HEI OG HÅ !

 

Hei igjen alle sammen ! 


Har desverre ikke født enda, men går jo rundt med mensensmerter som til tider er gaanske så smertefulle! I tilegg til vonde og veldig hyppige kynnere.  Såå, håper jo det skjer noe snart ! Min første termin var i går, og er altså passert… og Termin jeg fikk på ordinær UL, er om bare 3 korte dager…   OG til dere som spør meg om jeg har mensen siden jeg har mensensmerter, ehh..   jeg håper virkelig dere skjønner selv hvor dumt det spørsmålet høres ut ! Selvfølgelig har jeg ikke MENSEN , jeg er gravid for faen… 

Ellers. Det er jo et par dager siden sist jeg blogget nå, så tenkte det var på tide med en liten oppdatering her på bloggen ! Har nemlig fått min kjære søster, kommende Tante og Gudmor til Lillemann ,Astrid hjem for jula !  Har ikke sett henne på maange måneder, siden hun bor i Bø og studerer idrett for øyeblikket.

 

 

Ikke bare har søsteren min kommet hjem, en av mine beste og lengst kjente veninner har også kommet hjem for julen, Madelen ! Var så utrolig koselig å se henne igjen, desverre fikk jeg veldig liten tid med henne siden jeg hadde en del på programmet i dag.  Men regner med hun skal være hjemme noen uker, så har jo good tid ! (håper jeg)  

Dagen begynte forresten VELDIG dårlig, da jeg mistet min rævdyre GHD slettetang i vasken som var full av vann, mens kontakten til den sto i. Dum som jeg er begynte jeg å hyle og tok den opp med en gang, av ren refleks  ! TENK hvis slettetangen hadde vært på, tørr rett og slett ikke tenke på hva som kunne skjedd med lillegull om den hadde vært på …   Regner ikke akkurat med at det er helt heldig å få strømsjokk med en baby i magen..   

Heldigvis gikk det bra , fikk ikke strøm eller noe, og guess what ? Slettetangen min OVERLEVDE !  Selv om den bokstavelig talt druknet..  Hadde jo strengt tatt ikke trengt å kjøpe ny om den hadde blitt ødelagt, da jeg har to slettetenger til.  Men synes GHD har så utrolig bra slettetanger, så jeg hadde nok kommet til å kjøpt en ny uaans ! HE HE (A)

 

Har også fått bessøkt bestemoren min i dag ( moren til pappa)  som jeg HELLER ikke har sett på år og dag.  Det var utrolig koselig, vi ble der en stund og bare pratet og sånn.  Lillemann fikk også gave fra henne, et helt nydelig sett hun selv har strikket til han . Blir så glad for hjemmestrikkede ting, andre plagg kan jeg jo bare gå å kjøpe selv i butikken liksom, mens hjemmestikket.. åh, det er så kooselig 🙂 

Her er settet han fikk av oldemoren sin

 

 

Og noen utrolig nusselige tøfler som han fikk av bestemoren sin 


 

Jeg er virkelig en eneste stor BOLLE for øyeblikket, men jeg elsker den søte “lille” stoore magen min , selv om jeg ser fram til å få den bort og få lillegull ut til meg i stedet.  39+5 uker ( 39+6 nå.. )  på vei og SPREKKFERDIG..  det kløør sånn utrolig på magen min at det er helt sykt, men prøver virkelig å la være å klø slik at jeg ikke ender opp som Norgeskartet, med strekkmerker..  Og NEI, jeg har ikke et eneste strekkmerke på den fine magen min, slik som mange mente i det forrige innlegget mitt.  Blir mektig irritert når fremmede mennesker påstår til MEG at JEG har noe jeg faktisk ikke har, haha.  Meen..  som jeg sa til den første som påsto det, sjalusi er ikke godt for noen..  Meen, nå Tror ikke den opprinnelige lille magen min klarer mere  🙂 

Disse støvlettene jeg har på meg , de sklei ned på føtterne mine før jeg ble gravid..  nå sitter de som smurt, må få hjelp til å ta dem på og av pga at jeg har så mye vann i føtterne !  Hahahh.. 

Jeg har forresten vært å kjøpt meg nesten alle TheSims3 spillene, fordi jeg fant ut at det er en perfekt måte å få tiden til å gå nå som jeg holder på å gå på VEGGEN av utlåmodighet og savn etter lille gutten i magen min. Hahahh.. så vi får se hvor lang tid det går før jeg blir drittlei det også 🙂 

Imorgen eller fredag skal vi ha en liten photoshoot, ta bilder og sende som julekort osv.  Siden jeg ikke har noen slike bilder av meg som gravid, så håper en liten del av meg at lillegull kanskje holder seg inne til at jeg får tatt ordentlige bilder mens jeg fortsatt har den fine gravidmagen min 🙂 

Håper dere får en fin natt/dag videre, så snakkes vi helt sikkert ! Nå er det senga for alle penga for en SLITEN, sur og trøtt Rannveig etter en laang dag. 

 

NATTA fra meg og lillemann i magen 

 

 

20 kommentarer
    1. et håper jeg på!! LITT lei regn og sludd som fryser til is på bakken Grått og ‘trist vær…Må håpe at det blir bedre i morra;-)) Uka går fort..TORSDAG allerede i morgen joo:)?

    2. Spennende, da skjer det nok helt sikkert noe snart:) Er nok modningsriene som har startet tenker jeg, så da kommer han nok om ikke lenge får vi håpe:) Så utrolig nydelig sett du har fått strikket da, kjempe nydelig:) Her strikker både mamma, svigermor og søskenbarn av svigermor og min mormor, så blir mye strikket her i gården, pluss at jeg strikker babyteppe selv *stolt* hehe:)

    3. Nå tror jeg ikke det er lenge igjen…Du er fortsatt like vakker, men ser på det nederste bilde at du nå har fått det man kaller fødeansikt, det er at ansiktet forandrer seg litt rett før fødsel, man får liksom et sånt fødselspreg over ansiktet…-)
      Masse Lykke til-)

    4. skjønne ikke kor du får alle pengan fra gitt :p alle sims3 spillan bare daga før fødseln? bra prioritering

    5. Bra du kom med et nytt innlegg 🙂 Nå er det mange som venter sammen med deg på at babygutten skal komme!! 🙂

    6. Du som snakke om prioritering… Hahahahahaha, har du følt lite med eller??? Ho har jo nesten akkurat lagt ut ett innlegg om at ho har alt klart til lillebanet kommer, så at ho kjøpe det til seg sjøl gjør vel ingen verdens ting? Skjønne jo at det blir kostnadda etter fødselen, å det trur æ nok ho Rannveig åsså har klinkanes klart for seg 😉
      Å uansett e økonomi en personlig ting, så det skal ikke andré engasjere seg så altfor mye i!
      Lykke til Rannveig, vi glede oss til å få beskjeden om at lillegutten e ramla ut:-) 🙂

    7. Hvor har du kjøpt støvlettene dine, på det nederste bildet? jeg har lett etter sånne overalt, men finner ingen “enkle sorte” noen steder. det er bare masse dilldall og reimer på de jeg finner..

    8. Lykke til med gutten din! 🙂 æ e sikker på at dokker kommer til å bli en søt litn familie 🙂

    9. Du som sier du har så god selvtillitt, hvorfor retusjerer du bildene dine så drastisk da? :p Skjønner ikke helt den.. Har du så uren hud til vanlig at du må redigere det bort på bilder? :p

    10. Skjønner godt at du invisterte i The Sims spill! Et must i hverdagen, haha 😀 Har spilt masse sims mens æ har gått å venta.. Har jo gjort alt klart til lillejenta skal komme, så nåt må jo dagan fylles ut med 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg