VIDEOER FRA SVANGERSKAPET

Tenkte å vise dere noen videoer fra da jeg var gravid med Nathaniel.. litt forskjellig egentlig ! 

 


 

Her var vi på ultralyd i uke 11 ( pga en blødning i uke 10) og fikk både se Nathaniel høre hjertet hans slå før første gang <3 Var vel egentlig da jeg skjønte at jeg skulle bli mamma !

 

 

 

 

 

Begynte å kjenne sparkene til Nathaniel akkurat i uke 15. Så når det gikk en dag uten spark ble jeg utrooolig nervøs og redd for at noe hadde skjedd, så da måtte jeg dra for å høre hjertelyden. Var tuuusen ganger hos jordmoren for å høre hjertelyden , hehe 🙂 Denne videoen er fra uke 17 i svangerskapet.

 

 

 

Her var jeg ca 22 uker på vei, og Nathaniel sine spark var allerede kjempe kraftig..  begynte vel å kjenne sparkene utenpå magen allerede i uke 17-18. Men var jo ekstreemt tynn fra før av da, så kan jo være derfor. 

 

 

 

Rundt 25 uker på vei 🙂 

 

 

 

 

 

Ca 32 uker på vei, da var han stooor og var begynt å ta hele plassen i magen til mamma’n sin <3

 

 

 

 

3D ultralyd av Nathaniel da jeg var 27 uker på vei. Dette er noe jeg anbefaler alle på det sterkeste ! Fikk kjempemange fine bilder, og det var en helt utrolig opplevelse jeg aldri kommer til å glemme:) 

 

 

 

 

36 uker på vei.. 4 uker og 3 dager før Nathaniel kom til verden 🙂 

 

 

 

Fine fine Nathanielmagen <3 Savner den sånn 🙂 Men såklart enda bedre å ha han på utsiden ! Regner med denne videoen er tatt bare et par uker før Nathaniel ble født.

 

 

 

Dette er filmet rett etter han kom til verden ! Har filmet hele fødselen, men kommer aldri til å legge ut det siden man ser absolutt ALT som kan ses.. hehe 🙂 Beste øyeblikket i hele mitt liv !

 

 

6 kommentarer
    1. Så artig å se….. Ser ut som han lå ganske likt som prinsen ligger i magen min. Mest over på venstre side. Ser ofte at magen buler ut på venstre side fordi han presser rumpa ut 😉
      Er fantastisk å kjenne og se liv.
      Lykke til i Unge mødre programmet. Kan tenke meg det er en spennende tid for deg…. Kommer sikkert til å bli kjemperart å se seg selv på TV i starten 😉

    2. For en utrolig flott film den siste! Virkelig verdens beste følelse! 🙂
      Sykt, du bare står der liksom! Haha. Jeg hadde aldri greid å reise meg rett opp så raskt!

    3. Næmmen! Så morsomt at du har det på film! skulle ønske æ å gjorde det 😛
      E det ho danske jordmora du hadde? camilla, charlotte eller nåt sånt?

    4. Herlige minner med sånne filmer! : ) Den siste videoen var fin, men ble så overrasket over at du sto. Hvordan i all verden klarte du å reise deg med en gang? Jeg hadde verket klart eller fått lov :p
      Fikk du epidural? Ble du sydd? Hadde du ikke vondt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg