MALINGS & FLYTTINGS

 

HEI HEI alle mine kjære lesere ! 

 

Vet godt at jeg har vært en crappy blogger i det siste, så da kan vi jo gjøre det NESTEN godt igjen med en liten oppdatering ! Som dere allerede vet har jeg jo hatt og har fortsatt hendene fulle, og har såvidt sovet de siste dagene før dåpen i går. Fikk sove litt lengere i dag da, og det var helt himmelsk.  Har en sånn supersnill mamma som har stilt opp hele to ganger i dag, og passet Nathaniel. Første gang så jeg fikk sovet litt ut, og andre gang fordi vi var å malte i leligheten, igjen…  Er veeeldig lei maling nå. Å være alenemamma og male er noe dritt og passer overhodet ikke sammen, for man trenger jo hele tiden noen til pass om man skal male. Så jeg håper virkelig Marita, som hjalp meg i dag, også hjelper meg imorgen ! For hun er den eneste som har malt der nede, som faktisk KAN male. Haha, kan si jeg gruer meg litt til å se dette på TV ! Da tror jeg alle malentusiaster der ute og generelt alle som ser på kommer til å slå seg i panna !Jeg er helt ELENDIG til å male, har aldri malt før. Så det så overhodet ikke uuut i leiligheten etter jeg hadde vært der å styrt første gangen. Men nå ser det ikke så aller aller verst ut etter dagens økt, så satser på å bli ferdig med drittmalinga imorgen. Amen ! 

 

Rannveig gjøt ting ho IKKE kan. Og det va ikke så veldig smart..

 

Haha, neida. Men joda…  Ellers så har vi jo som sagt hatt dåp i går, som gikk helt fantastisk bra ! Var veeeldig stresset og veldig underernært på søvn, men bortsett fra det hadde jeg det kjempekoselig og koste meg masse ! Ble litt ekstra stress, siden jeg dagen før dåpen bestemte meg for å lage en putekake, som var ferdig laget kl 5 om morgenen på dåpsdagen.  Den ble så fin at ingen trodde på at jeg hadde laget den. * STOLT* 

 

Veldig dårlig kvalitet, men får legge ut bedre bilde senere,siden jeg ikke har hverken pc’en min eller minnekortet til kameraet her. Dette er definitift den peneste kaken jeg noen gang har baket, og jeg ble utrolig fornøyd ! Er personlig ikke så glad i kake, men ELSKER å lage dem ! Spesielt når resultatet blir så bra. Laget også veldig fine cupcakes, men dem kan jeg legge ut bilde av sammen med de andre kakene i et annet innlegg. 

 

Akkurat nå klarer jeg ikke å komme på hva vi ellers har styrt med, men det har jo vært mye filming og sånt da oppi alt dette, som også tar mye tid.  Har jo for det meste gått i dåpsplanlegging og dåpsforberedelser, + nedpakking av tingene mine. Så nå gjenstår bare flyttingen, og kan inrømme at jeg gruer meg sånn smålig. Forrige gang vi flyttet holdt vi på fra morgen til kveld, og da ble jeg skikkelig sur å grinete etterhvert, og sjefete.. hahah, har en stygg tendens til å sjefe når jeg blir stresset. Men så var jeg jo gravid da, og hadde masse hormoner i omløp. Synd man ikke har den unnskyldningen lengeree 😀 

Bilde fra her om dagen, da det var knallfint vær ute ! Synd været i her i det kalde Nord er så ustabilt, for i skrivende øyeblikk SNØR det ute. Jepp, her kan det snø til langt utti junil.. 

Meen nå skal jeg gå å sove, siden jeg har en langt dag forran meg imorgen med maling, og aller aller mest sannsynligvis innflytting i ny-leiligheten ! Can’t wait. Skal bli såå herlig å være ferdig med hele drittmalinga og drittflyttinga. Synd å si det, men disse tingene ER en mannejobb og ikke en jobb for meg.  Vurderer seriøst å leie en stor og sterk handyman. Anyone ? 

 

God natt 😉 

 

22 kommentarer
    1. har aldri sett så mange stygge kommentarer som det kommer til deg Rannveig. Ikke bry deg om de! de vet tydeligvis ikke hvordan det er å være alenemor!

    2. I’m impressed with your efforts at painting, baking, being a mom and still blog update, and after all that, still look more beautiful than ever.

    3. Heei:-) vil bare si at jeg elsker bloggen din! Og du er en helt fantastisk mor!! Jeg har termin selv om 14 dager! Håper han kommer snart!!
      Du skal drite i alle stygge kommentarer- det er ren sjalusi!! Hvem er det som ikke ønsker seg det livet du har??
      Stå på snuppa!!
      Klem marthe

    4. alltså, når du maler må du male i sprekkan først, vist ikke får du stygge pænsel mærker 🙂 tips på veien

    5. “Hvem er det som ikke ønsker seg det livet du har??” Ehm, stort sett ingen ønske å være alenemor, bo hos mora, være småsyk i hauet, sjalu ut av en anna verden og ha et vrengt forhold til kordan man sjøl ser ut.

    6. RÅ imponert av kaka! Wow, du kan bake jente! 😀 Også e æ veldig imponert over at du styrer til dåp, holder på med flytting og maling, e alenemor og springer rundt og gjør noe hele tida og fortsatt e en så fantastisk mamma til Nathaniel, du e så flink og det e veldig beundringsverdig 🙂
      Drit i folk som kommenterer dritt og som e så ufattelig barnslig, dem vet ikke en dritt av ka dem prater om. Stå på Rannveig, æ digger dæ! 🙂

    7. benedikte bull, du har sjøl snakka dritt om rannveig på bla. facebook og vært sjokkert over ka ho har gjort/skrevet på bloggen :p men når man får unge sjøl så blir man vel automatisk med i “unge mødre mafiaen” der alle støtte alle. Haha !

    8. Oj! Så din flette! Kan du legge ut en flettevidjo?
      Men, har ungen norsk far (du er jo veldig brun).
      DIGGER BLOGGEN DIN, LOVE JU!

    9. Du e bare Flink, Flink, Flink 😉
      Å te alle dere så skriver så mye PISS her inne, har dere VIRKELIG så dårlige selvtillit at dere må sitte å hakke ned på alle andre?! Hvis dere ikke klarer å få fram noe positivt, hvorfor gidde å skrive noe? Hold det heller for dere selv, for Rannveig bryr seg jo MINIMALT så dere får jo ikke noe respons fra henne…skjønner ikke hva dere vil oppnå jeg!!
      Lenge leve fjortisalderen!!!!

    10. Vi har alle gjort dumme ting og dumme valg tidligere i livet, som man kanskje ikke så forbanna stolt av. Æ e en av dem som syns du virka som en typisk patetisk liten dritt som rett og slett krevde for mye oppmerksomhet. Men det va før. No syns æ det virke som at du virkelig har vokst. Du virke som en kjempe bra mor, og at du klare å gå gjennom dagan med alle de her negative og meningsløse kommentaran du får fra folk, ja det står det virkelig respekt av Rannveig. Du bør være veldig stolt av deg sjøl og sønn din. Det kreve veldig sterk psyke for ikke å bli ødelagt innvendig av alle de bakmål kommentaran man les her. Syns du e bra æ. 🙂

    11. åh fyfaen, TENK å knulla deg i rumpa da! hadde faen meg knullet deg sideways, straight alt i rumpa!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg