SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 1

 

Hva skjer med pappaen? Har han trekt seg helt unna? eller kommer han til å være i livet til gutten din når han blir litt eldre? Usikkert

 

Viser barenfaren mye innteresse for og treffe sønnen sin? Nei, overhodet ikke

 

Hvorfor kalte du barnet Nathaniel Chrisander? Fordi det er et nydelig navn, som passer perfekt til den nydelige gutten min

Var barnefaren med å bestemme navnet? Nei, jeg har bestemt navnet helt alene


Skal barnefaren ha noe med barnet å gjøre? Usikkert

 

 

Kommer du til å trene slik som du gjorde før når barnet er blitt større? Ja, gleder meg kjempemye til å begynne treningen igjen !


 

Du skrev tidligere at barnefaren skulle være med på fødselen, hva endret seg? Ville han ikke? Eller ville ikke du ha han med likevel? Han ville heller reise til Syden.


 

Hvordan har du det for tiden på en skal fra 1 – 10?  Selv om det er tungt til tider..   10, uten tvil ! Elsker livet mitt akkurat som det er nå.


 

Hvordan kom du fram til navnet ? Utrolig fint ! Tusen takk for det.  Navnet Nathaniel fikk jeg høre for første gang for ca et år siden, og når jeg ble gravid og fant ut at jeg hadde gutt,ville jeg kalle han for det, men det ville nok aldri barnefaren gått med på når vi var sammen. Men siden jeg ikke kunne brydd meg mindre nå om hva barnefaren måtte synes om navnet, så valgte jeg å heller kalle han det ! Navnet Chrisander valgte jeg fordi jeg synes det er utrolig nydelig 🙂  Men vi bruker egentlig bare første navnet hans sånn til hverdags. 

 

 

Hvor er barnefaren i bildet nå ? Bortevekk


Har han hilst på sønnen sin ? Eller bryr han seg ikke ? Han har hilst på han en gang, siden da har vi ikke hørt noe ifra han. Så ja, han bryr seg nok fint lite om sønnen sin

Jar foreldrene til faren møtt barnet ? Ja, pappaen hans har møtt Nathaniel

Hvordan trives du som mor ? Kjempegodt ! Elsker å være mamma til lille sjarmøren min !

Får du den hjelpen du trenger ? Ja, får hjelp fra Mamma. Jeg gjør det meste selv, men mamma passer han gjerne om jeg vil ta meg en dusj f.eks og det passer for henne. 



Hadde du sex med noen i svangerskapet ? Tidlig eller mot slutten ? Var jo sammen med barnefaren når jeg ble gravid , så ja.  Senere også, men med hvem har egentlig ikke mine blogglesere noe med å gjøre. 


Hvor er faren ? Snakker dere sammen ? Det aner jeg ikke. Nei vi snakker ikke sammen.


Hvor mye tjener du på bloggen ? Eller hvor mangen goder får du sendt i posten i løpe av en mnd ? Tjener på bloggen ja, ikke store greiene altså.  Fikk mye sendt i posten før jeg fikk Nathaniel, for da hadde jeg tid til det. Nå har jeg ikke tid, så det blir veldig lite. 

 

hvilke butikker kjøper du klærne dine? Der jeg føler for å handle klær, ikke noen fast butikk egentlig. Om jeg skulle velge en måtte det nok bli Zara ! Eeeelsker den butikken, bare synd vi ikke har den her jeg bor.



Er det slik du trodde d kom til å bli som mamma? Eller er noe litt annerledes? Alt er annerledes enn jeg hadde sett for meg, både på positive og negative måter. Det er for eksempel mye mere arbeid og slitsomt enn jeg noen gang kunne forestilt meg, men samtidig får jeg så utrolig mye igjen og jeg ville aldri gjort om på det ! Nathaniel er det beste som har skjedd meg .

Når eller skal Nathaniel begynne i barnehage, og hva skal du gjøre da? Han skal begynne i Barnehage høsten 2013, og da skal jeg gå skole, helse og sosial

Skal du flytte for deg selv? Ja, om noen mnd tenker jeg og Nathaniel å flytte for oss selv,  mest sannsynlig til Tromsø eller sørover.


 Hvordan utdanning har du? Ingen

 

Hva fikk du til jul? Spa greier, sminke, klær til Nathaniel, penger til meg, penger til Nathaniel, klær til meg selv og mye annet jeg ikke kommer på i farten

Hvordan går det med deg etter fødselen og nå? Går kjempebra med både meg og Nathaniel etter fødselen, og nå blir jeg bare mere og mere erfaren i mammarollen som dagene går.

 

Hvis du hadde fått en jente hva skulle hun hete ? Deet sier jeg nok ikke, siden jeg kommer til å kalle datteren min det , om jeg får en datter senere.

 

Hvorfor valgte du navnet Nathaniel ? Fordi det er et nydelig navn og det passer veldig godt til sønnen min

Hvem bor du sammen med ? Moren min og Nathaniel


Du skriver av og til at du muligens flytter sørover om en stund, hvor langt sør blir det da? Det kommer nok helt ann på, men har litt lyst å flytte til Oslo..   får se hvordan ting blir .


Hvorfor endret du navnet hans? Fordi jeg likte det han heter nå bedre


På innlegget ditt om kroppen etter fødsel, så spurte jeg i en kommentar om hvor ammebh’ene dine er fra. Så spør igjen her jeg ? Har både ammebh’er fra Lindex og fra Cubus, men de fra Cubus er utrolig gode å ha på , spesielt når man er nødt til å sove med de. Så anbefaler Cubus sine 🙂


Lurte på om du kan legge ut mere bilder av deg å babyen å babyproduktene / klær osv som er hannes ? Ja, det kommer nok etterhvert som jeg får bedre tid ogsånn


Har barnefar sett Nathaniel? Og familien til barnefaren? Ja, barnefar har sett han en gang. 

Var mammarollen sånn som du hadde trodd? NEI..  det er mye mere slitsomt, men samtidig mye mere kjærlighet enn jeg hadde sett for meg !

 

Hvordan er Nathaniel? Eks: er han rolig eller skriker han mye ?  Han er verdens herligste gutt, som spiser, sover og bæsjer masse. Hehe 🙂 Skriker gjør han kun når han vil ha mat, og da får han det.


Er du ferdig med utdanning? Hva har du lyst til å bli/jobbe som? Har ikke begynt på utdanningen engang, men skal utdanne meg som jordmor. 

Kommer Nathaniel til å bli bortskjemt? Hvordan oppdragelse vil du gi han? Heheh, jaa.. det kommer han nok til å bli når han har meg til mamma..  

 

12 kommentarer
    1. Kanskje jeg ikke har noe med det å gjøre, men fyfaen, barnefaren er drittsekk!!! Han gjorde deg gravid og han burde OGSÅ ta ansvar for sin egen sønn, tenker han ikke med den stygge hjernen sin om hvordan sønnen vil ha det uten faren, senere i livet…(han har det sikkert heeelt fantastisk nå). Du burde saksøke han for dumheten sin, hvilken idiot GIR FAEN i sin egen sønn!?!? TAPER. Du burde lage ett innlegg om han og fortelle alle jentene i Norge hvor drittsekk han er. Det er ikke mulig, blir syyyykt irritert. Hadde banket han om jeg kunne, dra til SYDEN enn å være der når den lille engelen blir født…Neste gang du ser han, gi han en hard en på trynet og si at ALLE jentene i Norge hater han. (Ihvertfall jeg).
      Ellers ønsker jeg deg lykke til videre med den søøøte lille unger, elsker navnet det er sååå fint:) Du fortjener det beste, og har sikkert vært gjennom mye. Du blir og er en god mor, tror han trives veeeeeldig med å ha deg som mor. Beste ønsker til deg og lillegullet 🙂 Keep it uuuup.
      Sorry, hvis jeg sa noe dårlig, men måtte få det ut!

    2. BF e sikkert usikker på om sønn e hannes, å vente vel på farsskapstest. Dessutn har ikke Rannveig vært klokkegod gjennom den her tida akkurat :p

    3. Heihei:)
      Jeg er fast leser, og elsker babyer! Beste som fins ever, men eg må vente litt til er bare 14 🙂
      Du er så flink som mamma!!
      Har lest alle innleggene, og skjønner ikke at du tar deg til til å skrive SÅ mye på bloggen, + i tilleg styre med en “nyfødt” sønn 🙂
      Spreke deg, sier eg bare!;p
      Kos deg i hverdagen, men en skjønn gutt (misunnelig) :)) <3 hahah!

    4. heii, nydelig blogg og nydelig sønn du har fått. Ser du skal utdanne deg som jordmor, og lurte bare på hvordan du må gå for å bli det? Har veldig lyst til å bli det selv skjønner du 😉

    5. Veien hun skal gå for å bli jordmor er nok 3 år på helse og sosial, så allmenn påbygg, og så en treårig bachelor i sykepleieog så enda to år til for å bli jordmor. Så det er pent sakt en lang vei å gå. Men hun for vel økonomisk støtte av velferdsstaten Norge:)

    6. Du burde farge håret mørkt igjen, var kjempefint på deg! 🙂
      Du så veldig mye mer voksen og seriøs ut også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg