OPPDATERING

 

Hei alle blogglesere !  

 

Som jeg tidligere har sagt, så går livet mitt temmelig i ett kjør nå etter at jeg har blitt mamma ! Den tiden jeg har til overs er veldig begrenset, og meget minimal..   og når Nathaniel sover, så sover som oftest jeg også. Og når han er våken så vil jeg jo bruke tiden min på han !

Dette tror jeg ( og håper) nok er noe de fleste skjønner. Vanligvis ville det jo vært en pappa tilstede også, slik at jeg ville hatt mere tid..  Men slik er det ikke for meg, for som dere vet er jeg er alene om alt ansvar.  Samtidig får jeg dobbelt opp med kos og kjærlighet fra gullet mitt , og det er absolutt verdt alt strevet <3

 

Siden vi kom hjem fra sykehuset kvelden før lillejulaften, valgte vi å ikke gjøre noe stort ut av julefeiringen, siden jeg var så sliten og alt (åpnet ikke pakker før 1 juledag, haha.. )  Derfor syntes jeg at det var litt koselig at vi iallefall feriet litt nyttårsaften for Nathaniel sin del. 

Var da invitert på nyttårsfeiring til min pappa og stemor, hvor vi spiste lammeribbe med godt tilbehør ! Personlig fikk jeg ikke spist stort, fordi Nathaniel var ganske urolig stort sett hele kvelden egentlig..  men koselig var det fordeom , og Nathaniel fikk møte oldemoren sin for aller første gang. 

Etterpå dro vi hjem til mamma og feiret litt her sammen med henne ! Spiste da enda en middag , og oreokake til dessert.. som forresten er ekstremt godt ! NAM ! 

 

 

Sjekk hvem som lå å slumret på sofaen ! Tror Nathaniel har arvet det gode sovehjertet sitt ifra bestemor Mari , hihi 🙂 <3 

 

 

Kosestund med mamma’n sin <3


 

 


 

Fineste lille skatten min <3 

 

Elsker dette bildet, synes det var så utrolig koselig ! Bestemor, Nathaniel og mamma Rannveig <3

Om noen lurer på hvorfor juletreet vårt ser så ribbet ut, vel…  siden fødselen min fant sted RETT før jul, fikk vi ikke skaffet treet før på julaften, og dette var det siste som var igjen.  Men bedre med et mindre pent tre, enn ingen tre, ikkesant 🙂

 

 

Meg , klar for nyttårsfeiring med pappa og min stemor . Var ubeskrivelig godt å få på seg kjole igjen, for det er noe jeg virkelig har savnet i svangerskapet..   har såå mange fine kjoler jeg har kjøpt i svangerskapet, men som jeg ikke har kunnet brukt pga magen.  Har forresten 4 kjoler fra Nelly jeg aldri har brukt, som jeg tenker å selge her på bloggen fordi cupene er for små for puppene mine ( størrelse XS )

 


 

Mamma sin gullgutt  <3

 

 

 

Pappa og Angelika, dama til pappa,  med Nathaniel Chrisander 🙂

 

 

Meg, Nathaniel og oldemoren til Nathaniel ! Hun synes det var stas å få møte han, og som vanlig får jeg høre hvor nydelig han er, og jeg kan jo ikke gjøre annet enn å si meg enig..  han er rett og slett nydeligst <3 

 

 

Fine Nathaniel’n min, med mamma’s røde leppestift på finskjorta si… haha <3 

Lille var nok sliten etter bessøket, akkurat som jeg var..   er ikke mye ute av døra vi er nå som alt er så nytt . Prøver å ta ting mest mulig med ro og nyte tiden som best jeg kan, for den går utrolig fort !! For ca en halvtime siden var han blitt hele to uker gammel ! Synes tiden bare flyyyger avgårde, og det skremmer meg litt.  Tenkt at lille gutten min er blitt så “stor” allerede ! Tenk at jeg har vært så heldig å få vært mamma’n til verdens fineste gutt i to uker allerede 🙂  <3

 

27 kommentarer

Siste innlegg