HUSMOR RANNVEIG

God kveld alle kjære dere ! I dag har vi ikke gjort noe spesielt egentlig, bare slappet av og shinet huset litt. Tenkte å begynne med bordkortene, men faen.. vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ha de. Finner vel ut etterhvert… håper jeg ! Vil jo ha alt perfekt, meheh. Lillegullet mitt har jo bare dåp en gang, tross alt ! 

 

Nå sover Nathaniel søtt i sengen sin, noe han har gjort siden 8 tiden. Så regner med han våkner nå når som helst, for å få mat. Imens holder mamma Rannveig på å baaake, siden bestemoren til Nathaniel kommer hjem fra Tromsø imorgen ! Lager sjokoladeboller til hun kommer hjem, noe jeg ALDRI før har laget. Så dette kan jo bli spennende ! 

 

Imorgen skal jeg og et par venninner uut, noe jeg ser veldig fram til ! Skal bli godt å få luftet seg litt, hihi :- ) Imens skal bestemoren passe Nathaniel. Så det blir sikkert braa ! Men nå må jeg avsluitte her, skal støvsuge stua før jeg skal hoppe i seng !  Ble ikke noe langt innlegg nå, men det får bare vær ! God helg alle sammen ! xoxo :- *

 

– Hva har dere gjort i dag, og hva skal dere finne på i helgen ? 

10 kommentarer
    1. Er spente på om de er gode.
      Kan du legge ut oppskrift da, kanskje? 🙂
      Planene mine for helgener å slappe av. 🙂
      Har bursdag idag, så idag kommer det vell gjester og det blir kake. 🙂
      Morgendagen vet jeg ikke hva bringer. 🙂

    2. Jeg har laget bordkort til dåpen her nå. Vi har tatt bilde av alle som kom på besøk i barselstiden med veslemor i fanget så her har jeg fremkalt svarthvitt bilder av alle og limt det på farget papp. jeg ble kjempe fornøyd og det blir noe personlig også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg