BILDER FRA DAGEN I DAG


Hei og hå alle fans og stalkers !

Nå er vi i Tromsø, og har vært her siden i 3 tiden. Flyreisen gikk som forrige gang helt strøkent, Nathaniel er verdens flinkeste og mest rolige gutt når det gjeder å dra ut å reise og egentlig når det gjelder alt. Han er mammas engel han ! Ellers.. hadde jo ENDEL bagasje med + vogna mi, så vi måtte ta en minibuss fra flyplassen. Haha.. Deretter dro vi vel ganske så direkte ned på Jekta og det andre kjøpesenteret der, som har BareBarn butikk. FARLIG for økonomien min , huff og huff sier jeg bare ! Gikk jo litt penger der også, jeg som var fast bestemt på å ikke bruke noe penger her i Tromsø. Meg+butkk, det er ikke bra.. Og spesielt når det kommer til babybutikker ! Har en tendens til å svi kortet noe kraftig på slike butikker ja..  Bortsett fra det har det vel ikke skjedd stort i dag.Hadde veeldig lyst til å få med meg Unge Mødre, er begynt å følge fast med på det siden jeg selv snart kommer på skjermen ! Hehehh.. men det gikk jeg glipp av. Ting går ikke som planlagt når man har en liten en, det er hvertfall sikkert.  Den hatten til Nathaniel’s bunad glemte jeg hjemme i Alta, så dro for å se om de hadde det her.. men det var de utsolgt for..   Tipper nok han blir nyyydelig i bare bunaden uansett da. Kommer til å poste 17-mai outfitbilde av både meg og han imorgen,så gled dere ! Har egentlig ikke så mye mere jeg kan blogge om i dag, men har tatt en del bilder fra dagen, så da kan bildene snakke litt  for seg selv ! Og siden klokka ble over 12 før jeg får postet dette, så må jeg bare si….

 

GRATULERER MED DAGEN HELE NORGES BEFOLKNING ! <3

 

<3
Jeg har jo bare verdens herligste, fineste, nydeligste, peneste, vakreste og mest perfekte unge ! Skjønner ærlig talt ikke hvordan det går an å bli så utrolig perfekt ! Han er mitt lys i hverdagen, og jeg gleder meg til hver nye dag med han ! Det er virkelig spennende å følge med på utviklinga hans nå for tiden, for han prater og ler dagen lang jo ! Og så er han begynt å si mammaamamamama og masse rart i den duren.. herligste gutten min , mamma elsker deg <3

14 kommentarer
    1. Klarer ikke la være å spørre.. Lurer bare på om du synes det er fryktelig lurt å la gutten din (som var ganske syk bare for noen dager siden) være uten lue ute??
      Sikter selvfølgelig til det øverste bildet,hvor du er mere opptatt av å pose enn å ta deg av han..

    2. hehee… “Nathaniel er verdens flinkeste og mest rolige gutt når det gjeder å dra ut å reise og egentlig når det gjelder alt” Synes han skriker mye jeg;s

    3. blir jo helt baby syk av å lese bloggen men samtidig kjempe spesielt og se kor godt du som aleina mamma klare deg 🙂

    4. Åh, nydelig han e! Som mor så sønn? Hehe 🙂 Håper du og lillegutt hadde en flott første-17.mai sammen 🙂

    5. Jeg orker som regel ikke kommentere, gidder ikke kritisere rett og slett.. Men men; here goes: Jeg lurer på hvorfor Nathaniel virker å ha stappfulle tissebleier på hvert bilde? Bleien rekker han jo til knærne… Kan være en naturlig forklaring på det, men bleier skal skiftes 😉 Og lurer egentlig om du virkelig gikk slik kledd på flyet, med halve bh’en ute..? Kanskje dere har en annen kleskode i nord enn i resten av landet…

    6. Nei.. Jeg bor i nord å ser sjeldent noen som går med puppene ute.. Er så kaldt her at her må man kle på seg 😛

    7. Noen av de her kommentaran e jo bare heeelt ut på jordet! At folk ikke kan bry sæ om sine egne feiltrinn og saker før de absolutt MÅ kritisere andre? Det øverste bilde “-virke som om du e mer opptatt av å pose enn å ta det av han” Eh, ka ho sku gjort annerledes? Han sitt i bilstolen, kafaen kan skje da? Han sitt fastspent, det skjer jo ingenting! At ho har tatt av han lua – han har lue på på bildet under – da hadde han jo lue på i utgangspunktet? Kanskje ho nettopp hadde tatt han med ut, eller sku te å ta han med inn. Han har nyrebekkenbetennelse – at han e uten lue i 30 sekund gjør ingenting!
      “ser ut som ungen e på tur ut på første bilde” jadu, han røre på hodet sitt!! SJAISEEE!!
      Og det med bleien, jessufader. På det bildet så e det bare strømpebuksa som e langt nede..? Og det kan såklart ha nåkka med at han bruke store bleia, så det ser sånn ut. Sjøl jobbe æ i barnehage, og har bytta mange tørre bleia i den tru at de e fulle, men ungan e bare mellom to bleiestørrelsa – så da e bleien litt for stor så den heng naturligvis lengre ned enn om den hadde sotte perfekt! Det kommer og helt an på bleietypen.

    8. Du,som kommenterte til slutt her…du har ikke barn selv skjønner jeg? Rimelig tom i øverste etasje du! Har aldri sagt noe galt om måten Rannveig oppfører seg eller klarer seg som
      Mor,men en ting skal jeg si. Det virker som hun gjør en god jobb. Poenget med den øverste kommentaren er at hvis barnet er sykt,så burde man ha lue,siden varmetapet er størst gjennom hodet,for ikke å snakke om ører og hals. Har man først gått en betennelse i kroppen,skal det ikke mye til før det utvikler seg! Thats it!!

    9. Har ikke egne nei, men jobbe som sagt i barnehage – så får se litt av hvert. Sir jo ikke at ungen kan gå uten lue, sir bare at situasjonen ikke e som det kanskje ser ut som – at ungen ikke hadde lue på. Han må selvfølgelig ha lue på, når han nettopp har vært syk – men ser heller ikke et veldig stort problem i det om han går et minutt uten, liksom. Syns ho gjør en fantastisk jobb, til tross for all kritikk og forhåndsdømming.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg