SPONSET AV FARGEDELINSER ( FØR-ETTER BILDE )

 

For noen dager siden fikk jeg altså en pakke fra Fargedelinser, med et par linser og tilbehør.  De har nemlig vært så søte og sponse meg !  Ble overhodet ikke skuffet av resultatet .  Har fra naturens side mørkebrune øyner, og da jeg tidligere brukte en del fargelinser, har jeg opplevd at de fleste bare gjør at øynene får en mørk mørk blå farge, som ikke er særlig pen.. 

 

 

 

MEN, ikke disse ! Superfornøyd, og som dere ser på bildet ble øynene helt grå, slik linsene lovet ! Har alltid syntes at lysegråe øyne er utrolig pent, og hadde nok ikke sagt neitakk til å ha det permanent om det nå gikk  ! Men nå har det seg slik at jeg er LITT for lat til å bruke linser hver dag.. men er jo gøy en gang iblandt !

Fargen på linsene jeg fikk heter MISTY GRAY ( trykk på linken for å komme til linsene) 

 

Har forresten fått enda en fargelinsepakke fra en annen linseprodusent, så blir å lage et eget innlegg om det også, og da blir jeg å ta bilder med bare en linse på, slik at dere kan se forskjellen..  det vil også komme en linsekonkurranse i neste omgang  ! Just so you know 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg