LITE SØVN + ETTÅRSDAG

Hæi hææi bloggen ! <3

 

I dag er jeg ekstreeemt trøtt, men man har jo ikke noe annet valg enn å fungere. Kan liksom ikke bare gå å legge meg å sove heller. Nathaniel bestemte seg nemlig for å starte dagen kl 4:30 i natt, som vil si kun ca 3 kvarter etter jeg selv gikk for å sove..  prøvde jo selvfølgelig å drøye den litt, men han var bestemt. NÅ var det morgen tydeligvis. Så det resulterte i ca 0 søvn på meg.. Så da lå vi bare i senga å pratet , hehe. Oppi all den trøttheta, så klarer man ikke å bli sint heller. Man kan jo ikke gjøre annet enn å smile ! Etter noen timer sto vi da opp, og gjorde oss klar for å dra i bursdag, som jeg TRODDE var kl 12..  men som egentlig startet kl 11. Så da pakket jeg inn gaven på 0,3 sekunder og sprang ut døren med vognen. Tar ca 3 kvarter å trille dit, men jeg sprang jo omtrent med vogna. Så tok vel litt kortere tid.  Bursdagsbarnet var lille søte Leo, som blir hele 1 år i dag. 

Så var vi da der en stund, og spiste kake og hadde det koselig, før vi trillet hjem igjen. Trilleturene blir dagens trening, for treningssenteret er nemlig stengt i dag.. noe som betyr 0 trening på meg og treningsbuddien min ! Fikk ikke vite det før i går kveld, så det ble en stk skuffa Rannveig ja..  Nå er det en uke siden sist, og kjenner jeg er rimelig rastløs. GLEDER meg til torsdag, da blir det trenings iallefall ! Og så gleder jeg meg ekstremt til helga, for da skal jeg og noen venninner uuut på byen 🙂 Og så kommer mest sannsynlig min kjære søte Liss-Ane på bessøk til meg og blir her hele helga ! <3 Gledergledergledeeer seg !

Ellers..  i dag har vi ikke noen store planer, skal rydde og styre litt her hjemme + pakke ned ting, og så skal jeg hive meg i gang med dåpsplanlegging for fullt. Har jo lokale og de store tingene klart, men det trengs jo å planlegges til den minste lille detalj. Jeg liker å planlegge, heheh ! En helt annen sak er om jeg er flink til det, da. Gudforeldrene som ikke var blitt spurt enda,har jeg også fått spurt i dag, og alle sa heldigvis ja. Det blir da begge storesøstrene mine, tanten min, og begge søstrene på den andre siden. 

 

Mamma’s fining i findressen <3

Leo og Nathaniel 🙂 

 

<3

 

La han på matten ( helt andre vei.. ) og kom tilbake 5 minutter senere. Da hadde han på mystisk vis klart å snudd seg heeelt motsatt vei. Hahah, ligger ikke lenger der man legger han for å si det sånn. 

 

Fikk fruktpure for første gang i går ! Men han tok likegodt saken i egne hender 😀 Bokstavelig talt, han tok skjeen ifra meg, Jeg syntes forresten den var dødsgod, og spiste opp resten etter han ! Heahah Fikk også filmet det 

 

 

23 kommentarer
    1. Vurderte legge deg tidligere?:)) Må prioritere sønnen din,ikke hvor lenge du vil være oppe. Så du har ikke noe å klage på:)

    2. anonym; har du ingen filma fra du va litn? kor trist, e jo verdns finaste minna, om så bare av at man sikkle på ei skjei.
      Rannveig, førr en blid og fin gutt du har! Liam her bare hyle når æ ska gi han nå anna enn grøt og mme, hadd han vært så blid så han Nathaniel hadd han jo vor en drøm å mata 😛

    3. visst det er føste gang han smaker fruktpurre? så burde jo virkelig ikke gi han så mye. 3 – 4 skjeer holder. så øker man hver dag. magen skal rekke å venne seg til det!

    4. åååh æ blir så lei av å hør på alle som ska kom å fortelle ka som e rett å ikke rett hær i verdn! om ho Rannveig e stolt av ungen sin å vil film at han spis nåkka for første gang, så e det rett! å han dør vel heller ikke av å spis litt mye? hvis han reager på det så lær ho vel av det til neste gang, sånn e det med alle! e ikke alle som sitt med næsa nedi boka eller på internett hver gang dem skal prøv noe nytt..ka du trur dem gjorde for 50 år sia? satt på internett å googla det eller? hallo.. æ ska filme alt ungen min gjør for første gang når den kommer, Rannveig, så det så ;¤ <3 syns du e flink æ.

    5. Anonym: Første gang æ ga sønnen min fruktpure, spiste han opp hele glasset. Det var mer enn 3-4 skjeer for å si det sånn. Og vet du hva? Han lever ennå i beste velgående! Trur ho Rannveig vet best av alle her ka som e best for ungen sin, og ho kjenne han nok mye bedre enn både du og alle andre. Slutt å vær så negativ over alt ho gjør/sier/skriver.. Off !

    6. Hærmegåååås Rannveig! Bynne med grøt når æ gjør det å bynne med fruktmat når gjør det! hihihi søta<3 Spiste han mye første gang? du har jo massse mælk i puppan du må jo ikke gi opp det! æ mista min dææffør æ e bynt så tili med sånn mat 🙂

    7. Så søt han e og så blid! 😀 Artig når dem ska bynnje med grøt eller babymat ty je, e så koselig å sitt å gi dem 🙂

    8. brekke seg? det gjør han nu slettes ikke , han bare reagere på en ny smak som alle gjør !
      brekke du deg om du smakke på en sitron ? nei men det blir en reaksjon på en smak som ikke kan kjennes før den e i munn og dermed blir den en overraskanes smak .

    9. Herregud, hvem som helst ville brekket seg om noen tvinger noe du aldri har smakt på før, hva med å prøve forsiktig i stede, litt nå å litt senere.. Etter 8min finner hun ut at han ikke vil ga mer:/ ehh!!!
      Datteren min blir ikke tvunget i noe mat som det der!! Man holder ikke skjeen ved munnen i lang tid…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg