HEIAA BLOGGÆÆN

De siste dagene har jeg prøvd å være litt med de av mine venner jeg ikke får møtt så altfor ofte, og det har vært utrolig koselig ! For jeg er ikke den personen som er flinkest til å holde kontakten med folk, for å si det sånn. Og det er egentlig en utrolig dååårlig vane.., men men. Dagene går jo litt i ett når man har en liten en å ta seg av på fulltid. Det har hvertfall vært utrolig koselig å være lamme venninner jeg ikke har sett på en liten stund !

På mandag var jo jeg og Nathaniel på bessøk hos Trude og Leo, trillet dit og alt ! Flinke flinke meg. Er så koselig å trille ute når det er så fint vær som det er nå om dagene. Leiligheten jeg skal leie er forresten den hun bor i nå for tiden, og den er ganske stor og alt og rimelig billig å leie. Klarer nesten ikke vente med å flytte for meg selv jo ! Ååh. Skal bli herlig herlig !

 

På tirsdag dro vi på bessøk til Frøydis og hennes søte lille Isabella. Der var vi da en stund før jeg og Charlotte ( som det også er leeenge siden jeg har sett) på mage-rumpe-lår trening, som jeg bruker å dra på hver uke med noen andre venninner.

Må jo være smeekk til sommeren vet dere ! Høhø. Synes de treningstimene er utrolig bra, men mageøvelsene , de er helt forjævlige for å si det mildt. Magemusklene mine er jo helt fucka etter jeg var gravid, siden magemusklene faktisk deler seg fra hverandre et stykke ut i svangerskapet. Jaaja..   Charlotte var iallefall bombesikker på at dette skulle hun aldri gjøre igjen ! Man skal aldri si aldri, for i morgen skal hun faktisk være med meg på magerumpelår time på nytt 😀 

 

 

 

 

Ellers så lagde vi cookies litt senere , driitibra å trene først, for så å stappe i seg en haug med kalorier. Heldigvis er jeg velsignet med verdens beste forbrenning og det skal veldig mye til før jeg legger på meg noe som helst. Og nei, det er ikke fordi jeg ammer. Det ER fordi jeg har god forbrenning, noe jeg alltid har hatt. I dag, så har vi ikke gjort så altfor mye. Dro til byen for å møte Charlotte og Lill Hege, og hennes nyydelige lille datter Celine, som bare er tre uker gammel. Klarer ikke å fatte at Nathaniel har vært såå liten. Gud som tiden flyger, det må jeg bare si ! Skulle ønske jeg hadde bilde, men det glemte jeg desverre å ta.

Har også vært en liten tur hos Trude for å passe Leo litt mens hun ryddet leiligheten sin. Leo og Nathaniel er jo blitt goode venner !

 

 

Sonny og Nathaniel i dag 🙂

 

Nathaiel elsker mamma, og mamma elsker Nathaniel <3

 

A player never quits !  Hahah, neida.. var bare det som sto på toppen jeg hadde på meg i dag 

 

Elleers, så skjer det ikke så voldsomt mye i livet mitt. Har noe på g, men det kan jeg komme tilbake til senere. I morgen skjer det endel. Stres stress streeess.. Som jeg kommer til å skrive om i neste innlegg ;D Skal også som sagt trene imorgen, har nå bare 6 kg igjen til startvekta før svangerskapet. Men hovedmålet mitt er egentlig ikke å slanke meg, for jeg er egentlig tynn nok som det er. Men vil ha mere definerte muskler og stramme litt opp etter å ha gått gravid i 9 mnd liksom. Har også vært å kjøpt meg ROSA treningsmatte, så nå skal jeg begynne å ta situps og slikt sånn at magemusklene mine har en sjans på gruppetreningstimene.

Kommer sikkert til å begynne å poste resultatsbilder etterhvert når resultater begynner å vise seg !  Uansett, nå skal jeg gå å ta en laaaang varm dusj før sengen kaller så jeg er opplagt til morgendagen. Nathaniel har begynt å være litt vanskelig om natten skjønner dere, så det er ikke så veeldig mye søvn jeg får for tiden. Men det er helt ok liksom, alt for mamma’s lille hjerte <3

Sov godt alle søte dere ! Blogges :- * 

4 kommentarer
    1. Digger bloggen din! Hadde blitt utrolig glad om du hadde blogget litt mer!
      Du er også sinnsykt nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg