HEI HEI HALLÅÅ!

 

God “morgen” alle sammen ! Selv om det ikke egentlig er morgen..  men i dag var faktisk jeg og gullet veeldig tidlig oppe i forhold til hva vi bruker å være. Han har klart å snu døgnet heelt om, og jeg har jo egentlig ikke noe annet valg enn å følge hans døgnrytme. Men i dag måtte det tiltak til, så nå er egentlig både han og jeg ganske så trøtte. 

Må bare beklage for dårlig blogging i det siste, men slik blir det bare noen ganger. Har egentlig ikke fått gjort så veldig mye fornuftig, og føler at det har vært litt stressende nå den siste tiden. Så nå skal vi prøve å roe litt ned på bessøkingen, og heller være hjemme om dagene( for det meste) en stund ramover. Å dra ut å gjøre ting med en baby er IKKE det samme som å dra ut å gjøre ting uten en baby. Det er mye planlegging som må til. Og i og med at jeg er aleine drar jeg jo aldri noen plasser uten Nathaniel ( dere som syter over at jeg sier jeg er alenemamma i hver eneste innlegg kan enten slutte å lese bloggen min eller drite å dra) Kan aldri få understreket hvor stort ansvar man har som alenemamma, og kan heller aldri få understreket nok hvor utrolig tungt det er til tider både fysisk og psykisk. 

 

I dag har vi ingen planer egentlig og godt er det ! Skal bare være hjemme og slappe av og kose oss ! I går/i dag fikk jeg vite noe som gjorde meg veldig glad . Hva det er vil dere nok aller mest sannsynlig få vite ved en senere anledning ! Nå skal jeg ringe presten og prate om dåp og slikt og bare få den saken unna verden. Hahaha, må bare flire når jeg tenker på det.. spurte min veninne Charlotte i helgen om jeg kunne ringe presten NÅ, og om han hadde “åpent” ( dette var på en lørdags ettermiddag.. )  så sa hun ; HÆ.. koffor da ? Har du SYNDA ? Har du blitt Katolikk eller ?! 

 

Legger med et par bilder av meg og verdens nydeligste sønn tatt i dag <3 

 

Mamma elsker deg mere enn alt lille store venn ! 


16 kommentarer
    1. Du trenger jo ikke unnskylde deg i hver eneste blogginnlegg du legger ut nå, tror de fleste forstår at du er alenemamma og prioriterer andre ting 🙂

    2. Vet det er tøft å være alenemamma, men virker som du klarer deg kjeempebra. Har selv akkurat blitt alenemamma til 2 og hatt null hjelp siden han bare dro uten et ord. Å at du ikke har tid å blogge så ofte det skjønner alle sammen.

    3. Rannveig:) Du har all rett til å fortelle hvor tøft det er å være alene mor… Har skikkeli respækt før dæ..Æ sjøl bor med faren til min sønn,men det å kan være knall tungt..at du er alene er full respekt at du klarer,og ingenting du trenger å unnskylde når du blogger..en hver mor skjønner det,å di som ikke gjør det,bør holde seg for god til å kommentere..god klem fra meg og Dennis <3

    4. Husk å pass på kroppen at du ikke sliter deg helt ut. Jeg går til behandling fordi jeg er låst i bekkene, midten av ryggen og i skuldrene! Skjønner at det er vanskelig å få slappet av, jeg har det helt likt, noen har sagt til meg at når ungen sover bør jeg også kvile å bare la rotet ligge 🙂

    5. Ærlig talt, at du er alenemamma er jo en stor del av denne bloggen! Og ikke minst er jeg sikker på at du er knallstolt over at du er nettopp alenemor, og dermed nevner det ofte 🙂 Jeg syns du er knallflink, og både mor og barn er helt nydelige =)
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    6. Det å være alenemor er jo en ganske stor del av bloggen din, så om ikke folk tåler at du skriver om det kan de like godt gjøre som du sier i dette innlegget;) Ler litt av alle kommentarene her og er glad for at du ikke tar ting til deg, virker iallfall ikke sånn!;)
      Anbefaler deg å trykke på linken til bloggen min. Da kommer du rett til et innlegg om hvordan navnefest fungerer i forhold til dåp. Jeg forstod det slik at du ikke var kristen??
      Det er nemlig ikke typen og jeg heller, og jeg ville ha dåp til å begynne med for tradisjons skyld. Men vi gikk for navnefest fordi vi ikke ville stå i kirken å love ting vi aldri kommer til å følge opp. Derfor ville jeg bare tipse deg om å lese innlegget. Det var så RETT å velge navnefest for vi kjente oss igjen i veldig mye av det som ble sagt. Det er ingen løfter og ingen krav om medlemsskap noen plass. Kanskje noe å vurdere?:)

    7. Du skal ikke føle behov for å unnskylde deg for det. At du er stolt av det, er bare fint.
      Det er absolutt tungt fysisk og psykisk å være mamma uansett om man er alene eller ikke. Selvom man har en far der, så er man alene hele dagen, å natten må man jo også ta fordi det er tidlig jobb dagen etter. Da er man alene stort sett hele tiden, annet enn når det er helg feks. Regner med at mormor gjeeerne hjelper til med Nathaniel når du trenger det! 😉
      Jeg ville bare påpeke at det er tungt uansett om du er alene eller ikke. Jeg er ingen winer, men jeg tviler på at du har slitt like mye som meg psykisk og ikke minst fysisk etter fødselen. Da mener jeg etter hva du gir inntrykk for på bloggen så klart.. 😉 Men du er absolutt flink. Vær stolt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg