SEXY UNDERTØY !

 

Er du på jakt etter litt spesielt , smookin hot undertøy, som ikke alle andre har ? Da har jeg en gladnyhet !  BACI LINGERIE har et  eeevig bredt utvalg av undertøy i alle slags farger og fasonger, bokstavelig talt.  Absolutt verdt en titt på deres nettside, som du finner HER.    Herregud, de har virkelig mye fint ! Er så mye jeg har lyst på derfra..   nå er jeg da så heldig å bli sponset av dem  , men … likevel.  Det er virkelig mye jeg har lyst på der altså..   !   Vet i alle fall om en person som kommer til å bli veeeldig fornøyd med ditt nye sexye undertøy ,  og det er kjæresten din ;- ) 

 

Ved å bruke rabattkoden “rannveig”  får mine lesere også 15% rabatt på alt i deres nettbutikk ! Herligherligheerlig, just for you <3

 

God shopping ! 

11 kommentarer

Siste innlegg