjelder sex, så er det blitt utrolig vanskelig å få det til på en normal måte i det siste.. . Blir liksom bare klønesex, som egentlig bare ender i latter og ingenting annet..  haha ! 

 

Noen som har noen kjerringråd å anbefale som faktisk FUNKER, som ikke er sex eller kanel ?  😉 

 

 


18 kommentarer
    1. Gå masse, vask huse, spis d du føle for å viktigst av alt – slapp av! Sistnevnte e vanskelig, men d hjelpe faktisk 🙂

    2. hehhe,søt du e:) ifølge kjærringrådan e d kalel som e tingen… kanel på fersk ananas.. (Altså den du kjøpe heil) Anbefal dæ ikke å høre på nån som sei laktoseberal dråpa,d kan kødde me hjærterytmen t ongen! Æ va inne t målinge før æ hadde så jææævli onde kynnera,mæn d va falske rie… D kan detta åsså være:) før min kom ikke,vi måtte bli igangsatt..MÆN før all del,husk: d e bedre å ring sykehuse en gang før mye enn en gang før lite… så har du misstanke eller føle d ubehageli så ring..MASSE løkke t uansett:) plutseli sett du me prinsn i arman dine,å d e en hærli følelse:)

    3. Sex funket for oss.. Husk at han skal komme inni deg. Lå med maserier etter hver gang og etter to uker ble de til ekte! Høres ut som maserier du har.. Vi hadde derimot ikke noe problem med stillinger.. Hadde sex som normalt da magen min var liten og jeg bare var 54 kilo da jeg var høygravid. magen tåler jo litt, så å være “forsiktig” tror jeg er tull:P
      Lykke til med alt! Må bare si at jeg fikk nett en halvsøster, men jeg har ikke kontakt med moren min da hun sviktet meg stort da jeg ble gravid, å jeg merker at jeg gledeer meg og engasjerer meg mer i når din nydelige kommer, enn om babyen til mamma.. hehe:)

    4. Eg har prøvd å spise sterk mat , gått tur , vasket huset & Sex.. Merket mest falske rier etter sex & når eg går tur .. Så eg trur selv at sex og aktivitet er det beste =D Men vist babyen ikke er klar til å komme ut trur eg det ikke hjelper så mykje på hva man gjør. Jeg venter no egentlig bare på at hun vil komme ut selv, men prøver litt sånn i underbevistheten ! 🙂 Gå tur , vaske hus ,spise & sex er no sånn vanlige ting eg gjør hver dag .. Så får no se etter en ukes tid om det begynner å skje noe =D

    5. spennende tider, jeg har også kjempe vonde kynnere å lurer på om noe er på gang.. håper virkelig det, har bare 14 dager igjen til termin nå. 🙂
      magen din er kjempe søt 😀
      kan du svare på bloggen min, hvordan du lager kanel grøt, er villig til å prøve det meste ;P
      har hørt at om man går en kjempe lang tur i ujevnt tereng kommer hjem tar to bringebærkapsler og drikker en sterk kaffe eller tar ett glass rødvin skal det hjelpe 😀
      lykke til 😀

    6. d e nu best å la ungen være inne til nærmest termin 🙂 skjønne gått at du vil få han ut men æ trur hvis du roe mer ner så går di siste ukan bedre. ifølge inleggan dine så virke d som du gjør alt for å få han ut. bare ta d m ro å slapp av 🙂 ikke stress m å ete kapsla og alt d dær.. å sex m en ikke-trofast partner e vel ikke så bra nu?
      lykke till 🙂

    7. sex hjelpe kun hvis livmorhalsen allerede e moden. Det vil si at du faktisk ikke kan starte en fødsel før den UANSETT ville ha starta ;P Å nei, sex e nok ikke den lureste løsninga når det nærme sæ termin, pga infeksjonsfare osv når ting begynne å åpne sæ..

    8. 2.juli i år kl 12.00 hadde jeg smerter som kunne være rier. Relativt sterke “mensen”smerter hvert 10. Min. Mellom smertene vasket jeg huset (ikke for å få fødselen til å starte, men for å ha noe konstruktivt å gjøre). Etter å ha vasket huset hele dagen dro jeg til sykehuset. Noe var på gang, men jeg måtte dra hjem igjen. Begynte å støvsuge huset, og da gikk jaggu meg vannet. Kasta meg ned på gulvet og gråt. Dro rett til føden hvor ting gikk sin gang. Prøvde ingen spesielle kjerringråd. Jenta kom en dag før mensentermin, 22 timer etter første merkbare rie 🙂 det beste er vel å la naturen gå sin gang. Gutten kommer når han er klar for det:)

    9. Sex var det enda som hjälpte för oss, det är ju nåt ämne i mannens sperm som gör att livmoderhalsen mjuknas och det hjälper på att starta födseln. Legade med benen högt uppe varje gång efter sex så det kommer långt in i enoch efter en liten stund så kom slemproppen och så efter två dagar så var födseln igång 😉 Lät bara gubben göra sig färdig medans jag bara låg där. Var inte såå väldigt skönt men det hjälpte. Det sägs att det hjälper på om man får orgasme också, men det vet jag inget om. haha. 🙂

    10. Sex e d beste kjærringrådet ja, å man kan ha sex helt fram t vannet går – da først av e d infeksjonsfare. Akkurat samme som å bade i badekar, etter vanne e gått kan man ikke d 🙂 Å Rannveig, ikke stress! Slapp av å ta live me ro, d e aller best. Å du træng all den energi du kan få me tanke på fødselen å tia etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg