MAGEN 4 MND ETTER FØDSELEN

Som flere ville, skal jeg nå lage et lite innlegg om hvordan magen min og kroppen generelt er nå, litt over 4 måneder siden fødselen. Vil jo si at magen er så å si gått tilbake til “sitt gamle seg” bortsett fra at magen selvfølgelig var MYE strammere før jeg ble gravid.  Men den saken jobbes jo med, såe ! Er egentlig veldig fornøyd med alt, bortsett fra navlepiercinghullet , som er heeeeelt på bærtur. Det er skikkelig stygt etter graviditeten, huff. Og vet ikke hvor mange piercinger jeg har kjøpt etter svangerskapet , siden jeg mister alle da de rett og slett bare detter ut gjennom piercinghullet , pga at det er så stort og utstrakt. Kommer sikkert til å operere det bort eller noe, etterhvert. 

 

Dette bildet er tatt under en mnd før jeg ble gravid, da var magen min STRAM og veldig veldig flat.  Ikke noe fett der for å si det sånn.

 

 

Magen min så jo helt fucka ut en stund etter fødselen, men det er jo ikke så veeeldig rart da. Har jo bært et 3,5 kilos barn inni magen ! Her ser dere også gravidstripen veldig godt, både nedenfor og ovenfor navlen.

 

Og magen min nå, som jeg er veldig fornøyd med ! Den har egentlig trekt seg godt tilbake av seg selv, men treningen  har selvfølgelig hjulpet å “stramme opp” litt. Magen er ikke like stram som den var før jeg ble gravid, men jeg kan si meg ganske så fornøyd nå tenker jeg ! Gravidstripen er så å si helt borte, noe jeg er VELDIG glad for. Det var ikke noe fint med en stripe som ser ut som en veiviser når ikke gravidmagen var der lenger, liksom, haha.

Veier fortsatt 56 kilo, ser ikke ut til at vekta vil gå lengere ned.. haha. Vil jo helst ned til startvekta som var 50 kg. Men det får vi bare ta som det kommer ! Er jo egentlig fornøyd sånn som det er nå, også. Ellers, er vel egentlig veldig fornøyd med alt (bortsett fra navlepiercinghullet…) Jeg er hvertfall VELDIG klar for sommer og bikinisesong ! 😀

 

– Hvor lang tid tok det før du fikk kroppen tilbake etter svangerskapet ? 🙂 

 

 

28 kommentarer
    1. Du ser jo kjempe bra ut! 🙂 Men det e jo sant, muskla veier mere enn fett, så vekta vil sikkert holde seg der kor den e nu, og det e jo absolutt ikke mye! Du e jo pen og slank, så da har jo vekta ikke noe å si 🙂

    2. Du ser helt utrulig bra ut Rannveig!
      Artig at du e blitt så flink å blogge igjen. Hva litt kjedelig i en periode, men d e jo forståelig i og med at du har en liten skjønn gutt å ta vare på. Stå på!
      Hilsen fast leser! 😀

    3. oi, må si at du ser bra ut til at det bare er 4 mnd siden. Jeg har ei på 4 mnd også, her sitter det igjen 6 kilo fra svanger skapet + 6 kilo til som kom tiden etter. men nå skal jeg gå inn for å få de av meg igjen, trives absolutt ikke i kroppen min som den er nå. men når jeg ser på tulla mi så gjør ikke de 12 kilone noe. jeg har alt jeg kan drømme om. 🙂

    4. Æsj. blir litt kvalm egentlig ( Ikke av mage bildene eller noe, du har jo kommet deg bra på kort tid, det skal du ha) Men satt å titta igjennom bloggen din og det at du meldte deg på Paradise Hotel og regna med at BF kunne passe stakkars ungen din som da under innspillingen kun ville vært en mnd og mente det var helt greit. DET er syk tanke gang det. Mamma er det viktigste for ett lite sped barn.. Håper virkelig du ikke har samme tanke gangen nå som han har kommet til verden og innser at det var bare teit og tenke

    5. nina: Hehe, altså… tror de fleste skjønte at det innlegget var 100% bullshit. Og for de som er litt treigere og faktisk ikke skjønte det, så laget jeg faktisk et eget innlegg etter det hvor jeg faktisk forklarte at det bare var bull. Det burde du jo sett om du gikk gjennom bloggen min.

    6. Var 55kg før jeg ble gravid, gikk opp 15kg under graviditeten og veide 54kg 3 uke etter fødselen så gikk ganske fort å få kroppen tilbake…. Tommel opp for bra forbrenning;P

    7. Du er tynn til å være så høy
      Syns du ser tynnere ut nå en før jeg
      meen, det er finere med litt fett en ingenting på en kvinnekropp!
      Min mening da ! 🙂

    8. Gikk opp 8 kg o svangerskapet. Fkk en nydelig gutt på 3670 g,54 lang. 9 dageretter fødsel hadde jeg gått ned 17 kg,så er 9 kg letter nå,enn før jeg ble gravid. Lillegutt er nå 9 uker gammel,og kroppen min er finere,strammere og mere sexy enn noen gang! 🙂

    9. kan jo hende det e brøstan dine som e de siste 6 kiloan, tror ikke du skal bekymre dæij. Du e rå flott Rannveig ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg