GOD PÅSKE

Vil bare innom for å ønske mine kjære lesere en riktig god påske fra meg og Nathaniel Chrisander, og for å si at jeg kommer til å ta en pause herfra. Kommer ikke til å slette bloggen, det kommer jeg aldri til å gjøre ! Alt har sin historie, og dette hele året jeg har blogget har på en og samme tid vært det desidert beste og verste i hele mitt liv ! Jeg fikk verdens fineste gave, men samtidig et utrolig tungt år med tanke på alt dritten som har skjedd. Livet mitt er det nærmeste det kan komme til perfekt nå, og jeg vil heller bruke tiden jeg blogger på til det som virkelig betyr noe for meg, nemlig min kjære nydelige sønn og ellers venner og familie rundt meg. Har også så utrolig mye på planen framover, både dåp, flytting og det ene med det andre. Føler vel egentlig at bitene endelig faller på plass i livet mitt, noe jeg er utrolig glad for. Jeg har verdens største grunn til å smile om dagen 🙂

Ellers så skjer det noe veldig spennende om bare noen dager ! Kan desverre ikke fortelle noe videre om DET enda, men dere vil få vite med tiden.  Sommerfuglene som ikke engang eksisterte da jeg fikk vite om dette, bare blir flere og flere for hver dag som nærmer seg nå. Når det er sagt klarer jeg nesten ikke vente. Jeg bryr meg ikke om og vil ikke høre hva andre mødre eller generelt folk mener om dette. Dette er noe JEG vil 🙂 

Kan jo hvertfall fortelle litt om hva vi har styrt med så langt, og hva vi skal resten av påsken. På Onsdag kom mamma og søsteren min hjem. Søsteren min har vi ikke sett siden Nathaniel kom til verden ( hun var med på fødselen og filmet hele greia, faktisk.. ) Torsdag kom kjæresten hennes på bessøk. Han har jeg aldri truffet før, men han var kjempehyggelig ! Ellers har vi bare tatt det med ro her hjemme og koset oss. Er godt å ikke ha så mye på planen av og til, for til vanlig er vi jo på farten omtrent heele tiden. Er veeldig rastløs av meg, hehe. I går var vi alle tre i badelandet her i Alta, mens bestemor(mamma) passet Nathaniel en liten stund. Senere dro vi på middagsbessøk til bestefaren til Nathaniel og spiste lammesteik 

I dag, påskeaften, fikk vi jo selvfølgelig PÅSKEEGG av bestemor. Hehe..blir aldri for gammel ! 

 

Selvfølgelig var jo halvparten av godteriet oppspist da jeg kom på at jeg måtte ta bilde ! Standar 😉 

 

Bestemor “Påskeharen” hadde lagt gule lapper med skattejakt oppi påskeegget, hun hadde kjøpt smekke til Nathaniel og rompeakebrett til meg.. Hehe 🙂

 

 

Dåpsinvitajsonene til Nathaniel’s dåp er kommet ! Så nå mangler jeg bare konvolutter og frimerker så skal de sendes ut. Blir godt å få det ut av verden iallefall. Er jo ikke så lenge til dåpen nå. Hva synes dere om invitasjonene ? Jeg selv som har designet dem, på fotoknudsen.no. Bildene er fra fotoshooten vi hadde med Isabel.

 

 

Nathaniel er begynt å interessere seg skikkelig for omgivelsene nå, og han griper etter alt mulig rart og slipper IKKE ! Er så herlig å følge med på utviklingen hans dag for dag, og se at han har fått skikkelig personlighet..virkelig spennende for tiden 🙂 

 

 

Og så har han fått seg et nytt par solbriller ! Nå har han hele 2 par solbriller. Ikke værst til å kun være 3,5 mnd ! Bare elsker å kle og stæsje han opp ! Han har også fått seg bunad som han skal ha på seg på 17 mai. Har man meg som mamma, så har man meg som mamma ! Ikke bare det, han har faktisk også en dress som han skal ha på seg på bursdagen min, som forresten også er nå på onsdag ! Herreguuud, klarer ikke å tro at jeg blir 19 år. Synes jeg nettop ble 18, huff. Hadde det vært opp til meg skulle jeg bare vært 18 en god stund til, 19 høres så “gammelt” ut. 18 årsdagen min ble jo ikke feiret slik 18 åringer flest ferier dagen sin, da jeg fant ut at jeg var gravid dagen etterpå.. hehe 🙂 Men jeg fikk iallefall verdens fineste både bursdagsgave og julegave i 2011, det er helt sikkert ! 

19 årsdagen min derimot, DEN skal feires neste helg ! Må jo ta igjen det tapte fra i fjor, hehe. Men nå skal jeg avslutte, skal skru ned vuggen til Nathaniel og sette opp sprinkelsengen istedenfor. Håper dere får en utrolig koselig og fin påske videre med deres kjære og nære, så snakkes vi snart, når jeg finner ut at jeg skal blogge igjen ! 

Klem til alle leserne mine fra meg og Nathaniel Chrisander 🙂 <3


 

// NBNB: Så ut til at ikke alle skjønte reglene for Brun og Blid konkurransen. Det er kun de med blogg som kan delta denne gangen, og hvorfor du fortjener å vinne skriver du på din blogg ( viktig) Og legger igjen link til innlegget ditt i kommentarfeltet på konkurransen. Vinnerne vil bli kåret iløpet av neste uke. Kommer flere solkortkonkurranser, og neste konkurranse vil være for alle, også de som ikke har blogg. 🙂

 

22 kommentarer
    1. Kjempefine dåpsinvitasjona 🙂 Vi skal også ha dåp for Anders den 27.mai, gledes! Heldigvis er det meste i boks, mangler bare en kjole til meg selv.. God påske til deg og Nathaniel 🙂

    2. vedder på at du skal være med på unge mødre 😀 og om det er det du skal så er du veldig MODIG, er mange som ser opp til deg og har deg som forbilde. STÅ PÅ Rannveig 😀

    3. Du skal sikkert bli fotografert av fhm eller vimenn eller no slikt siden du skriver at du ikke bryr deg om hva andre mener. If so, råkult!! 🙂

    4. Haha, stilige solbriller! Hvor har du funnet de?
      Husk at du fortsatt har 1 år igjen før rynkene og alt begynne å bli mer tydelig 😉 Etter fylte 20, så er det ikke bare bare lengre. Haha ;D
      Kan være greit med en bloggpause, så du slipper unna all dritten som folk spyr opp her på kommentarfeltet. Meeen det er lov å titte innom å oppdatere litt innimellom altså! Hihi 😀

    5. Hei:) Har bare et spørsmål når det gjelder strekkmerker? Leste du var heldig og ikke få noen. Hvordan tokk du vare på kroppen i svangerskapet? Og hvilken krem brukte du? 🙂

    6. Lykke til med dåpen:-)
      Håper du kommer tilbake med bloggingen, du er virkelig et forbilde for mange 😉
      God påske til deg og nathaniel 😀

    7. MAN TRENGER INGEN KREM I SVANGERSKAPET.. Det er bare tull, hadde det virket hadde INGEN hatt strekkmerker!!! Ærligtalt:///

    8. Du bør dra innom gullsmeden i bossekop og lage deg “ønske lite til dåpen” som vennan og familien kan se på sånn at dæm vet ka du treng osv. Så får du ikke dobbelt! Dæm har kjempe fine ting og god service! + billig inngravering på dåpsgavene du sikkert får 🙂

    9. heii rannveig jeg ser opp til deg og for de som slenger dritt til deg gi **** jeg syns at du bare ikkje skal tenke på det du er en kjempegod mor og er du ungdom så er du ungdom litt festing kan vell ver lov det er det samme som hjort er hjort elg er elg sant?

    10. DUUU! Du kan ikke mene at du vil leve et kort og morsomt liv istedet for et langt og kjedelig, du har jo en nydelig sønn jooo 🙂 Han trenger sin mamma så lenge han kan 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg