DÅPSANTREKKET I BOKS !

MYE å gjøre om dagen ! Så da blir det så som så med bloggingen. Hadde jo egentlig lovet meg selv at jeg skal blogge hver dag ( fordi jeg synes det er gøy å lese i ettertid.. ) Men som sagt, har mye å tenke på om dagen, og på toppen av det hele er jeg jo som dere vet med i programmet Unge Mødre på FEM. Det tar jo også litt tid med planlegging osv..  sååe jaa. I dag har jeg vært å fikset en hel del greier, har vært både innom NAV,innom banken, innom skattekontoret…  så mye greier som skal fikses, baah. Blir jo sliten bare på tanken ! Men heldigvis er så å si alt i boks nå, i banken var jeg å søkte på etableringslån ( lån til depositum.. ) og det får jeg svar på i dag ! Krysser fingrene, vil si jeg er rimelig på dypt vann om jeg ikke får den innvilget. Hvem har liksom 12 000 på handen å bare gi til noen ” HÆR, værsjegood” ? Ikke jeg iallefall ! 

 

Men alt ordner seg nok for snille piker ! Var i byen i går å shoppet litt greieer til meg og Nathaniel som vi trengte… og som jeg har lyst på til oss, heehh ! Her er hvertfall det vi kjøpte

 

Litt singletter ( som om jeg ikke hadde nok fra før av !!!) en tights , og to par sko. De hvite pumpsene skal jeg ha på i dåpen til Nathaniel, så nå er hele dåps-outfiten min klar ! Jeeeii 🙂 

 


Rosa kjøkkenvekt og desiliter mål i ett – Den er kjempefin og ikke minst praktisk ! Og kakepynt til dåpen. 

Babybok til Nathaniel (elsker sånne fylle-ut bøker ! ) negleklipper, en ny leke, og Sophie le giraffe biteleke. Den skal visst være veldig bra for gommene 🙂

 


Sommerklær til Nathaniel ! Tenk hvor fin han blir i dette da .

 

Litt basic klær, får aldri nok.. 

 

Ny kjempefin utedress , jakke, bomullsluer og solbriller ! 🙂

 

Men nå må jeg stikke, en liten en som våkna for mat, så skal få et par timer på øyet før det er opp igjen på kontroll med Nathaniel halv 10, før det bærer videre til Tromsø litt senere ! Ha en kjempefin torsdag alle leserne mine, så blogges vi snart ! 

 

– Rannveig <3

 

18 kommentarer
    1. Tror du er så stresset at du helt har glemt av dagene, det er nemlig onsdag idag :p Lykke til med dåp og innflytting! 🙂

    2. Tror du kunne hatt penger å “bla opp” om du hadde fått litt veiledning i økonomi. Du shopper nokså mye, og som du skriver selv “om jeg ikke hadde nok fra før..” Og en liten baby må ikke ha så mye klær, de rekker ikke å slite det ut siden de vokser så fort. Et tips er å prøve å arve noe tøy fra andre og gjerne gi videre det han vokser ut av. Men selvsagt skal man kjøpe noe nytt!
      Dette er noe jeg har gjort selv, ikke for at jeg ikke hadde råd å kjøpe nytt, men for jeg syntes det var unødvendig når man kunne arve fra venner/familie, og så er det miljøvennlig!
      Dette er forresten ikke ment som kritikk til deg, men snarere et godt råd!
      Lykke til med dåpen!

    3. Mye fint 🙂 .
      Jeg har og mer enn nok singletter! :p . Det er liksom et plagg som aldri går av mote (til en viss grad da). Så jeg føler det blir dumt å hive, men samtidig vil jeg jo ha nytt..
      Og til menneske over her. – Det er kanskje lurt… Og gjerne ment vennlig. Men hello? Små barn trenger jo langt mer klær enn voksne. Har du barn selv? Hehe.. De blir våte og skitne de gulper og går på do igjennom bleien. Så med mindre en vil vaske 10 maskiner med klær daglig, så trenger man noen skift. Leah kommer ofte hjem med 2 våte og skitne klær i fra barnehagen DAGLIG! Og det er bare i barnehagen 😉 . + Er sikker på at hun får en del til lillingen sin av andre. Og at hun ikke kjøper ALT selv. Det gjør ihvertfall jeg.

    4. Har begge di luene, elsker dem 🙂
      Og den dressen? Er den litt tynn? Sånn at den passer nå mot sommeren? 🙂 tåler den litt regn? var skikkelig kul hvertfall!

    5. Monica: Fint å arve ja, men har jo det meste nytt da. Tenker det er lurt siden jeg kommer til å bruke det om jeg noen gang får flere barn en gang i framtiden 🙂

      Takk for det !

    6. Casandra.: Du har helt rett der ! Barn skitner ut MYYE, så man trenger flere skift. Og så er det jo gøy å stasje de opp også ! Det liker hvertfall jeg, hehe 🙂

      Singletter får man aaldri nok av nei 😀

    7. Anonym: Ja, de var kjempefine 🙂

      Dressen er helt tynn ja, den puster, og er regntett. Kjøpte den fordi jeg trenger en tynn dress til Nathaniel som han ikke blir så svett i. Den kostet 699 på Reflex, om jeg ikke husker heelt feil 🙂

    8. Det gjør de! :p . Skulle forresten ikke stå at hun kommer hjem med 2 klær daglig som i 2 plagg :p . Skulle være 2 skift som i 2 antrekk! :p .
      Det er kjempe gøy ja 🙂 . Og som du selv skrev, man får jo gjerne flere barn. Er ikke som om klærne er ødelagt og må kastes etter det er brukt av 1 barn. De vokser jo kjempe fort.. – Så er ikke lenge de kan bruke hvert plagg og da må det jo kjøpes nytt og 😀

    9. Ville bare legge til at ikke nok med at barna skitner seg ut, de vokser utrulig fort 😛 har to barn, ei på 3,5 år og en på 10 mnd og av og til så begynner jeg å lure på om vaskemaskinen krymper klea deres 😛 hvertfall til minstemann, føler jeg akkurat har kjøpt nye kle, så er de for små 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg