PRODUKTTESTING ; EXTENSIONS MASCARA

 

Dette hadde jeg aldri hørt om før jeg fikk forespørsel om å prøve den ut. Skal inrømme at jeg var veeeldig skeptisk til hele greia, da det hørtes veldig usannsynlig ut. 

Det er ganske lenge siden jeg fikk tilsendt pakken, men i og med at min hverdag går ganske sånn i ett etter at jeg ble mamma så har jeg ikke fått testet den ut før nå de siste dagene. Kan jo begynne med å si at jeg ble veldig positivt overrasket over resultatet !

I det søte etuiet følger det med to mascaraer. Den ene er en “fibermascara” og den andre er vanlig. 

 

PÅFØRING:

– Ta et øye om gangen ( gjør deg ferdig med det ene øyet først) 

– Begynn enkelt og greit med den lengste( vanlige ) mascaraen og påfører den som hvilken som helst annen mascara. Det er viktig å påføre på begge sider av vippene.

– Når du er ferdig med den vanlige mascaraen påfører du straks fibermascaraen, du bør gjøre dette FØR den vanlige tørker. 

– For ekstra lange vipper gjentar du prosessen til ønsket resultat er oppnådd !

– For å unngå avdryssing påfører du en helt vanlig mascara til slutt. 

 

 

Er jeg fornøyd ? JA ! Dette overgikk alle mine forventninger og nå er jeg hekta ! Nå har jeg funnet en ny favoritt mascara, heheh. Et stort pluss synes jeg var at når man skal fjerne den ( jeg bruker å vaske av mascara med vann) så blir man ikke svart i ansiktet i det heletatt. Man kan helt enkelt rett og slett “plukke” av mascaraen med vann. Synes det er så ekkelt når man vasker av vanlig mascara og blir helt svart i hele trynet og får masse inni øynene. 

Eneste minus er vel at den har en tendens til å drysse om man ikke påfører en vanlig mascara på toppen. Men hva gjør vel det når alt annet var så bra ? Denne likte jeg kjempegodt og vil absolutt anbefale den videre til mine lesere.

 

Prisen ligger på 220 kr, og fåes tak i >>HER<<



//Produktet er sponset, men har alltid mine ærlige meninger om produkter jeg tester.

15 kommentarer
    1. Den hørtes veldig bra ut! 🙂 Syns også det e ekkelt når man blir svart i ansiktet og får mascaraen inn på øyan, bra at det da bare kan taes vekk med vann uten problem 🙂

    2. Det så jo rett og slett helt for jævelig ut, klumpete og fælt. Like fælt så det ut som på linken på finn.no også. Hvis du får lurt noen til å kjøpe den der er du jaggu meg flink! 🙂

    3. Høres bra ut i teorien, men ser ikke ut som at det funker i praksis. De ble veldig klumpete. Ser det spesielt på bildene på annonsen. Hadde det ikke blitt så klumpete så hadde den vært super 🙂

    4. Såå utrolig fin blogg du har Rannveig ;D Du har en utrolig nydelig sønn 😀 Jeg er ofte å titter på bloggen din, men jeg er ikke den som skrive så ofte kommentarer 😀 Men nå skal jeg gjøre det, du er en FANTASTISK FLINK blogger!! 😀
      Det er litt kult for hun som selger disse maskaraene, det er søstra til samboeren til min storesøster 😀 Jeg har prøvd den, og jeg er fornøyd med denne selv 😀

    5. skulle virkelig hatt sånn hhahaha, har jo så små vipper at man ser dem nesten ikke 😮 trenger mikroskop her 😉

    6. hey 40 kr fra ebay! Det at produktets flasker er (dårlige) kopier av helena rubenstein mascara gjorde meg bare enda mer skeptisk. Kopierte produkter er aldri bra

    7. Hu dama på finn.no annonsa så jo helt jævli ut med den maskaraen på! klumpete og unaturlig! får da håpe alle ikke blir seende sånn ut med den 😛

    8. hei rannveig! lurte på om du kunne svare meg på et spørsmål?? Fikk du noe slags større/penger fra nav eller andre steder imens du VAR gravid, evt. hvor mye fikk du ??

    9. Fy fader så stygt å klumptr det der var..
      Jeg mener, isteden for å koste på seg sånn drit ta heller vippe extention en gang i mnd å det vil se drit bra ut..
      Det der er søppel, eneste grunnen til at RANNVEIG er fornøyd er fordi hun blir sponset!!
      OMG!!! Er det virkelig mulig

    10. …som fagutdanna ville jeg ALDRI i mitt liv påført noen som helst denne mascaraen, resultatet ser ut som en klumpete og gammel maskara, ser rett og slett for jævelig ut!
      sorry, men har ikke respekt for folk som forsøker selge dårlige produkter, det er rett og slett å lure andre, utrolig dårlig gjort!
      H

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg