GOD MORGEN + NATHANIEL’S OUTFIT

Hei hei alle leserne mine og god “morgen”  ! <3 

 

I dag har Nathaniel vært skikkelig godgutt, har tilogmed fått tatt meg en sammenhengende dusj uten å måtte springe ut midt i, hahah ! Neida, han er så snill han. Selv om han regelrett har nektet å sovne før i 4-5 tiden de siste dagene, noe som gjør at jeg får svært lite søvn og at vi sover til langt ut på dagen. Men jeg skal ikke klage. Har verdens nydligste gull og jeg gjør alt for han, med et smil 😉 

Han har fått klærne på seg nå og er god og mett, så da drar vi til byen nå straks. Pappaen til Nathaniel skal kjøpe sånn lammeskinnspose med glidelås til vognen,  pga at jeg liker ikke voksiposen jeg har .. den er TUNGVINDT når man skal ut og inn osv.  

 

Pooser under øynene ka han siir ! 

 

 

Godgutten min som elsker mammaen sin ! Han har ikke noe valg, hihi <3 

 

 

Hvem smelter ikke av dette smilet da ? Herlige gutten min, og mamma elsker deg også lille venn <3 

 

 

Hva skal du gjøre i dag ? 

Håper dere får en strålende dag videre ! Så blogges vi :- *  

 


11 kommentarer

Siste innlegg