SYKEHUS, SYKEHUS OG ATTER SYKEHUS…

Stripped for all make-up, no need for fancy clothes 

 

Nå har det seg slik at vi nettop har kommet fra sykehuset her i Tromsø, pga telefonen jeg fikk i går fra H.fest sykehus, om at han har fått helt feil medisin til nyrebekkenbetennelsen sin. De i Hammerfest sa at det første jeg skulle gjøre mandags morgen var å dra til fastlegen min  i Alta med Nathaniel for å ta urinprøve, og hvis han ble dårligere iløpet av helga skulle jeg med en gang kontakte UNN.  Og han har egentlig vært veldig urolig og grinete i hele går, så da han plutselig begynte å hyperventilere i ste ble jeg helt hysterisk. Huff, den følelsen man får da..  

 

Ringte da med en gang, og vi dro på sykehuset og tok blodprøver. Det som overrasket alle da, var at han nesten ikke hadde noe infeksjon i kroppen lengere ! Og siden ikke medisinen har funket noe, så har han jo da blitt frisk av seg selv. Flinke flinke gutten min ! <3 Ble så utrolig glad av å høre det, og at vi slipper mere sykehus nå på en god stund framover..  hååper jeg. Er så lei av å gå rundt å være konstant bekymret over lille gullet mitt . 

Ellers.. i dag (19 mai) var det akkurat 5 mnd siden verdens fineste gutt så dagslyset  ! Nathaniel er med andre ord blitt hele 5 mnd gammel, og gått fra å være mammas lille baby til å bli mammas lille store sjarmør ! ! Kommer til å lage et eget innlegg om det når jeg får tid.   I dag /i går ( siden kl er over 12.. ) har vi da hatt koselig middagsbessøk av slekten vår. Spiste kjempegod middag, og enda bedre dessert.. Og desserten ble lagd av ingen andre enn meg selv ! FLINK 🙂

 

 

Imorgen skal vi først fra å bessøke bestefaren min på eldrehjemmet, og så skal vi faktisk dra å bessøke Nathaniel sin oldemor på fars-siden, som bor her i Tromsø. Hun har nemlig aldri sett Nathaniel før, så det kommer nok til å bli stas. Gleder oss veldig 🙂  Senere på kvelden bærer det hjem til Alta igjen, og det ser jeg egentlig litt fram til ! Har så sykt mye å gjøre hjemme at det nesten klør i fingrene, når jeg er her og ikke får gjort noe av det jeg skal gjøre. 

Når jeg kommer hjem imorgen er det FULL dåpsforberedning + pakke ned tingene mine til fredag, på fredag begynner jeg å male leiligheten min, og på søndag er det dåp. Dagen etter dåpen til Nathaniel begynner innflyttingen, og så kan man slappe av i noen dager før det bærer til Oslo igjen ! STRESS.  Men bedre det enn å ikke ha noe som helst å gjøre, mener nå jeg ! 

Nå er det dusjen først, å så senga/sofaen lamme hjertegullet mitt ! Så blogges vi alle mine kjære lesere :- * 

9 kommentarer
    1. Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå. Så godt å høre at det ikke var tegn til noe særlig infeksjon hos lillegutt lenger. Håper han blir frisk snart. Og som han har vokst da, begynne rå bli stor gutt jo:)
      Uff, ja vet følelsen når de ikke får puste. Vesla fikk ikke puste her i natt og jeg fikk helt panikk. Hun hadde mye slim stakkar, så jeg fikk det heldigvis bort.
      Skal dere ha dåp til helgen? Det skal vi også:)

    2. Håper det går fint med gutten din 🙂 eg har lest bloggen din lenge no og må bare si at eg liker den veldig godt. Har lest den siden du var gravid og var på tur med noen veninner, det var første innlegget eg leste. Og eg må ærlig innrømme at etter det har eg vert inne på bloggen din hver dag for å se om du har skrevet noe nytt 🙂 eg legger deg til som venn, håper du godtar meg, har endelig starta og blogge igjen selv ! 🙂
      Stå på, og ikke bry deg om negative kommentarer !

    3. Korleis skal du ha råd til å shoppe så mye som du gjør,når du nå skal flytte i egen leilighet??????? Det går vel et par måneder så er du tilbake til ho mor tenker eg… Kommer ALDRI til å gå viss du fortsetter sånn.

    4. Hun har rå fordi hun snylter på nav 😉 Hun er jo sammen med bf som har penger, og får selv penger fra nav pga hun er “alenemor”. Derfor har hun “rå” til å shoppe! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg