SNILLE MAMMAN MIN !

Hei alle sammen ! Nå har jeg nettop lagt Nathaniel, og det gikk heldigvis veldig greit i dag. Tror han er veldig sliten etter gårsdagen jaa. Feberen er fortsatt på 39, men han har mest sannsynlig ikke fått nyrebekkenbetennelse på nytt. Ble sååå utrolig lettet da legen ringte meg å fortalte det. Så da er nok feberen hans rett og slett pga at tennerne hans vil ut. Han har jo allerede fått to tenner i midten der nede i munnen, det synes så vidt, men kjennes VELDIG godt når han biter meg mens han spiser.. auu :p  

Og så til overskriften ! Jeg har jo bare verdens snilleste mamma. Hun ringte meg i ettermiddag og sa at hun ville komme på bessøk, da hadde hun tatt med middag og dessert, henta pakke til meg på posten, og vært på apoteket og kjøpt bitering og Dentinox til Nathaniel. Kunne virkelig ikke bedt om en bedre mamma enn den mammaen jeg har !  Finnes rett og slett ikke noe vondt i henne, og det er faktisk ikke tull engang.

 

Vet ikke om jeg har nevnt det her før, men jeg har iallefall fått flyttet inn i leiligheten min nå ! Flyttet inn forrige lørdag, og har enda masse fulle plastikposer fulle av klær og diverse andre ting som jeg enda ikke har fått pakket ut. Har så syyykt mye ting, og leiligheten min er ikke så altfor stor. Men når jeg får fikset litt og sånn her inne, så skal jeg legge ut bilder på bloggen ! Så det blir braaa.  I helgen skal jeg bare slappe av, noe jeg har gjort i flere dager allerede… bare sove ut etter den aaaltfor stressende perioden vi nettop ble ferdig med. Dåp, flytting, maling og masse andre ting på en og samme gang ! Grøss og gru.. GLAD jeg er ferdig med dritten ! Ikke det at dåpen var dritt, men var så stressa som jeg omtrent aldri har vært før. 

Venninnen min Inger har også kommet tilbake til Alta for en liten periode. Var utrolig koselig, men også kjempe RART, å se henne igjen ! Datteren hennes Aurora er jo bare seks dager yngre enn Nathaniel, selv om hun på en måte virker størrre. Hun ruller som bare det, mens Nathaniel ikke har rullet en eneste gang allerde. ( rygg til mage.. ) Men det kommer vel etterhvert ! Trenger ikke stresse med det, jeg vet jo allerede at jeg har verdens mest perfekte unge ! Rullende eller ikke 😉 

Ooog vet dere hva ? På mandag bærer det til Oslo, på “husmorferie” med søte Marita ! Elleeer.. Nathaniel skal jo være med da, så kanskje ikke husmorferie likevel. Gleder meg noe syykt mye, har time til Restylane på Colosseumklinikken nesten rett etter flyet vårt lander. Tiiidlig tirsdags morgen skal jeg på fotoshoot med Sunniva Munklien, da skal jeg bli sminket av makeupartist fra Loreal og bli stylet av stylist fra Jan Thomas osv.. dritbra ! Tirsdagskvelden skal vi ta pressebilder til Unge Mødre, så gleder meg kjempemye til alt dette. Blir godt å komme seg litt bort også, dagene som hjemmeværende mamma er jo i grunn veldig like så ! 

 

Klager ikke altså ! Hjemmeværende mamma er den BESTE jobben jeg noen gang har hatt ! Trives veeeldig godt 😉 Men nå skal jeg avslutte og heller rydde litt her, kanskje få pakket ut resten av tingene mine , før det bærer i seng for ho mor også ! God natt alle mine søte fantastiske lesere, ha en fiin fin dag videre og god helg om dere ikke hører noe ifra meg iløpet av helgen ! 🙂 <3 

 

– Bruker du Dentinox til ditt barn ? 

– Har du prøvd restylane før ? Tycks ? 

25 kommentarer
    1. har ikke tenkt å bruke dentinox til ungen min, og en rask titt på nett forklare koffer.. kalde kluta, biteleka, frukt i sånn pose.. mye som e bedre enn det der 🙂 masse rare stoffa oppi, som kan forårsake skumle ting i nån tilfella :/ tar ingen sjangsa med ungen min, selv om det e sjeldent.

    2. nu hørtes æ sånn hysterisk ut, e absolutt ikke det ;p også mulig det e blitt fjerna, men det har i allefall vært nåt rart i den dentinoxen.. sir jo sæ sjøl, siden det virke så “godt”, og det e snakk om babya.. 🙂

    3. Åååååå er det der sånne piller mot et horete pårpult utsende såm du har..tenk å bruke ungen din til å se bedre ut selv.stakkars unge tenk å ha en mor såm ser ut som en laus barbie hore…

    4. Har brukt dentinox helt frem til idag, da jeg fant ut om alle bivirkningene :/ Men pjokken min er bare 2 mnd, så han holder ingenting selv enda heller.. må vel se om jeg finner en bitesmokk!

    5. Har også brukt Dentinox på datteren min, og det funket bra det. Og hun har ikke tatt noen skader av det! Kommer til å bruke det på neste også! 🙂
      Tror at du får disse kommentarene bare fordi du er du.. Men om vi “vanlige” mødre (som ikke er med på ‘UM’) skriver om de tingene du skriver om, så får vi ikke sånne kommentarer.
      Men vet jo at du ser rett igjennom de kommentarene og heller leser de positive, og tar det til deg! 🙂
      Gleder meg til å se bilder av leiligheten. Og du må kose deg i Oslo. 🙂

    6. Ikke rart ungen din e syk hele tia. Du vet at ungen merke at du e stressa? Og når du farte rundt med han overalt HELE tia så blir han sliten.. Oslo nu ja. Hoff.. Kan du ikke bare roe ned litt, for hannes del????

    7. dentinox funker kjempe bra, helsestajonen og leger hadde ikke annbefalt dentinox om det var farlig, det er jo laget for smp barn..
      Gleder meg masse til å se bilder av leiligheten

    8. det er ikke det at dentionx er direkte farlig, men er noen stoffer i det som kan påvirke hemogloinet i kroppen negativt. grunnen til at dette ikke blir sagt av lenger, er fordi det er en relativt ny undersøkelse og at det er rett og slett ikke alle som har fått det med seg. også er det ikke påvist noen tilfeller i norge hvor dette har vært så farlig at de må ha tatt affære.. men jeg bruker ikke dentinox på min lille, hun får fruktnett, kald klut, biteringer osv og er fornøyd med det. jeg vil rett og slett ikke gi ungen min noe som kan være skadelig. Uansett hvor bra det fungerer… en risiko jeg ikke vil ta!!

    9. Jeg bruker det ikke lenger .Er skeptisk på bivirkninger osv . Biteringer funker bra og er søte 🙂
      Jeg skal ta restylane snart ,gleder meg ! Det er digg med trutmunn <3

    10. Har tatt restylan, og hovna helt sykt opp de første dagene og leppene blir blå… Så vær litt obs på det siden du skal på fotoshoot 😉 Går jo an å sminke ned, er ikke det.

    11. jepp hadde 1ml i overleppen, ble kjempe fint.. borsett fra første dagen så jeg ut som en and..hehe 🙂 vudere å ta igjen..mene det er litt dyrt i lengden å drive og fylle på hver 3mnd.

    12. Når tennene vokser og han har vont kan du legge ei pære i fryseren som du deler i sånn passe små biter. Du kan dra på en “baby-butikk” og kjøpe sånn holder. 🙂
      Har prøvd det selv og anbefaler virkelig det! 🙂 Lykke til! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg