1 ÅR SIDEN..

 

For nøyaktig ett år og en dag siden var det starten på tidenes vakreste eventyr, for 11 mars 2011 var nemlig dagen da jeg ble gravid med min kjære, vakre, nydeligste sønn Nathaniel Chrisander ! Det er så utrolig rart å tenke på, og hvor sykt fort tiden har gått ! Fra å ha være mikroskopisk for et år siden, til å bli en stoor babygutt på snart 3 mnd nå. Skjønner ærlig talt ikke hvor tiden har blitt av. 

Noe jeg synes er enda merkeligere å tenke på er min livssituasjon da, og min livssituasjon nå ! Festing var min favoritthobby, og jeg røyket som en…eh,jaa. Nå er det bleieskifting og babyskrik det for det meste går i, og røyk er ikke noe jeg i det hele tatt har savnet siden jeg sluttet når jeg var rundt 13 uker på vei.

 

Fant ut at jeg var gravid dagen etter 18’års dagen min , 12 april 2011 <3

 

En 3,5 cm stor og 11 uker gammel Nathaniel.. 23 mai 2011 <3

 

19 uker gammel i magen og begynner å ta ordentlig babyform nå. 18 juli 2011 <3

 

27 uker gammel inni magen til mamma. 15 september 2011 <3

 

27 uker gammel inni magen, og ligger med foten sin i ansiktet sitt <3

 

 

 

Nettop kommet ut, riene mine startet natt til 19 desember( termin var 18 desember) og kl 22:35 på kvelden den 19 var Nathaniel endelig kommet til verden etter ni lange måneder i mamma’s mage. Beste øyeblikket i hele mitt liv <3

 

10 kommentarer
    1. Så koselig! Tiden går fort ja… du burde kanskje sensurert det nederste bildet… NC kommer nok ikke til å bli veldig glad for det når han får vite at nesten hele Norge og folk fra andre land har fått se et slikt bilde…..

    2. morsomt å tenke på 😀 men hadde du sjelden sex på den tiden siden du vet nøyaktig dato? :O for et spørsmål, hehe.. men siden du er så sikker ;P
      Vet ikke om du har regnet med de 2 ukene det tar fra samleie, å til egget faktisk er befruktet å alt det der? tar jo 2 uker før det blir noe embryo 😛

    3. Mamma til tobias:Du ville sensurert bildet ja, så flott for deg ! Men det gjør deg aldeles ikke til noe bedre mamma enn meg fordeom.. mere type bedreviter ! Just saying 🙂
      Anonym; Vi hadde vel nesten ikke sex den mnd, så når befruktningen skjedde er jeg temmelig sikker på 😉
      Tusen takk for fine kommentarer alle 🙂

    4. Til å være mamma å hele pakka oppfører du deg lite voksent. Du har et lite barn du skal beskytte og rett og slett være en mamma til, jeg sier ikke noe om at du er en dårlig mor men når du svarer på kommentarer på denne måten ( ref. mamma til tobias.) Folk prøver å tipse deg til at der faktisk er syke nok mennesker som sitter å ser på disse bildene og kanskje googler mamma blogger, nettopp får å finne sånne her bilder! Men tanken på at en gammel gris sitter å ser på sønnen din på denne måten plager deg vel ikke, da? Vel, det var jo aldeles flott! 🙂

    5. Nydelig sønn du har 🙂 Men er som de over sier at du bør sensurere! Er så sinnsykt mange syke mennesker på nett som ser på akkurat slik! og feks søker det opp og lagrer bilder av sønnen din der han er helt naken uten sensur! Det er ikke noe koselig tanke at andre kan ha bilder av barn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg