GOD “MORGEN”

 

 

Heehah, god “morgen” kjære lesere <3 

 


 

Nå har jeg nettop spist frokost bestående av to knekkebrød med ost og majones, FAKTISK..  dette var faktisk det første i hele svangerskapet jeg hadde dilla på, spiste KUN dette.. og nå er det blitt slik igjen, haha.. gøy ! Laget også hjemmelaget kakao med kreeem og mandariner til, så nå tenkte jeg å sette igang med å se begge de 2 siste Harry Potter filmene ( ELSKER Harry Potter )

 

 

 

 

Så forresten på reprisen av Torsdag kveld fra Nydalen mens jeg spiste..   og , serriøst. er det bare meg som omtrent dauer av latter av det programmet ?  HahahM, syke folk !

Mens jeg lå der lå som vanlig lilleprins og turnet i magen ( han blir veldig aktiv når jeg ligger på rygg ) og han vet altså virkelig å bruke plassen sin sidelengs, og egentlig alle veier han enda har plass til å strekke på de søte små føtterne sine  !  Lille søtingen miin <3

 

 

Sa du skeiv mage ?! Er ikke vanskelig å se at han ligger med stumpen rett i været her nei..    Nå synes jeg forresten han kan komme ut til mamman sin ! For hun venter veeeldig på han.. <3

Senere blir det nok litt rydding og vasking, muligens.  Får se hva formen  og energinivået sier til det ! For det er den som er sjef nå om dagene..    Skal også se om jeg får tatt noen magebilder å lagt ut på bloggen 🙂 

Skal også prøve å få pakket sykehuskofferten min ferdig, for det er virkelig på tide nå ! Ting kan jo egentlig skje når som helst nå…   sykt å tenke på at om ikke lenge holder jeg min lille etterlengtede gutt i armene mine <3

 

Hva skal dere gjøre i dag ?  Uansett, ha en superkoselig dag videre, så blogges vi sikkert senere !  Smask 

11 kommentarer
    1. såg ut som en nydelig frokost 😀 her har jeg også bringebærblad kapslene på fatet hehe 😀
      magen min er skeiv hele tiden i det siste, han ligger så utrolig mange rare stillinger, trur det er best de kommer ut å kan sove på mamma sitt bryst <3 gleder meg 😀
      idag skal jeg prøve å komme med opp av sofan og lage grøt til middag, med myye kanel som skal hjelpe på fortgang i fødselen, så skal jeg vaske baby rommet å sortere litt klær til den lille 😀
      håper du får en fin dag vidre 😀

    2. Ikke for å kritisere deg, men heller som et omtenksomt råd; jeg ville ikke ligget for mye på rygg nå mot slutten av svangerskapet. Det stopper tilførselen av blod eller oksygen til morkaken(er ikke helt sikker på hva som skjer, men vet at det ikke er bra). Jeg lå selv litt på rygg uten å tenke noe særlig over det, men det kunne faktisk gått skrekkelig galt. Når jeg lå på sykehuset i fødsel med en sånn registreringsmaskin så sank pulsen drastisk på babyen i magen etter jeg hadde ligget for lenge på ryggen, så det fikk jeg ikke lov til av jordmor. Jeg har tenkt i ettertid at tenk hvis jeg hadde ligget en hel natt på ryggen, da hadde kanskje babyen dødd i magen min..

    3. Ahh jeg koser meg når jeg leser bloggen din 🙂 håper virkelig ikke du slutter og blogge når du får prinsen! var en ting jeg lurte på. Den mascaraen du kjøpte for en stund tilbake, den som “snurret” hehe hva var din mening om den ? har ventet en stund nu 🙂 Klem! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg