LOOK ALIKE

 

Selv om Nathaniel ikke ligner noe på meg slik jeg ser ut NÅ, så er det ikke til å unngå å se at han er ekstremt lik meg som baby ! Det har mange flere sagt, og det ser jeg jo selv når man sammenligner bilder av meg og han.

Og deet blir jo mamma Rannveig veeldig glad for, for jeg vil jo at babyen min skal ligne på meg  .Han har iallefall fått mine brune øyne, akkurat som jeg hadde ønsket meg 

 

 

Her er da meg som nyfødt. Flekken jeg har i pannen er pga bilderammen,og rammen er også knust.. som dere ser

 

 

Og her er Nathaniel som nyfødt ! Bildet er tatt da han var to dager gammel.  Herregud.. og i dag er han fem uker gammel. Tiden flyyger fra oss og Nathaniel er blitt stooor gutt. 

 

 

 

♡ Synes du Nathaniel ligner på meg som baby, og synes du vi ligner slik jeg ser ut nå ? 

♡ Ligner din baby på deg ? 

 


 

9 kommentarer
    1. Jøss, ligner jo deg på en prikk! Men samtidig er det ett eller annet han må ha fra faren, uten at jeg helt kan sette ord på hva :p
      Vår lille gutt ligner ikke så veldig på meg annet enn at han har nesen min, resten er nok fra faren 🙂

    2. Han ligner veldig på deg! 🙂
      Her sier folk at Karl-Arne (faren) ikke kan fra si seg at det er datteren hans, heheh! Dem ligner så utrolig mye. Men hun har hvertfall LITT fra mamsen sin! 😉

    3. Lik deg 😀 Men samtidig veldig ulik.
      Men du kan ikke si alt nå at han får dine brune øyne, alle babyer har svært mørke øyner i starten, ikke før de er ET ÅR har de øyenfargen de får resten av livet 😉 SÅ øynene endrer seg mye i farge enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg