OPPDATERING

 

Da tar jeg like godt en liten opptatering om hva jeg og Nathaniel har gjort siden sist.

 



 

I går var vi på bessøk hos Frøydis og hennes nusselige datter, Isabella ! , Noe som var kjempe koselig ! Hun er også alene med Isabella, i tilegg til at hun bor helt alene og står for alle utgifter selv. Det står det virkelig respekt av !  Både jeg og Nathaniel fikk gaver av  henne, jeg fikk en sånn godteri-blomster bukett I tøft!) og Nathaniel fikk klær. 

Var der i et par timer før jeg og Nathaniel trillet til city. Der var vi en stund med Katrine før vi dro på bessøk til pappaen til Nathaniel. Han bor på “city”, så mens vi var der dro vi ut å kjøpte vippestol til Nathaniel som skal stå hos han slik at Nathaniel kan bruke den mens vi er på bessøk der. Den var veldig funksjonell med mange forskjellige lyder på, og Nathaniel likte den kjempegodt ! Sovnet med en gang han, hihi 

 

 

 

Var da hos pappaen til Nathaniel resten av dagen, før vi dro hjem igjen. La meg rimelig tidlig å sove i går, i og med at Nathaniel har fått døgnrytme nå de siste dagene og han faktisk sover i flere timer når jeg legger han om kvelden. Uheldigvis fikk ikke JEG sove , fordi jeg hele tiden ligger å venter på at han skal vokne. Og til slutt vokner han jo, og jeg har fått ca 0 søvn. Litt kjedelig, men men. Håper ikke det blir sånn i natt også, for kjenner jeg er rimelig utslitt. Men heldigvis kommer søsteren til barnefaren og passer Nathaniel imorgen fordi jeg skal få sove en hel natt.  Sniiill 🙂  

Var forresten også å veide Nathaniel, og gjett hva ? Han har lagt på seg nesten 2 kilo siden fødselen ! STOLT mamma og flink Nathaniel som spiser så godt  <3 

 

 

Akkurat kommet til verden, 3385 gram tung 🙂 

 

 

 

2 dager gammel, og 3185 gram tung 🙂 

 

 

5 uker og en dag gammel, og lagt på seg NESTEN 2 kilo på den korte tiden ! 5116 gram tung 🙂 <3

 

 

 

I dag har vi både hatt bessøk og vært på bessøk . Fikk bessøk av søskenebarnet til moren min, og hennes 3.5 mnd gamle datter.  Det var utrolig koselig, hun er jo så skjønn den lille jenta.  Sist gang jeg så henne var jeg selv høygravid og hun nyfødt og myye mindre enn hun er nå ! Rart så fort tiden har gått ! 

 

 

 

 

Han hadde rosa pysj på seg i natt, mamma Rannveig måtte jo selvfølgelig se hvordan Nathaniel’n ser ut i rååsa i og med at jeg har en del klær i akkurat den fargen ( t00% sikker på at jeg skulle få jente før UL… )    

Pysjen har vært min da jeg selv var baby. 

I 5 tiden dro vi i bursdag til Nathaniel’s søskenebarn , lille søte Ulrikke ! Hun ble hele 3 år . Nathaniel hadde selvfølgelig på finstasen, body med svart sløyfe, finskjorte utenpå og dongeribukse. Finingen til mamma <3

 

 

 

Sånn, det var ca de aller fleste av bildene som er tatt i dag ! Nå ligger Nathaniel å sover rett ved siden av meg i sofaen, han er så utrolig nydelig ! Smelter heelt <3

Skal bade han før vi sammen går å legger oss. Er helt uuutslitt , og det ser det ut som han er også , den lille syvsoveren der !  Så da sier jeg bare god natt etter en laaang dag og liiiite søvn. 

 

Nattaklemmer fra meg og Nathaniel Chrisander  :- *


29 kommentarer
    1. For nån koselige bilda! Ble åsså nesten litt rørt av d du skreiv <3 E no spent på kordan den "buketten" så ut uten den plastikken rundt (du må legge ut bilde så æ får se) ^^, Ha en flott kveld, Rannveig! 😀

    2. grunn til at du får så store pupper e jo for at du bruke bomb shell bh!:p d får jo tillåme den som ikke har puppa store boobs av!:p

    3. Anonym: Grunn til at æ får så store puppa e kanskje at æ har så store puppa ? Dem ser bare ekstra bra ut med push-up bh, og koffer føle du egentlig trang til å poengtere at æ bruke push up bh ? Har liksom aldri prøvd å skjule det akkurat ;- )

      Sjalusi frøken, sjalusi.

    4. Haha! Ser at du har sånn bomb shell bh.. Lol?
      Hvis du legg merke til det på nederte bildet?? Har samme bh fru blond 😉 KJøpt på H

    5. Haha.. Der jo at det er bomb shell bh.. Magad! -.- Det nest- nederste bildet? Vises bheen din. Jeg har samme. Kjøpt på H&M.. Så du må nokk litt lenger med den fru blond ** ^^, Blir forresten aldri lei av og lese bloggen din

    6. Så bra at Nathaniel har gått opp masse i vekt, det viser bare at han har god matvett 🙂
      Min gutt er snart 10 uker, veide 3445gr ved fødselen, veier nå 4320. Spiser som en hest, men er ikke særlig stor enda..
      Kjempegodt å høre at barnefar også begynner å vise litt mer interesse nå, det er kjempebra for Nathaniel 🙂 Lykke til videre !

    7. Jeg har lik bh (bombshell fra HM som noen kommenterer over), men bruker kun bombshell bh når jeg vil at puppene skal se høyere oppe ut x) F.eks når jeg går i små kjoler på fest. Ikke når jeg drar på familiebesøk.
      (eller vent, bruker du det for at puppene skal se bedre ut når du trør de i trynet på barnefar?)

    8. Tyderligvis Rannveig.. Ikke lek ordentlig å lat som du ikke prøver å gjøre intrykk på barnefaren.. Herregud, dere har gått gjennom mye. Og det sier jo seg selv jenter som deg.. Og sikkert litt som meg åsså tenker sånn når de skal møte x-en sin eller no sånt.. Vanskerlig å forklare.
      Men du vet sikkert hva jeg mener, er sikkert derfor du også har på deg den toppen?

    9. Herregud, det er jo virkelig ikke noen vits i å henge seg opp i hvilken BH hun bruker? Kanskje hun følte for å ha den BHen på da, de er faktisk ganske gode og for puppa til å sitte. Om det var for å imponere Tor-Even eller ikke er vel hennes sak.

    10. Herrefred, Rannveig må få kle seg som ho vil sjøl. Ho treng ikke godkjennelse fra andre, ho e voksen, og ho e mamma så æ trur ikke ho føle for å høre å herregud koffer går du sånn? osv. La ho være ho, hadde æ hadd en så bra kropp så kan du ta dæ f på at æ faktisk hadde vist den frem. Stå på Rannveig syns det e flott det du gjør, og ut fra det æ ser og les på bloggen så e du ei go mor også! Dessverre så e det bestandig noen som e sjalu å må rakke ned istede for å ta av sæ hatten å si wow du ser bra ut =)

    11. Æ syns du ser lekker ut me eller utn den bhen! æ må bare flire av alle som heng sæ opp i ka du går me å koffer du går sånn som du gjør?! Dem børr jo kanskje bynn å spørr sæ skjøl om koffer dem sitt å skriv her sånn som dem gjør, istede for å heng sæ opp i vær jæva detail om dæ:p som om det e dem som bestemme i live ditt?
      ooose sjalusi! nei, du e flott, rannveig!;)

    12. Hvor har du kjøpt den vippestolen, og hvilket merke er den? 🙂
      Sønnen din er kjempe nydelig!

    13. Haha.. Lure på hvordan disse sjalue jente ser ut da..?? 😛
      Jeg selv er ikke det fineste glansbilde i boken, men jeg kan selv gi komplimenter til de som fortjener det. Og det gjør du, Rannveig! 🙂
      Fin mor, alene mor, og slank mor. 🙂 Er mange mødre som drømmer om en slik kropp, både rett etter fødsel, men også år etter. 🙂
      Jeg fødte for snart to år siden, og er gravid på nytt.. Men før jeg ble gravid så jeg ut som en potetsekk.. Fordi jeg er fornøyd med meg selv. 🙂
      Kjempe artig å lese at barnefar engasjerer seg. 🙂 Og fine lille prinsen. 🙂

    14. Haha. Si mæ, e det tiny-tiny bha dåkker dær oppe bruker? Bomb-shell e det som brukes nu. Folk bruker det jo akkorat om dem vil.. Det e så tragisk å si nå sånt som at ho bruker det for å dytte dem opp i ansiktet på bestefarn. Push-up, bomb shell, what ever! Det e jo faen så sexy :DD såå, glhf til dåkker som alltid prøver å dra andre i driten på nett..

    15. Fine bilder 🙂 Har en lik bh, bruker den fordi jeg har knøøøøøttsmå pupper 😀 heheh, men sexy uansett ;D Nathaniel e blitt så stooor 😀

    16. I frykt for å bli tatt for å være en av de andre teite, som kommenterer, så skrives besøk med èn s :p
      Gøy å lese bloggen din! Flott mor:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg