SE MIN KJOLE

I går kjøpte jeg en kjempefin hvit kjole ( som helt sikkert ikke kommer til å bli brukt i likhet med de ørenhundre andre kjolelene jeg har som jeg ikke har tatt prislappen av engang… ) 

Jeg elsker nemlig kjoler  ! Bare synd man kun kan bruke det når man drar “ut”, noe som skjer ytterst sjelden nå etter jeg har blitt mamma. Har vært ute EN gang etter jeg ble gravid og fikk Nathaniel Chrisander. Man skulle kunne gått i kjoler hver dag altså ! Denne er fra LMC, og kostet 499 eller noe sånt. Var på salg. 

 

 

Tycs om kjolen ? Den er i størrelse S, i og med at de ikke hadde flere i XS igjen. Jeg er sånn at jeg ikke gidder å prøve klær i butikken, bare kjøper dem. Om jeg liker dem og det passer blir de brukt, om ikke blir de liggende innerst i klesskapet.. gidder ikke dra å bytte klesplagget engang ! LAT KOR ? Heheheh :- D

Forresten.. skal prøve å lage en liten oppdatering fra de siste dagene senere i dag.. men nå skal vi dra å se på åpningen av Borealis ( sånn festivalgreier her i Alta.. ) sammen med Inger og Aurora 🙂 

Blogges  <3

17 kommentarer

Siste innlegg