VELLYKKET DÅPSFEIRING !

Dette blir et VELDIG kjappt innlegg, siden jeg skal gå å få med meg så mye søvn som mulig nå når jeg har sjans. Jeg har nemlig ikke sovet så veeldig mye de siste par dagene, kanskje 3-4 timer til sammen ? Var hvertfall så trøtt i trynet i morrest at jeg måtte sitte å spise frokost med øynene lukket, haha.  Skal ikke være lett å ville ha alt perfekt til fingerspissene ! I tilegg blir jeg jo filmet av TvNorge, så om dere ser meg med tidenes største poser under øynene på TV til høsten skal dere ikke bli overrasket ! Men var jo verdt strevet og våkenettene da, for dåpsdagen var en fantastisk dag, er såå stolt over lille gullet mitt som var en skikkelig flinking under dåpen, bortsett fra litt skriking i begynnelsen. Var litt dumt tidspunkt dåpen var på, siden han bruker å ta formiddagshvilen sin akkurat da. Så det ble litt grining fra en veeldig trøtt Nathaniel, som til slutt sovnet i armene mine .

 

Legger ut alle de andre bildene en annen gang. Nå skal ho mor gå å ta igjen MYE tapt søvn. God natt ! PS. Vil dere se dåpen, så må dere følge med på Unge Mødre på FEM til høsten ..hihi 🙂 

16 kommentarer
    1. Gratulere 🙂 kjempe fint bilde av dokker 🙂
      glerder mæi til og se unge mødre , du må si i fra når de begynner ,e så dårlig på å følge me på når sånt begynne

    2. man kan ihvertfall se at det e din sønn 🙂 gud kor dokker ligne å så søt og fin gutt , han blir nok en stor sjarmør 😛 😀

    3. e jo helt umulig å si kem ungen ligne på når rannveig velge å være så brun. forutenom øyan så e ungen snytt ut av nesa på faren, men det har kanskje med at han har normal hudfarge 😛
      ellers grattis med overstådd dåp!

    4. Takk for alle gratulasjoner ! <3

      Er ikke helt sikker på når Unge Mødre begynner på TV, men mener det er i August. De annonserer helt sikkert både på hjemmesiden sin og på tv når det nærmer seg, det er jeg sikker på.

    5. Gratulerer med dåpsbarne sjøl om det e ei stund sia :p
      Gleda mæ tell å se dåkk på unge mødre, blir morsomt å se noen fra “nord” der :D:D
      og btw, veldig fint bilde av en fin “familie”.. Spesielt barnefaren ;);););) Nårtid får vi se resten av bildan som du skreiv i innlegget 🙂 ?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg