NATHANIEL OUTFIT 21.01.12

 

Nå skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort er på bloggen før, nemlig å poste outfits ! Ikke av meg selv, men av min nydelige vakre sønn, Nathaniel. Outfits av meg selv kommer jeg nok aldri til å begynne med, men babyoutfits synes jeg er litt søtt og morsomt, så hvorfor ikke  🙂 

 

 

I dag har han bestemt seg for å ta på seg koseheldress med sebratøfler til til. Både dressen og tøflene er fra H&M, pris husker jeg desverre ikke.Dressen er faktisk i størrelse 62 ! Tiden går så altfor fort, og Nathaniel min begynner å bli stooorgutt ! Har nesten vokst seg ut av alle klærne sine i størrelse 50 nå han. I dag er han i skikkelig godt humør, og har smilt masse til mamma’n sin ! Fine fine Nathaniel’n min <3 

 

Hva synes du om antrekket hans i dag ? 

Poster du babyoutfits av din baby ? 

27 kommentarer

Siste innlegg