NATHANIEL OUTFIT 31.01.12

 

Bedre sent enn aldri ! Her er hva Nathaniel hadde på seg i går

 


 

SJARMØR <3


Hettejakka og buksa er fra Newbie-serien til KappAhl, og i størrelse 50. Han har bare brukt klærne en gang før, og dette er nok andre og siste gang han bruker de. For han vokser nemlig så fort at han ikke passer stort i størrelse 50 lenger !

Just arrived ” bodyen er fra Cubus og også i størrelse 50 ( men enda passelig og vel så det.. ) , og sokkene er fra H&M om jeg ikke husker heelt feil. 

Flere enn meg som synes det er STOR forskjell på størrelsene fra butikk til butikk, og til og med fra plagg til plagg ? Og hvilken butikk synes dere har finest babyklær ? Selv synes jeg at H&M har de fineste og mest praktiske plaggene, og Nathaniel har nok det meste av klærne de selger der.. heheh 🙂 

 

20 kommentarer
    1. Viktig å være stilfull! 😉
      Synes også det er VOLDSOM forskjell på størrelsene fra butikk til butikk. Men da er det godt man har øyenmål når man skal finne klær!

    2. så skjønn! jeg synes polo ralph lauren og gant har veldig masse fine babyklær 🙂 de selges jo ikke i butikk her jeg bor, så er veldig fan av å handle på nettet. da får jeg tak i litt andre klær enn hva alle andre kler barna sine i også 😀

    3. Så skjønn han er! ; )
      Det er veldig forskjell fra butikk til butikk. Gutten min er nå 6 mnd, å han bruker nå str 80, som er til 1 år !! Det har han gjort siden han var 5 mnd. Noen butikker må vi ned i 74. H&M,kappahl osv har som regel små størrelser syns jeg. Ellos derimot, har store str.

    4. Hei 🙂 jeg lurte på en ting : hva bher og pads bruker du? Ble brått mamma så rakk aldri kjøpe inn noe. utrolig skjønn gutt du har!:-D

    5. liker klærne fra name it!
      ellers er det vel hm.
      men name it er favoritten, kjøper det meste til både gutten min på 5 år og til jenta mi på 10 mnd der 🙂

    6. Du er ikke den eneste som mener at størrelsene er forskjellige fra butikk til butikk, men også fra produsent til produsent. Og verre blir det jo eldre barna blir. Må ha jenta mi med når vi handler, for noen ganger må jeg både måle det på henne, men også prøve det på henne. Bortkastet penger å kjøpe noe som er aaaltfor stort eller for lite. Og orker ikke ekstraturer kun for å bytte. 😛
      Stilig kar. 😀

    7. Hei, ville bare gi deg en liten tanke å gruble på. vet at alle har forskjellig syn på ting.
      syns du har en fin blogg. men jeg selv blogget under svangerskapet med sønnen min, og under et par uker etter at han ble født sluttet jeg å blogge om sønnen min og heller om meg selv, og litt tanker rundt ting å tang, før jeg ble lei og slettet bloggen min. Jeg følte det ble feil å blogge om mitt barn, og legge ut oppveksten hans og bilder av han, for han som barn er jo uviten om at du legger ut hele barndommen til han for hele verden å se. Jeg vet at facebook ikke er helt vanntett, og jeg selv legger jo bilder ut av sønnen min for å oppdatere slekt og familie om hvordan han har det. Men har jo blokkert det slik for de som ikke er innen min vennekrets og familie ikke ser bildene jeg har lagt ut.
      Syns du det ligger noe fornuft i det jeg sier? eller respekterer du folk som tenker slikt om det? Det finnes mange syke folk der ute i verden, blant annet pedofile, som ikke trenger stort for å begynne å fantasere om bilder av barn.
      mener ikke om å fornærme deg, og jeg er klar over at det finnes masse ande mamma-bloggere med gode intensjoner, men kanskje man ikke tenker over spørrsmålet: er dette greit for mitt barn? og det at barnet er for lite til sinns for å svare, svarer jo kanskje på spørrsmålet? Man vet jo IKKE?

    8. Er VELDIG stor forskjell ja! Da jeg ryddet i klærne til min datter sist gang fant jeg en body i str. 56(hun er 8,5mnd) og den passer helt fint enda, hehe:) Hun bruker 62-68 nå da, minien..
      Elsker Name it klærne jeg, men har sikkert ganske mange av jenteklærene fra H&M også.. 😛

    9. Helt enig i størelses greiene altså :)) gutten min på 8 uker bruker bodyer og stilongser i str 50 enda og helt opp i 62 , noen av de på 62 er mindre en de på 50 :O merkelige greier altså .. Jeg liker best hm,Cubus og name-it sine 🙂
      Nyyyydelig liten gutt du har !!:))

    10. Hei:-) jeg og kjæresten min har snakket om å få barn sammen. har du noen tips om hvordan jeg kan øke sjansen for å bli gravid?:-) håper på svar!
      du har en utrolig fin blogg, og jeg er selv fast leser! stå på 🙂

    11. Jeg liker kappahl sine babyklær best jeg, eller kjøper jeg mye på barnas hus, i merinoull og ull 🙂

    12. Størrelsene varierer fra merke til merke. For å svare på spm: Synes ikke H&M har mye fint, men jeg er litt i overkant opptatt av mote (kvalitet, design ol) – så handler svært lite til jenta mi på 1år i kjedebutikker. Har mye merker som Memini, Christina Rohde, Norlie, Pomp Delux, Lille Barn, Fub, Wheat, Nøstebarn, Marmar osv – sjekk de merkene ut 😉

    13. Til deg som er anonym og vil bli gravid: Tror ikke Rannveig er den rette å spørre om akkurat dette, da hun ikke var prøver. Men det første du kan begynne med er å kjøpe folat tabletter på apoteket – det er viktig. Så må du telle opp hvor mange dagers menstruasjonssyklus du har og finne ut når du har eggløsning (regner med du vet at det kun er et par dager i mnd du kan bli gravid), eggløsning finner sted 14 dager FØR neste menstruasjon. Du kan kjøpe deg eggløsningstester som forteller deg akkurat når du har eggløsning og da er det bare å hoppe i seng! Inntak av alkohol og tobakk kan påvirke fruktbarheten. Ikke ha sex hver dag, skal visst være større sjanse for å bli gravid dersom du har sex annenhver dag rundt eggløsningstid. Jah, noe mer du lurer på??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg