FOTOSHOOT

For en liten stund siden tok flinke Isabel, som jobber som fotograf, noen kjempefine bilder av meg og Nathaniel ! Jeg ble tisset på et bar ganger under hele greia, men ellers var han superflink som alltid ! Bildene ble kjempefine og jeg er fornøyd !

 

Tror forresten ikke dette er alle bildene, men regner med jeg legger resten på bloggen når jeg får dem også. Hun er kjempeflink, og har faktisk en egen facebookside for å ta imot oppdrag og legge ut bildene sine osv. Trykk HER for å komme til den 🙂 

 


 

 

Skal bruke noen av bildene på dåpsinvitasjonene til Nathaniel , som jeg kommer til å sende ut straks jeg har booket lokale. Som må skje gaanske så kjapt nå, for det er bare i overkant av en mnd til dåpen. SHIT, får helt noia av å tenke på det. 

Uansett.. hva synes dere om bildene ? Flink, ikkesant ? Flink fotograf og fin Nathaniel 🙂 

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg