MAGEN FØR OG ETTER FØDSEL FRA SIDEN OG FORFRA

 

La jo ut bilder av magen etter fødsel tidligere, men siden noen TYDELIGVIS på død og liv vil se magen min FORFRA etter fødselen, så skal jeg være så snill å legge ut litt bilder både fra siden og forfra. Jeg har ingen strekkmerker what so ever, og navlen min begynte å trekke seg synlig innover etter ca en uke.  Nå er det 3 uker siden fødselen førstkommende mandagk, men har bare fått tatt bilde fra 2 uker etter..  så får legge ut nytt bilde en annen gang ! 🙂 

 

 

 

Skjønner absolutt ikke hvorfor folk på død og liv vil se magen min forfra, but here you go !  Den begynner å bli temmelig flat nå, selv om den fortsatt kjennes litt ut som gele..  men det er jo fordi jeg er vant til at magen er STRAM fra da jeg gikk gravid . Og jeg er EVIG glad for at jeg slapp unna fæle strekkmerker. Nå gleder jeg meg bare til gravidstripen går bort, for det ser ikke særlig pent ut nå etter fødselen når magen begynner å trekke seg sammen igjen. Navlepiercing-hullet mitt begynner også å trekke seg tilbake nå, og har allerede trukket seg masse sammen og er mye mindre enn det var før og rett etter fødselen.

Altså går alt veldig fint angående det å få kroppen min tilbake, og når jeg begynner å trene igjen skal alt bort !   Gleder meg 🙂 

40 kommentarer
    1. Da du begynte å blogge stod det “milf” der oppe på bloggen. Jeg må innrømme at jeg tenkte herregud, det skjer ikke med det første! Men HERREGUD! Det skjedde rett etter fødselen! Du er drit heldig!
      Så fin og tynn! MILF!!!

    2. kjempe flott mage 🙂 de er nok sikker på at du har den geleklumpen eller strekkmerker men såå feil kunne de ta 🙂 jeg klarte desverre ikke å lure meg unna strekkmerkene å ser ut som jeg har blitt knivstukket MEN så lenge jeg ikke ser ut som ett verdenskart så skal jeg ikke klage 🙂

    3. Du er drit heldig som ikke har fått strekkmerker! trodde jeg også skulle være like heldig, men fikk vel mitt første strekkmerke rundt halvveis i svangerskapet, nå er det masse dype røde streker over alt, IKKE fint men så verdt det da:) du ser utrolig bra ut Rannveig!:)

    4. For en sykt fin mage ! Er nesten bombesikker på at jeg ender med å få hengende gelèmage og strekkmerker i hver krik og krok den gang jeg skal ha barn! uff.

    5. det e nok siden dem sitt å håpe at du har strekkmerka å masse ekstra hud, syke folk. unne ingen andre nokka godt.

    6. Se der ja, digger at du viser at hat-stalkeran dine at dem tok FEIL! 😉 Helt sykt kor mye magen din har trukket sæ inn.. Der har du for å være veltrent i utgangspunktet! 🙂
      Men må innrømme at æ e litt små missunnelig, slapp ikke unna strekkmerkan 🙁 Heldigvis va det ikke store greian æ fikk, men ble helt sjokka når dem plutselig va der kun noen daga før fødselen.. Va sure greier. Men det gjør mæ bare mer motivert til å bynne å trene etterhvert for å gjøre dem mindre synlig! 🙂 Magen min har også trukket sæ en del innover, har jo enda en liten bolledeig, men e jo bare 2 uker etter fødselen da så den skal jo enda trekke sæ inn i flere uker, håpe e ikke ute enda 😛

    7. Magen din ser jo absolutt kjempebra ut =D Nydelig er du! 🙂
      Jeg har forresten en konkurranse på min blogg, hvor du kan vinne en personlig alanakk! Perfekt nå til det nye året, eller hva?! For å komme inn på konkurransen, trykk på kategorien “Konkurranse” i min sidemeny.
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Min hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa.

    8. strekkmerker er helt ok. det er faktisk ikke mange som får ekstreme, dype, lilla merker. å få litt er greit. ro nå ned med at strekkmerker er verdens jævla undergang..

    9. gratulere med en nydelig sønn:)ubeskrivelig kor heldi du e som har så perfekt kropp etter fødsel:)bra blogg!:)

    10. fantastisk flott tynn mage du har! burde være stolt. du er kjempe pen, og en fantatisk mor, følger bloggen din hver oppdatering. Om du ikke blir i sammen igjen med barne faren, skal du ikke være redd for det finnst tusen skikkelige menn der ute som ville gjort alt for å få deg å stille opp for barnet ditt 🙂

    11. Hei:) For det første vil jeg si at du har en fin blogg:) Det at du lar barnets far være med i “bilde” viser at du er voksen, det kommer du ikke til å angre på. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men vi damer må svelge både store å små kameler, det er jo ikke barnets skyld at dere ikke er sammen. snakker av erfaring, er 31 år med en på 4 og en på 5 månder. med nr 1 hadde ikke barnets far noe med barnet å gjøre før det var ett år, la meg si det slik at denne kamelen var stooor, men jeg er glad de har kontakt i dag, flink er han å, det er trossalt far til barnet. I dag er det en stefar som virkelig tar seg av han som han skulle vert hans sønn, en han virkelig er glad i, men det beste er at biologiske far og min kjære har fin kontakt. lykke til videre. ps. vær stolt av kroppen din.

    12. Du ser kjempefresh og flott ut så tidlig etter fødselen 🙂 Jeg fikk heller ikke strekkmerker etter min graviditet og har fått tilbake en slank og trent kropp heldigvis. Men strekkmerker er absolutt ikke verdens undergang, de som får de bør være stolte av de og ikke la de påvirke selvtilliten. De er et bevis og et tegn på at en har bært fram verdens nydeligste barn – de fleste ville nok vært foruten, men tror ikke det er mange som legger merke til strekkmerker på andre selv om en selv vet de er der 😉

    13. Vinn flotte smykker!
      Hver uke lodder Pyntdeg.no ut ett smykke til en blogger! Det eneste du behøver å gjøre for å delta i utloddingen av ukens smykke er å maile oss en link med ditt innlegg. Det beste innlegget belønnes med ?et smykke i posten? hver uke!
      Mail linken med ditt innlegg om Pyntdeg.no til følgende adresse: [email protected] Vinneren presentres den 15.01.2012

    14. Hadde løst å se magen din forfra for å se kossn piercing hulle ser ut etter fødsel, vet ikke om æ skal ta hull eller ikke :p

    15. Flott Mage !!! Min har blitt mindre også men har litt laushus enda.. Men det har no minsket masse de 2 siste ukene.. så er no bare til å trene til alt er vekke igjen ! =P hihi

    16. Det er herlig når magen trekker seg raskt inn 😉 6 uker etter fødselen var jeg 2 kilo lettere enn før jeg ble gravid (gikk opp 9 kilo), og nå 12 uker etter veier jeg 4 kilo mindre, uten løfte en finger :p Men jeg fikk seks stygge strekkmerker nede på magen da, og noen på hoftene :/ Du ser smashing ut da, det skal du ha 🙂

    17. Hvorfor sier du så negativt om strekkmerker?
      er da ikke så ille :/ om du selv ikke synes det er SÅ ille som det kanskje høres ut, så burde du kanskje tenke på at de som faktisk har det og ikke kam noe for det vil ta det ille opp 🙁

    18. negativt med strekkmerker fordi det ikke ser bra ut vell?:p Er jo ingen som VIL ha det:P Og det er lov til å være glad for at de ikke har det.. det er en mening hun har, godta det.
      Du ser fantastisk ut! fy søren! MILF ja!
      Fått med deg at du er på 30. plass på topp listen over hele norge? 😀 Vell fortjent!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg