LILLE TØFFINGEN MIN

 

Tiden går så utrolig fort nå ! Dagene flyyger avgårde, og jeg blir bare mere og mere forelsket i lille gullet mitt ! Nå er Nathaniel Chrisander snart 3 uker gammel..  helt sykt å tenke på ! Selv jeg som er med han hele tiden, merker hvor mye han har vokst, lagt på seg og forandret seg på disse (snart) 3 ukene.  Å være mamma er verdens best betalte  jobb , uten tvil <3 

 

 

Jeg har så UTROLIG mye klær til han i størrelse 50 og 56, så jeg driver egentlig å bytter på han veeldig ofte. Og fordeom ser jeg at jeg ikke vil komme til å få brukt i nærheten av alle klærne.  Som dere ser har han på seg ” Bad to the bone” bodyen sin her, og dødningshodesmokk.  hahahh, fine lille tøffingen til mamma <3

I ste løftet han faktisk hodet sitt opp for første gang mens han lå på mage, og gjett at jeg var stolt da ! Fikk desverre ikke tatt bilde, siden han lå på stellebordet og jeg var alene og ikke kunne gå fra han for å hente kameraet. 

 

 

 

♡ Im holding you closer than most, cause you are my heaven

 

22 kommentarer

Siste innlegg