NATTAA BLOGGÆÆN

Skulle vel egentlig bare innom bloggen for å si god natt til alle mine SØTE lesere ! Gidder rett og slett ikke lage noe langt blogginnlegg nå, for jeg skal nemlig gå å lalle med lille. Har nettop kommet hjem, og lille ligger å sover søtt. I går sovnet jeg sammen med han i 11 tiden, og det var utrolig herlig å være ordentlig opplagt og være oppe tidlig i dag. Men nå er jeg heelt uuuutslitt. Ja , det er faktisk VELDIG tungt å gå å se i butikker. Hahahah, eller ikke. Så noen hadde kommentert at det ser stygt ut at jeg springer til bussen med vogna. Da må jeg spørre meg selv TO spørsmål. For det første, hvem i faen gidder å spionere såppas på meg at de VET at jeg faktisk bruker å springe til bussen med vogna ? For det andre, så lenge jeg rekker bussen så driter jeg langveis i om det ser stygt ut. Sånn ,da har du fått svar på det ! La meg få springe til bussen i fred hvis jeg vil liksom..  Haters gonna hate,  jealousy is a true bitch ! 😉

Uansett. Har fått tatt soool i dag ! Er blitt ordentlig brun, og eeelsker det. Klarer rett og slett ikke å væe bleik.  Satser på sol imorgen også, får se hva jeg orker. Skal faktisk ut i helgen som kommer, så da må man jo være litt tææn :- D

Kosemose.. avogtil får jeg bare lyst til å klemme han flaat  <3

 

Spist på Alfa med Inger ! Desverre glemte jeg å ta bilde før jeg hadde begynt å spise, på både middagen og desserten ! Hahah, typisk.

 

Nathaniel med Hello Kitty solbrillene til Aurora… han hadde vært bra fin som jente også altså !

 

På bessøk hos pappaa.. ikke min altså, Nathaniel Chrisander sin 😉 

Har også shoppet MASSE klær og stasj til Nathaniel, men jeg gidder rett og slett ikke ta bilde av deet.  Blant annet sommerklær til han, for de har jo fått inn så mye fint nytt nå, til sommeren ! Åh, som jeg gleder meg til det. Nathaniel sin aller første sommer. Hihi !

Forresten ,nå er det jo 3 mnd siden fødselen. Og i og med at jeg har innlegg av kroppen etter fødselen så så mange uker etter tidligere, så tenkte jeg kanskje å gjøre det nå, som det er gått 3 mnd. Noen som vil ? 😀 

Skal også lage BrunogBlid konkurransen imorgen! Loveeer ! Og en ting til ,alle ser vel at jeg har fått meg ny header ! Hva synes dere ? Jeg synes den var kjempefin ! Kan lage et eget innlegg om hvem som laget den og sånn en annen gang

Natta bloggææn <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg