PAKKE I POSTEN

Som jeg tidligere har nevnt, så fikk jeg en pakke fra Coolstuff.no for en liten stund siden. Fikk bare aldri skrevet om det ! Dette var inni pakken..

 

Rosa bling bling greier ! Rosa kalkulator, Stiftemaskin, penneholdere og brevåpneren finner du HER

Dette var snasent ! Liker rosa, og liker bling.. kan det bli bedre ? 

 

Rosa tøfler ! Det er “varmetøfler” som du varmer i mikroen i 90 sekunder, og så holder de varmen ! Passer perfekt til meg, som er avhengig av varmeflaske. Desverre har jeg ikke mikro, men vurderer sterkt å skaffe meg det ! Tøflene finner du HER


Selvlysende forspillterninger ! Alltids kjekt 😉 Du finner dem HER

Vibrerende hodemassagegreie ! Den var seriøst helt rå. Skuffa ikke. Fulgte med batteri også 🙂 Du finner den HER

 

Ellers har de masse både brukelige og ubrukelige ting på nettsiden sin ! Fikk velge ting til 1000 kr, så sleit litt med hva jeg skulle velge..  Anbefaler alle leserne mine å ta en titt innom sidene deres 🙂 

 

 

//Innlegget er sponset MEN fortsatt min ærlige mening

6 kommentarer

Siste innlegg