STRESS

Nå skal jeg bare poste dette innlegget før det bærer rett i seng ! I dag har vært en skikkelig STRESS dag, fra morgen til kveld. Har gått helt i ett.  Har ikke sett paradise hotel engang, noe jeg er helt avhengig av. Så stress.. Fikk bessøk av filmteamet fra Unge Mødre blant annet. Og i og med at IPhonen min er helt fucka, så fikk de jo ikke tak i meg. Så de kom bare plutselig, haha ! Meen.. gikk jo bra det. Selv om det ser ut som et sant helvette her, i og med at vi kom hjem fra Tromsø seint i går kveld

Angående dåpskjole bestemte jeg meg for den øverste, Aurora dåpskjole heter den. Og jeg driter langveis i om hva andre måtte mene om jentete eller ikke – Bare så det er sagt ! Tror Nathaniel blir supersøt i puffermer jeg, det er den MINSTE bekymringen min for å si det sånn. Jeg er ikke en person som bryr meg så veldig mye om hva andre mener, om jeg selv vil/mener noe annet. Men det har dere sikkert fått med dere allerede, dere som leser bloggen min jevnlig 🙂 

Imorgen skal jeg og pappaen til Nathaniel på kirkekontoret og ha dåpssamtale med presten, og så skal jeg til fastlegen min med Nathaniel og levere urinprøve. Ble jo så mye tull med disse medisinene, og nå vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal gi han og ikke. Er litt skuffet over Hammerfest sykehus, herregud.. jeg er bare 19 år og førstegangsmamma ! Og de ga meg ikke beskjed om jeg skulle begynne på den andre medisinen hans eller ikke. Er litt spørsmålstegn angående det nå ja..  men håper på å få svar på det imorgen iallefall.

 

Skummel kar.. 

Høøhø ! Søtingen som absolutt skal holde skjeen selv ! Han har blitt skikelig ramp den lille gutten min, fingrene hans er som lim. Alt han kommer borti det kliper han fast som bare det, og skal HVERTFALL ikke slippe. Og så er han begynt å si mamma hele tiden, det er så utroolig søtt ! Men kan skrive mere om han i et eget innlegg om 5 måneders utviklingen. Nå er det senga på ho mor så man klarer å stå opp med Nathaniel imorgen tidlig. Såå, da sier jeg bare god natt alle søte lesere der ute ! Natta :- * 

 – Rannveig

 

14 kommentarer
    1. Dette er ikke vondt eller frekt ment, siden jeg liker din blogg, men blir litt dumt å spørre om synspunkter til dåpskjole, og etterpå si at du ikke bryr deg om hva leserne mener.. Men ellers så liker jeg bloggen din, og Nathaniel Chrisander er helskjønn 😀 Lykke til med dåp, og håper du får kjolen i tide:))

    2. du som skriver at hun er DUM..
      Hva er du selv da? som skriver slik til folk ? du er hvertfall ingen god person, men en skikkelig drittsekk. Æsj !!!

    3. Du er dum ass RANNVEIG.. Her vil du ha vår mening om hvem kjole du bør velge, også driter du i det? Hva faen liksom.. Tipper du valgte den kjolen fordi de fleste IKKE likte den.. Haha

    4. Hva er da poenget med å spørre hvilken leserne synes er finest, for så å svare at du DRITER i hva de mener ?

    5. Hvorfor gidder dere skrive det samme på HVER jævla kommentar? Hu har sikkert fått med seg poenget!
      Uansett, trur nok Rannveig mente det negative som noen hadde kommentert! Haallooo liksom=)

    6. “hvilken kjole burde jeg velge”
      Får ikke svarene du ønsker, derfor sier du etterpå “BRYR MEG IKKE OM HVA ANDRE MENEER”
      hahahaaaa

    7. husker den gangen vi var på fest rannveig og du fant ut at det va kult og røyke hasj ! Du gjorde det sikkert i svangerskapet også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg