RESTYLANE – HOT OR NOT ?

Personlig synes jeg fyldige lepper er utrolig sexy ! Jeg har fra naturens side ganske fyldige lepper fra før av og er ikke på noen måter misfornøyd med de, tvert i mot ! Men jeg og en venninne har funnet ut at vi vil prøve restylane bare for å se om det blir bra eller ikke. Såe, kommer sikkert før-etter bilde her på bloggen når det er gjort. Kjenner ei som tok det for ikke så lenge siden, og da jeg så resultatet hennes så fikk jeg utrolig lyst til å gjøre det selv siden det ble så pent på henne ! Har lest litt rundt omkring på nettet om dette, og resultatet varer jo i flere mnd. Og som jeg forsto, så varer resultatet enda mye lengere etter behandling nr.2 , opptil 18 mnd eller noe sånt.  Så da lurer jeg på følgende: 

 

Har du prøvd restylane, og ble du fornøyd ? 

I så fall, hvor mye tok du ? 

Hvor lenge varte resultatet etter 1. behandling, og hvor lenge etter 2.behandling ?


27 kommentarer
    1. Hei, jeg tok restylan for ca 3 uker siden, første gang jeg prøvde dette og vær svært spent på resultatet. med engang jeg var ferdig var jeg kjempe fornøyd, de var hovne og i akkurat den str jeg ville ha. etter første dagen hadde hevelsen gått ut og jeg kunne nesten ikke se forkjell. nå har det gått bare tre uker, og det er ingen som kan se at jeg har noe om helst i leppene mine, bortsett fra at jeg har noen kuler som kommer til å være der i ca 6 mnd, som er restylanen.
      jeg skal ta dette igjen om et par ukers tid, og regner med at det blir bedre da:)
      dette skulle vistnok være vanlig etter sykepleierens mening. men anbafaler deg og ta litt mer enn du tror du vil ha, du kommer til å bli skuffet om de tror de blir slik som du blir etter behandlingen er ferdig:) og jeg tok 1 sprøyte !

    2. Jeg gleder meg veldig til å ta det sammen med deg ! Tror det blir dødsbra 🙂
      Siden du har fyldige lepper fra før så trenger du kanskje bare 1halv ml. Men jeg annbefaler å spørre de som vet 🙂 Det gjorde jeg 🙂

    3. Hvor lenge det varer er jo litt opp til hver enkelt person, alle forskjellige. jeg har prøvd restylane ett par ganger å ble veldig hoven å første resultat er jo ikke det resultatet som er om en uke da, fordi di veldig hovne i begynnelsen noen ganger. Men jeg ble jo fornøyd i forhold til vanlig. men sist tok jeg teosyal. å jeg ble forelsket. er mye meir fornøyd md teosyal. ble ikke så hoven av det å det resultatet e hadde da e gikk ut å nettopp hadde stukket var nesten det jeg fikk å å syns det gjevnet seg litt ut å følte restylanen ble klumpete i leppene å måtte masere på di å slikt.
      Men det er jo opp til hver enkelt hva folk mener 🙂
      Jeg har tatt 1ml å noen ganger en halv, di anbefaler vell ta en halv da du ikke gjort dt før å se litt så kan du heller komme tilbake neste måned vis u vil ha en halv en til ?

    4. Hei!
      Jeg har tatt restylane to ganger med 4 ukers mellomrom. Ble veldig hoven de første to dagene begge gangen ( fint hoven spørr du meg!) , også etter en uke var alt forsvunnet igjen! 3000 per behandling= 6000 for meeeeget liten forskjell! Nå en mnd senere, etter de to behandlingene er det ingenting igjen!!

    5. du har så fine og fyldige lepper fra før av at du kommer til å se ut som negar khan fra paradise hotel hvis du fyller noe i leppene dine..

    6. Hei:) jeg syns det er sååå bra at du har begynt å blogge igjen, liker bloggen din:) jeg har prøvd restylane, har tynne lepper, og ble utrolig fornøyd:)) ikke gjorde dt spesielt vondt heller:)) syns u skal prøve om u vil, men gakk gakk lepper er ikke pent:p

    7. Personlig synes jeg det er helt ekkelt,syntes det ser på j****** unaturlig ut..og ja æsj !
      Men du har jo så fine lepper,så ikke gjøre noe med dem ! 🙂
      Blir super duper glad for en kommentar tilbake ^^,

    8. Hei! Jeg prøvde restylane første gang for 2 år siden, å det gikk ut etter kun et par mnd. Etterpå gikk jeg over til Juvederm, å det varer veeeldig lenge, klumper seg lite i forhold til restylane, å ser mye bedre ut! Derfor vil jeg IKKE anbefale å bruke penger på restylane. Anbefaler Juvederm på det sterkeste!

    9. Helt enig med LinnHege! 🙂
      Har spørsmålsrunde på bloggen. Så hvis du kommenterer, så får du 3 kommentarer tilbake og jeg leser bloggen din som takk! 😀

    10. Fint alternativ for de som absolutt ikke har lepper, akkurat som at vippe-exstensions og boobjobs er flott for de som forholdvis har mistet alt av hår eller ikke har bryster. Det å sprøyte in ting i kroppen bare for å prøve det høres så fælt ut, men for all del, jeg skal ikke komme med noen leksjon her. Ingen erfaringer å komme med heller.

    11. Ikke så særlig hot rett etter, men jeg synes fyldige lepper er utrolig vakkert. Så lenge det ikke er overdrevet. Men hver har sin smak. Jeg synes en bør satse på å gjøre hva som helst med utseendet sitt, så lenge vedkommende trives med det og føler seg behagelig. Jeg kommer til å ta restylane i overleppa selv, og ser virkelig frem til det.

    12. Gleder mæ til å se bilder av Kordan det blir! Dem e så dyktige at du får det nok akkurat slik du ønsker det selv. Men mine har gått litt mer ut nu, så æ vil fylle mer neste gang 🙂 kor du har tenkt å ta det?

    13. Not!
      Kvakk, kvakk, her kommer Donald.
      Skjønner ikke hvorfor folk synes det er sexy å ligne på en and. Og ikke skjønner jeg hvorfor folk vil pakke kroppen full av kjemikalier og dritt heller. Enten det er junkfood, silikon, restylane eller hva det måtte være.

    14. Selv har jeg hørt mye mer Bra ting om Juvederm og har tenkt og prøve det ut 🙂
      Å til dere som ikke har annet enn negative ting å skrive, HOLD heller KJEFT!
      Har selv Silikon og det er IKKE Kjemikaler og dritt som den personen oppfor skriver at det er. .
      Hvis noen vil gjøre noe med kroppen sin så har vel absolutt INGEN andre RETT til og sitte og hakke på den personen som skal gjøre det! Jealous MUCH?!
      Gjør det du vil selv Rannveig, alt er til for og prøves ?! 🙂 Men som sagt og som jeg ser at andre skriver, at Juvederm er det nye og mye bedre 🙂

    15. Har tatt restylane 2 ganger i 2009 og 2010, tok 1ml sprøyte kostet 3500,- (essens Tromsø) Det varte i 6mnd begge gangene. så jeg blir nok ikke bruke pengene mine på det mer!:s ble litt skuffet.

    16. Fyldige lepper er selvfølgelig veldig fint, men restylane er ikke mye fint. Det jeg tenker når jeg ser en kvinne med restylane er ikke: Oi, så fine lepper. Det er heller: Oi, hun har tatt restylane 😉

    17. So not! Jeg prøvde 1ml i overleppe og 0,5 i underleppe selv, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Jeg har aldri sett noen som har fått et bra og naturlig resultat. Alle får nye, glatte lepper som minner om pølser etter behandlingen. Og fyller du for lite, så ser du ingen forskjell uansett. Go natural! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg