KOSELIG LØRDAG..

Med koselige jenter! I dag / i går siden kl er over 12, var jeg og Nathaniel nemlig på bessøk hos søte Inger og hennes søte lille datter Aurora ! Hadde aldri vært med henne før i dag,  og skulle egentlig møte henne på “city” i dag men det ville jeg ikke i og med at Nathaniel har vært syk og jeg ikke ville risikere å ta han ut blandt så mye folk som det bruker å være der på lørdager.

Så da dro vi heller på bessøk til dem ! Og Nathaniel og Aurora var jo bare såå søte sammen. Det er faktisk bare 6 dager mellom dem, noe som jo er litt gøy å tenke på ! Fikk tatt noen kjempefine bildeer av dem sammen også 🙂 

 

Var de ikke søøte sammen ? 

 

Må forresten si at jeg fikk en veldig hyggelig overraskelse i morgest, da jeg veide meg.. og ble NÅKKA sjokka. Hadde gått ned hele 4 kilo på under to uker uten så mye som å ha gått en tur engang. Det kan jeg takke min supre forbrenning for, som tydeligvis ser ut til å begynne å funke ganske greit igjen etter fødselen !  Hurra for den ! :- D

 

Nå skal jeg rydde litt her, for det ser virkelig ikke ut… så er det senga lamme søte lille engelen min som nok våkner om en times tid for mat. God kveld/natt vidre til alle leserne mine, så blogges vi snart <3


30 kommentarer
    1. Så nydelig gutten din er, blitt skikkelig gutte gutt:)
      Men hvis han har vært syk anbefaler jeg å bruke body på lille da, stakkar, kan trekke på magen hans:(. 🙂
      Klem

    2. Ååhhh, så koselig altså! De var jo helt nydelige sammen =)
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap.

    3. Han er bare nydelig – kjempefine trekk i ansiktet 🙂
      Men jeg reagerte også på at han ikke har body under genseren sin – han har vært syk, det er kaldt ute og så små babyer bør absolutt ha body på seg på denne årstiden. Kanskje han hadde spydd den ut eller noe og at det finnes en god forklaring på det, var bare det jeg merket aller først.

    4. så nydelige :D! men det med forbrenninga di tror jeg har mye med amming å gjøre og, mammaen min gikk ned skikkelig mye etter hun fikk meg fordi hun ammet 🙂 så tror det har mye å si også 😀 !

    5. Veldig kjekt med sånn body uten armer under joggedresser 🙂 da får man ikke følelsen av at de har så mange lag på seg, fungerer veldig bra 🙂
      Kjolen er fra Lindex 🙂

    6. hei hei. gud for en nydelig gutt. et spm om dere skulle ut og kjøre med de når de satt i bilstolen eller hadde vert på en kjøretur, i såfall så må du endre på selene over skuldrene, pga de ligger for langt nede, hvis det skulle skje en ulykke feks. i tilegg så var jeg innom barnas hus sist uke, og de sa at en ikke skal bruke dresser eller tykke klær i bilsetene, dette pga vis det blir en kolisjon og div.. ikke vet jeg, men et godt råd.. Håper alt går fint med dere, dere fortjener et godt liv fremover… ha en fin søndag videre. klem irene

    7. Det at du går ned i vekt er amminga. Jeg raste ned fra 63 (da jeg var høygravid) til 47 på bare 2 mnd. Ammer fortsatt min gutt på 6 mnd, men har heldigvis klart å gått opp til 49.

    8. Nydelige barn 🙂 deilig når vekten går nedover etter fødsel! jeg er 175 cm høy og veier 56 kg nå, med to barn, så er “fornøyd” med det da jeg verken trener eller spiser aaaltfor sunt 🙂

    9. Hallo i luken!! Mye syk i hodet ditt?
      Her går du og sier at du ikke tar med gutten på senteret, fordi der er det så mye folk å han allerede er syk.. Han kan like godt bli sykere av at du ikke har body på gutten! Body skal en helst bruke hele året, frem til de er i allefall godt over året!!

    10. Heldig alle er som går ned så mye når de ammer 😛 jeg ammer jeg også, går turer osv. Ikke mange kiloene som har gått av de siste 5 månedene, hmmm. hardtrening når amminga er over 😉 Skjønne barna 🙂

    11. Body omtaler.
      Har aldri på mine 31 år hørt at barn blir syke om de ikke har body på seg! nå må dere pinade få dere ett liv, dere små drittunger som skriver å rakker ned her.
      For å unngå at barn blir syke, så gjelder det å unngå smitte, samt å ha en god temperatur regulering. om Rannveig har strømpebukse, t-skjorte, samt vanlige klær på sitt vakre barn, så blir jaggu ikke barnet mer syk av den grunn.
      små barn kan bli syke av å være for varm eller for kald.
      slutt å lek Einstein, hvertfall før dere har pakket ned baby born dukkene.
      body er vel så kjekt av mange årsaker. men barn blir jaggu ikke syk om man noen dager har longs og t-skjorte i stede

    12. Body omtaler.
      Har aldri på mine 31 år hørt at barn blir syke om de ikke har body på seg! nå må dere pinade få dere ett liv, dere små drittunger som skriver å rakker ned her.
      For å unngå at barn blir syke, så gjelder det å unngå smitte, samt å ha en god temperatur regulering. om Rannveig har strømpebukse, t-skjorte, samt vanlige klær på sitt vakre barn, så blir jaggu ikke barnet mer syk av den grunn.
      små barn kan bli syke av å være for varm eller for kald.
      slutt å lek Einstein, hvertfall før dere har pakket ned baby born dukkene.
      body er vel så kjekt av mange årsaker. men barn blir jaggu ikke syk om man noen dager har longs og t-skjorte i stede

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg