HERLIG HELG!

Hei hei alle leserne mine ! <3

Skal bare innom for å lage et KORT innlegg. I helgen har vi bare koset oss max, med heerlige folk ! Pågår også noe veldig spennende i livet mitt for tiden, som jeg kommer til å skrive mere om senere . Vil og kan ikke uttale meg noe nærmere om dette før om en liten stund. Så bare gled dere ! Ellers , så har jeg fått utrolig mange merkelige meldinger og ekle telefoner i det siste, så vurerer faktisk å fikse meg skjult nr som ingen kan finne. Pr. dags dato står faktisk nr mitt på 1881 ( NEI, det var ikke et hint til at du skal ringe eller sende meg meldinger.. ) Er ikke så keen på å bli spurt om jeg er kåt av en vilt fremmed person, liksom. 

 


 

Noe annet skikkelig SYKT jeg oppdaget i går, var at noen faktisk hadde prøvd å på en måte stjele min identitet, ved å kopiere MANGE bilder fra bloggen min og attpåtil vannmerke bildene med navnet ” Celina Pedersen” som var det falske navnet personen hadde valgt å kalle seg for . Hun hadde faktisk gått så langt at hun har lagt ut statusoppdateringer om hvordan hun og “THEO(Nathaniel)  har det, og det SYKESTE av det hele er at alle datoene og alt stemte overens med hvordan det er i virkeligheten. Hun hadde for eksempel kopiert fødselshistorien min ( bare oversatt den til Dansk…. ) Ble helt sjokkert ! At noen virkelig er så babysyk at de er villig til å fake en annens hverdag som mamma. Og i tilegg er det jo så utrolig frekt ! Når jeg la ut linken til den falske facebooksiden “hennes”, og “hennes” private facebookside tok det bare minutter før begge sidene var slettet fra facebook pga. at så mange rapporterte det. Huff, stakkars denne personen som har lagt sååå mye arbeid og effort inn i dette , for ingenting. 

 

SYKT, ENIG ?

Har tidligere opplevd noe lignende, men det var ikke i nærheten så ille som dette. Da hadde en person bare laget en falsk facebookside, med mitt gravidbilde fra uke 31 eller noe sånt som profilbilde, og faket en graviditet. Hva med å prøve å leve et eget liv istedenfor å late som om man er meg ? Noen flere som har opplevd lignende ? Utrolig irriterende er det iallefall ! Denne personen som utga seg for å være meg som jeg oppdaget i går, hadde i tilegg laget en formspring , også under navnet “Celina Pedersen”. Herregud, speachless. 

Ikke det altså, jeg skjønner jo veldig godt hvorfor noen vil prøve å late som om de er meg ! Det har jeg ingen problemer med å forstå.

Uansett ! Nå er det ny uke, nye muligheter ! Føler meg så bra for tiden, vet ikke hva det er, for å være helt ærlig. Har bare en sånn herlig lykke-følelse i kroppen konstant ! Skal ikke klage iallefall. Nå er det snart sommer, og jeg gleder meg virkelig til å oppleve min første sommer sammens med min nydelige lille skjønne sønn <3 Han er så herlig, og jeg er så utrolig glad for at han er bare, baaare mamma sin og ingen andre sin ! Jeg slipper iallefall å fake at han er min, for for meg er det en realitet.

Håper dere får en fantastisk uke, det skal i allefall jeg ha! Og så vil jeg bare si at livet er for kort til å hate. NYT det heller, DRIT i de som bryter deg ned, og bruk tiden din på de som faktisk bygger deg opp ! Det gjør deg garantert sterkere som person 🙂

 

24 kommentarer
    1. hvordan får du håret til å holde seg sååååå lyst ? mitt blir misfarget og gult nesten med en gang etter fargingen.

    2. du skriver jo i ca hvert innlegg at du ikke kan si noe om det, likevel vet alle hva det er.. begynner å bli gammelt nytt nå 😛 om du ikke kan si noe om det, ikke gjør det da

    3. Vi vet jo alle at d e UM du holde på å filme m fem .. D e gammelt nytt frøken !! 🙂
      Kan du ikke si nå om d , så drit i å skriv om d.

    4. Jeg vet at du holder på med innspillingen av Unge Mødre fordi en kompis av meg jobber i produksjonen, og av ren nysgjerrighet siden jeg følger bloggen din, spurte jeg om du skulle være med og da bekreftet han det. Alle har jo skjønt det så hvorfor ikke bare offentliggjøre det 🙂

    5. Der ser du, der ble bilda av Nathaniel missbrukt. At du enda tør. Og at du har bilde av han uten klær på nett e sykt. Ska se om du blir glad den dagen en pedofil blir tatt, og han plutselig har bilde av ungen din

    6. kanskje du bør begynne å vannmerke bildene dine om du skal legge ut bilder av dere. det er alt for mange syke mennesker der ute.

    7. sykt som bare faen!! at folk virkelig e sånn! 🙁
      du e utrolig pen, Rannveig 🙂
      hvordan fant du den fake profilen?

    8. Ja men der ser du! IKKE legg ut bilder av sønnen din! Folk er sånn, man må nesten regne med det når man legger ut bilder, å privat info på en offentlig blogg. Så la det være !

    9. For det første, skaff dæ skjult nr! E ikke no særlig å få ekle telefonsamtala på dagslig basis av svinatte folk. For det andre, fy faen, e det mulig? Folk har virkelig lite å gjøre. Blir helt speechless, at folk orker å sitte å fake sånne ting.. :p
      Seriøst folkens, mener dåkker at man ALDRI skal legge ut bilda av ungen sin på nettet? Det e et FÅTALL med forstyrra menneska som tar sånne bilda i bruk til no, et STORT FÅTALL!

    10. Benedikte : hva så ? Barnet kommer først. Jeg legger hvertfall ikke ut bilde etter bilde av min baby. Aldri. Så slipper jeg å hisse meg opp over at noen missbruker det.

    11. herregud , jeg er helt satt ut. hvorfor gidder folk å være så jævla tragisk ! :s
      Du er super rannveig !:)

    12. Du må bare regne med å få ekle telefona å melinge, så lenge du driv å legg ut bilda som e litt e drøy. E mange gamle menn som garantert e inne på bloggen din, å i verstefall lagre dem..

    13. Det er ikke sikkert hun skal hun skal være med på unge mødre, men tanke på at de nye deltagerene allerede står på nettsiden til FEM, og der står hun ikke :b

    14. det er helt sykt at folk kan gjøre noe sånt !! men det du burde begynne med er å redigere navnet ditt inn på di bildene du legger ut 😀 for da viser jo det at det bilde tilhører egentligt rannveigheitmann 🙂

    15. Fyfaaaan kor ekkelt! E jo helt greit at man vil lægge ut bilde av ongen sin, å faktisk vise fram det nydelige babyen man har laget!
      MEN at noen er så utrolig stygg å fake livet til noen, stjeler bilder og identiteten til folk! Fyfaan altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg