SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 4


Ska du flytte til Tromsø? Do it! :  Ja, mest sannsynlig

 

Har du noen inntekt nå? Ja, har en veldig bra inntekt egentlig

 

Har du noen gang blitt kritisert,mobbet eller baksnakket? Har blitt både kritisert og baksnakket i stor grad ! Jeg er litt sånn person som man enten hater eller elsker, og liker ikke å forsvinne i mengen 🙂 

 

Hvilken sminke bruker du? Og hvordan styler du håret, og med hvilke hårprodukter?  Har eevig mye sminke og forskjellige håprodukter, men dette er hva jeg bruker akkurat nå : 

 


IsaDora bronzer i fargen Dark Tan, blusher fra the BodyShop, ID-pudder i fargen Golden Medium, Mascara fra IsaDora, øyenbrynsblyant fra H&M, leppeomade fra EOS, leppeomade fra Blistex, blusher-kost fra ID, ID-pudder kost(til foundationen) og kost til bronzeren fra Cosmopolitan. Øyenvippetang fra H&M , Britney Spears parfyme.

 


Jeg styler ikke håret mitt noen spesiell måte egentlig, føner det og sletter det som regel, og så bruker jeg disse produktene: 

Shine-spray fra BedHead, Straight hair fra SexyHair, Anti snap leave in hårkur fra Redken,  og volumgreie fra BedHead. 

Dette er det jeg bruker akkurat nå for tiden, og som sagt så prøver jeg å ikke bruke så mye sånt nå som jeg er så nært Nathaniel hele tiden, for tenker at det ikke er spesielt bra for han. 

 

 

Hvor mange har du hatt sex med? Det er ikke akkurat noe jeg kommer til å dele på bloggen min

 

Lurte på hvor du har kjøpt den røde/rosa anorakken din som du hadde på deg på et av innleggene for en stund siden? På ultimo, der i andre etasje på Amfi

 

Hva jobber du som? Eller studerer du? Har jobbet både i klesbutikk, skobutikk, dyrebutikk og bakeri. Begynte på 1 året Helse og Sosial, men det ble ikke fullført. 

 

 

Lurte litt på hvor ofte du bleker etterveksten din og hva din naturlige hårfarge er?  Du er nydelig flott! Tusen takk for det ! Gjennom svangerskapet bleiket jeg den så sjeldent som overhodet mulig, da ca hver 3 mnd.  Når jeg ikke er gravid blir det litt oftere. Min naturlige hårfarge er mørk brun 🙂 

 

 

Har Nathaniel kontakt med faren sin? Nei

 

Er det å være mor vanskeligere/ mer slitsomt enn forventet? Ja, myye mere slitsomt og vanskelig enn jeg hadde sett for meg

 

Hvor gammel er barnefar? 22 år

 

Hvordan har det å blitt mamma forandra live ditt? På alle mulige måter du kan tenke deg. Livet mitt ble snudd på hodet etter at Nathaniel kom til verden, men til det bedre. Jeg er mere fornøyd med meg selv nå når jeg er blitt mamma, enn før svangerskapet når jeg ikke hadde noe innhold i livet mitt. 

 

Hvor mye tjener du på bloggen din i måneden? Lite nå som jeg nesten ikke blogger

 

Kunne du tenkt deg og blitt i et forhold med BF nå? Nei

 

Hvor gammel er faren til Nathaniel? 22 år

 

Hvor lenge var dere sammen? Vi begynte å rote i slutten av januar/begynnelsen av februar 2011( ble gravid i mars) og det ble slutt i juni, men vi fortsatte å være samboere til begynnelsen av august. 

 

Hvorfor trakk han seg unna da du ble gravid og hva synes familien din og hans om valget? Han trakk seg ikke unna når jeg ble gravid. Når jeg ble gravid ble han glad og vi bestemte oss sammen for å beholde barnet ( Nathaniel) Da vi flyttet ut fra mammaen min , der vi bodde sammen, og flyttet helt for oss selv, da gikk forholdet vårt rett i dass rimelig kjappt. 

 

 

Hvordan fortalte du til foreldrene dine at du var gravid og hvordan reagerte de da de fikk vite det? Ringte til mamma samme dagen som jeg og pappaen til Nathaniel hadde funnet det ut selv, og sa at jeg trodde jeg var gravid . Hun ble sjokkert, men ikke sint på noen måte. Pappa ble sint. 


 

Hva tenker du om unge jenter ønsker seg barn inderlig sterkt og “anbefaler” du det? Spørs jo hvor ung du mener da. I mine øyne er det helt sykt når 14 år gamle jenter skriver til meg og lurer på om hva jeg synes om å lure typen deres og bli gravid.  Det er vel ikke akkurat noe å anbefale ..   Men om man er litt eldre, og begge parter ønsker det, og er klar for det store ansvaret så ser jeg ikke problemet med å anbefale det. For å bli mamma er det beste som har skjedd meg !


 

Hvor gammel var du da du hadde samleie for første gang og angrer du? 14 år var jeg, og JA, jeg angrer. Men gjort er gjort 🙂 

 


 

Er du fornøyd med livet ditt så langt? Ja, nå er livet mitt perfekt ! Elsker livet mitt akkurat slik det er nå. 

 

 

Hva er dine største ønsker i livet? Det var et godt spørsmål du..  mitt aller største ønske nå er vel at jeg skal gi Nathaniel den beste oppveksten jeg overhodet kan klare , og så ønsker jeg meg en liten til om et par år. Men det skal være med en mann jeg er helt sikker på at jeg skal tilbringe resten av livet mitt med 

 

Har du fått spørsmål om og være med i unge mødre?  Teeemmelig heemmelig 

 

Har du i såfall takket ja eller nei? Temmelig hemmelig 

 

Hvis du ikke har blitt spurt, er det noe du kunne tenke deg å være med på? Ja, det er noe jeg vil være med på

 Kunne du skrevet et inlegg om hva man må ha til deg og babyen? (av klær, ting, seng, brystpumpe osv) Ja, det kan jeg jo gjøre vet du 🙂

 

Bruker du extensions? I så fall, hvilke ? Bruker keratinextensions fra Pilus. Beste jeg noen gang har hatt, og de anbefaler jeg på det sterkeste ! I tilegg til det har jeg clips fra flere forskjellige merker. 

 

Hvis en bloggleser kommer bort til deg, hvordan reagerer du? Spørs jo hva personen sier, men som oftest er det bare hyggelig synes jeg 🙂 

 

Kunne du tenkt deg å farge håre brunt igjen? JA.. har kjempelyst ! Men er så redd for at jeg skal angre, noe jeg vet jeg kommer til å gjøre etter en kort stund. 

 

Hvordan er formen din etter fødsel? Har hørt at tiden etter fødsel er verst, syntes du det? Formen min er som om jeg aldri har fødet, hehe ! Man kan ikke se på meg at jeg nettop har født et barn , for å si det sånn.  Bortsett fra gravidstripen da. Tiden rett etter fødselen var jo den verste ja, for da var jeg ikke vant til å være mamma. Sier jo nesten seg selv


 

Hvordan syntes du det er i hverdagen som alene mor? Det blir lettere for hver dag som går . Noen dager er selvfølgelig lettere enn andre, men sånn jevnt over så er hverdagen herlig ! Jeg og Nathaniel koser oss masse og tar en dag om gangen <3 


 

Hvilken øyefarge tror du Nathaniel kommer til og få? Brun, temmelig sikkert. Slik som jeg har


 

Fikk du epidural eller annen smerte “minkende” sak, Og gjorde det vondt og få det? Fikk epidural, og det er jeg evig glad for ! Skal ha det neste gang også for å si det sånn. Ellers fikk jeg litt lystgass, men det likte jeg egentlig ikke . Ble bare helt fjern av det..  Det gjorde IKKE vondt å få epiduralen nei, når man lå med rier som jeg trodde skulle ta livet mitt .. 

Bildet under er av veneflon-greia jeg måtte få i handen (med saltvannsoppløsning) før epiduralen ble satt. Rart at jeg klarte å ta bilde, for jeg var i et rent smertehelvette på dette tidspunktet… 

 

Hvordan var det og være hos BF med Nathaniel? Var BF interrisert i og treffe han? Det var koselig, men vi har ikke hørt noe fra han siden den gangen vi var der. Så han er nok ikke så interessert i Nathaniel after all . 


 

Kan du legge ut flere bilder av BF og Nathaniel? Har du noen bilder av dere alle 3?  Nei


 

Håper du det kommer til også at det kommer til og ordne seg for dere? Spørs hva du mener med det. Håper det ordner seg på den måten at vi klarer å samarbeide om Nathaniel, men vår tid som kjærester er nok forbi. Såe 

 

Tror/vet du om BF vil stille opp for deg/dere, og passe Nathaniel og sånn? Vanskelig å si

 

Vil BF få foreldrerett for Nathaniel? Sånn at dere har delt foreldrerett eller hva det nå heter ? Nei han kommer aldri til å få foreldrerett for Nathaniel, det er hvertfall veldig sikkert.  Det er jeg som har foreldreretten ene og alene. 

 

Jeg lurer på hvorfor du ikke ville at Nathaniel skulle ha kontakt med pappaen sin ? Sånn var det bare, faren til Nathaniel har gjort og gjør fortsatt mye rart som ikke nevnes her på bloggen.

 

Hva oppdragelse vil du gi til Nathaniel?  Den beste jeg overhodet kan klare ! Han skal få en ordentlig oppvekst og bli en ordentlig gutt 🙂

 

Holder du på med utdanning, jobber. etc? Holdte på å gå Helse og Sosial første året da jeg ble gravid, så droppet jeg ut pga at jeg ikke klarte å gå på skolen pga kvalme.

 

Glemte du p-pillen i noen timer eller er det snakk om over 12 timer, altså over det som er anbefalt? Det var ikke slik at jeg glemte den, det var mere sånn at jeg var sløv med å ta dem til rett tidspunkt fordi jeg ikke tenkte over at jeg faktisk kunne bli gravid om jeg ikke gjorde det.  Så der måtte jeg lære the hard way, for gravid ble jeg jo som de fleste vet .  Men jeg angrer selvfølgelig ikke på at jeg ble gravid nå, for Nathaniel er det beste som har skjedd meg !

 

Hva heter de tablettene du tok mens du gikk gravid som skulle få fødselen raskere i gang? Bringebærblad ( solaray)

 

Hvor gammel var du da du ikke var jomfru lengre? 14 år 

 

Hvor mye veier du? 60 kg

 

Hvor har du kjøpt den stilige jakken du hadde på deg på et innlegg over? MX sports jakken ? Det er egentlig søsteren min sin og den fikk hun da hun jobbet på Tromsø Treningssenter. Om det var den du mente ? 

 

 

Bor du i Asker, ved Oslo der.. Fordi sentret lignet litt på et av innleggene over?  Hehe, neei.. bor i Alta jeg. Som ligger i Finnmark. Veeeeldig langt unna Asker og Oslo 😉 

 

 

Er du glad for å være mamma, hvis du skjønner ?  Jeg er rett og slett lykkelig for å være mamma !


 


19 kommentarer

Siste innlegg