LIVET ER HERLIG

 

I går skulle jeg jo egentlig bare ha en real sløvedag hjemme, men endte med at jeg og Nathaniel heller trillet på bessøk til venninnen min Trude og søte lille Leo. Var kjempefint vær ute, man merker virkelig at det begynner å bli sommer nå ! Bar asfalt noen plasser, og sola som steiker. Deet liker vi ! Hadde det vært opp til meg hadde jeg hatt sommer året rundt, skjønner ikke hva vi skal med vinteren jeg. Er jo ingenting positivt med det..  Bare kaldt og mørkt jo.

 

Ut på trilletur , ALDRI sur !

 

 

Uansett. Det jeg egentlig ville si med dette innlegget var at jeg faktisk har fått meg leilighet ! Flytter inn den 1 juni, som jo bare er i overkant av en mnd til. Det skal bli så utrolig godt, kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å “få mitt eget” hvor bare jeg og Nathaniel bor. Skal bli heeerlig ! LIVET er herlig 😀 

 

Har nettop fått igang den treige ræva mi og sendt inn fødselsannonse på Nathaniel til avisen ( på veeeldig etterskudd selvfølgelig) Gratulerer til meg selv ! Og nå holder jeg på med å skrive adressene på dåpsinvitasjonene, som også er litt seint ute. Men hallo, bedre sent enn aldri da ! Jeg gjør alltid ting i siste liten, en gaanske dårlig vane spør du meg. Er jo bare litt over en mnd til dåpen også. Men det skal nok gå helt supert, man klarer det man vil klare tror nå jeg. 

 

Nå er det endelig min tur til å smile  ! Og det har jeg all verdens grunn til, bare å ta en titt ned på min vakre nydelige perfekte sønn <3 Bortsett fra det så føler jeg vel egentlig at bitene faller litt og litt på plass nå. Livet er så herlig for tiden 🙂 Skulle egentlig laste opp flere bilder fra dagen i dag, men nettet her vi bor er desverre helt fucka. Så da får det bli med dette bildet fra gårsdagen. ( fikk til med bildene til slutt.. )Må bare si at jeg gleder jeg meg kjempemasse til helgen som kommer ! God natt alle sammen, nå er det senga med verdens aller beste  <3

 

22 kommentarer
    1. Så fint å lese at dere får deres eget! Det er en ordentlig selvtillit boost 😀
      Lille gutten din har jo blitt så stor og fin, vær stolt av deg selv 🙂
      Ser ut som dere koser dere masse, herlig!
      Klem fra Nina

    2. Så bloggen din for første gang i går og likte med en gang det jeg så så følger deg via facebook og liker innhold og hvordan du skriver:) Kjempe fin blogg du har;D Følg også gjerne meg videre!

    3. æsj, du e så tragisk. klare ikke å løfte barnevogna opp skjøll engang, står bare der.me de sure tryne. fortsette du sånn skal du se langt etter hjælp, d ska æ love dæ.

    4. Nå har du begynt og rekke å blogge litt mer, og syns det er supert! Liker kjempe godt og lese bloggen din 🙂

    5. Gratuler med leilighet:D Var dette den store nyheten? Er så fryktelig nysjerrig 🙂 haha håper du får en flott uke:)

    6. Stakkars sønn du har. Du kler deg ut som en prostituert , viser frem av puppene akkurat i underkant av naken.
      Det sier litt, hadde du vær overvektig eller kledd normalt ville du hatt 1 leser. De som leser din blogg følger med fordi du er en bimbo og fullstendig blåst!!!!!! Folk ler av deg.

    7. That awkward moment when the girls on “16 & Pregnant” come back and be on “32 & Grandma.” 🙂

    8. Det er helt utrolig hva folk kan få seg til å skrive når de er sjalu. Hallo! det er jo så tydelig at det er sjalusi som ligger bak denne drittslengingen du får i kommentarfeltene etter hvert innlegg.
      Kan tenke meg at det er en eller to personer som står for alle de negative kommentarene du får.
      Godt at det bare preller av deg.
      GRATULERER med ny leilighet 😀

    9. Er det det bildet du vil at Nathaniel skal vise fremtidige kjærester eller å lime inn babyboken som fødselsannonsen?? Synes ikke det passer seg altså.. trodde først at noen hadde sendt det inn for å være slem med deg eller noe…

    10. DET ER ET NYDELIG BILDE AV EN VAKKER MOR SOM HAR VÆRT IGJENNOM EN FØDSEL, FOR FAEN! VOKS OPP FOLK, RANNVEIG DRIT I IDIOTENE, STÅ PÅ SEXY MAMA 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg