NEIDA…

Som de fleste sikkert skjønte, så er jeg IKKE gravid. Dette var ikke noen løgn heller, bare et resultat av en ekstremt morsom spøk etter litt for mye Nachos og max utblåsing av magen ! Er ganske morsomt å se hvor sur enkelte blir, det er det virkelig ! Vil oppfordre alle som leser min blogg til å ikke ta alt for god fisk, altså ! Men for all del…  

Til mine søte lesere som begynte å gratulere meg, vil jeg bare si tusen takk selv om det bare var tull. Det er jo koselig å få sånne kommentarer selv om det hele bare var en spøk ! 

Dette er et bilde tatt av magen min for 5 sek siden, hehah. Altså så langt fra gravid man kan komme, og jeg har IKKE slik mage som jeg la ut bilde av i går, bare så det er sagt ! 😉 

I kveld har jeg hatt besøk av Katrine og Madelen, vi har bare sittet å pratet og slikt, og Madelen lagde noe kjempegodt til oss ! Flinka !

 

 

Men uansettl. Nå har nettop Madelen dratt herfra, så nå tror jeg senga kaller siden jeg også skal på kontroll med Nathaniel Chrisander i morgen tidlig ! Er så syyykt sliten for tiden, Nathaniel har blitt veldig vanskelig å legge også. Han så å si nekter å sove, bare skriker å skriker så jeg til slutt må komme å ta han opp, og da blir det stilt. Så er jo tydelig at han kun vil ha oppmerksomhet. Såe, ja… en stk veldig sliten mamma her ja ! Slik han han holdt på hver kveld i snart to uker..  Gruer meg til hver kveld, siden det er en ordentlig kamp. Huff, kan si jeg gleder meg til han slutter å trasse sånn ! Tror forresten jeg holder på å bli syk, holder på å dovne vekk av varme her jeg sitter.. og det er ikke spesielt varmt her inne heller. Håper virkelig ikke det, sist gang jeg var syk var det et helvette på jord altså. Som alenemamma er man jo bare pent nødt til å passe på ungen sin imens siden jeg ikke har noen rundt meg akkurat nå til å gjøre det, noe som ikke akkurat er noe enkelt med feber. Men men, får bare se hva som skjer ! Og EN ting til, får mest sannsynlig bissøøk om noen dager , og den personen skal være her i en heel uke ! Hvem det er får dere bare spekulere i  ! 😀 Gleder meg uansett kjempemasse til deet 🙂 Haha, TRUR DU PÅ MEG NU ?! 

MEN, nå er det senga. God natt alle mine søte søte lesere, nuss nuss ! :*

27 kommentarer
    1. Du har jo sånn mage som du la ut bilde av igår når du har spist for mye :p
      Jeg får oxo det :))
      Men flat blir den igjen :p

    2. Jeg syns ikke man skal spøke med slik jeg faktisk. Det sitter folk der ute som virkelig vil bli gravid men som ikke kan få det til, og du kan bli gravid og spøker om det. Ja jeg vet det var en spøk, men jeg syns den var unødvendig.

    3. Jeg synes det var litt morsomt, jeg. For egentlig, så visste jeg at det bare var tull 🙂 Setter meg litt under Silje siden jeg ønsker barn selv, men at det ikke passer enda :/

    4. Er fast leser, og syns egentlig bare spøken var tåpelig:-)
      Kjekt når familie som leser bloggen, plutselig tror du er gravid? Nei, vettuka:-)
      Uskyldig spøk, men bare barnslig og tåpelig:-)
      Du skaper selv haterne som du prater så mye om.

    5. Tror du ikke alle driter i om du er alenemamma? Du tar det opp i vært innlegg, du har gjort opp til det selv! Hadde du vært smart så hadde du ikke knulla rundt uten prevansjon!

    6. Nei, jeg har nå skjønt at det ikke er lurt å legge ut lettkledde bilder av seg selv på nett. DEt kan bli brukt mot en senere.

    7. Ååå! Så mange negative kommentarer da. Noen som ikke har det så bra med seg selv kanskje? Du er nydelig vennen og du virker som en fantastisk mamma! 😀 Og klag så mye du bare vil!!! Alle har vel sine ting å klage om, og jeg kan tenke meg det ikke er enkelt å være alenemamma heller,så. Ha en superfin dag! Klem fra meg og Billy! <3

    8. Herrefred, eier ikke folk litt humor en gang? Dere må jo ha skjønt at det var en spøk, eller så er dere jo alle blåst i hode 🙂

    9. ang. det å være alenemor, det e stor forskjell på å være alenemor, og singel-mamma.. du e vel i kategorien singel-mamma du.
      En 110 % ekte alenemor e ALEINA. Ingen mamma å bo hos, barnevakt når man vil osv.. den avlastninga man får, selv om det kanskje bare e i helga, eller et par tima om dagen, det e gull.. vi som bor med barnefar kan også kalle oss alenemødre da? hvis han e på jobb mens ungen e våken? for den lille tida faren har ungen, kan sammenlignes med den tida mordi har ungen, eller venna eller annen familie.. nei, e ikke så synd i dæ, vet om 1000 andre som e helt ALENEmor 😛

    10. Alenemor er du om du ikke er i lag med noen, som barnefar eller ny type.. En alenemor har da vel barnevakt hu også, så klart ikke alle, men mange. Å være alenemor har ingenting å gjøre med om du har foreldre som er snille eller barnevakt å gjøre, har vel heller noe med sivilstatus å gjøre..
      Prøvd å slappe heelt av i kroppen din rundt leggetiden til veslegutt? Han merker fort om du er stressa og gruer deg til legging 🙂 Uansett hvor mye han skriker, så må du prøve å holde deg rolig så ikke “uroligheta” i kroppen din smitter over på han å gjør vondt værre 😉 Om du tar han opp på armen, og han roer seg der, kan du jo prøve å legge han ned igjen med en gang han har roet seg.. Gjøre det et par ganger, sånn opp og ned, pleier som regel å funke.. Men skal jo ikke si for sikkert at det funker hos dere 🙂 Men har hatt det sånn sjøl når vesla her var rundt 6 mnd, og prøvde alt av råd, og plutselig var det noe som funka ;p

    11. huff.. Skal ærlig innrømme å si at æ digga bloggen din før, helt til du la ut bildet med puppen henganes ute. Å nu når den hær spøken din kom ut så syns æ den bare va teit egentlig. 😛 Ja, you only live once, men ongen din kommer til å vokse opp å gud fader æ syns synd i han når han får vite om de små stuntan dine.. Huff

    12. Eg er og alenemor da,eg bor saman med barnefar men han e på jobb fra kl 10-21, dvs når lille e våken! Like alenemamma som deg eg da!

    13. Anonym: Okei, så mannen din gjør ikke noen ting i huset eller noe ? Han jobber vel 7 dager i uken også, har IKKE helg.. det er KUN du som gjør alt ? Haha, tenk litt på den du ! Som alenemamma har du ALDRI noen der, ikke i uken, ikke i helgen.. du må gjøre ALT selv.

      Blir seriøst provosert av sånne som deg.

    14. Man kan kalle sæ alenemor om man ikke bor sammen med barnefar, er samboer eller gift. Æ har sjøl et barn og en kjærest, men siden det e mitt barn og æ tar så og si hele ansvaret så vil æ kalle mæ sjøl for alene mamma. Den dagen æ blir registrert samboer, gift eller sammen med barnefar vil æ vel ikke kalle mæ for alenemamma mer. Aldri hørt om noe så tøvat som singel-mamma!

    15. haha, kanonbred over hoftene? Skal man være helt uten former da eller? Tror nok du hadde fått sjokk om du hadde sett mine hofter, anonym.
      Synes du er tøff jeg, Rannveig! Leser bloggen din hver eneste dag, og for meg er du faktisk en inspirasjon. Så det så!!:-)

    16. Rannveig, om han e vrang å legge sæ – vær staere! D tar max 3 daga så legg han sæ uten problema. D e ont i mammahjerte, men om han e tørr, mætt å trøtt bør d ikke være nåkka problem å la han sutre litt om du går inn ganske ofte å sir at d e natt å han må sove. D tar nån tima de første dagan, men t slutt sjønne han d 🙂 D handle om tålmodighet å stahet :p

    17. Hahaha, handler det om og være alene med ungen og husarbeid? Du skriver selv om hvor fantastisk din mamma er, og i følge bloggen din så får du ofte hjelp! Men JA du er alenemamma men har fint valgt det selv! Du hadde nok helt sikkert et valg! Men du finner vel en som du kan få hjelp av etterhvert, medmindre de ikke orker

    18. Man lar ikke ungen ligge å grine? Hvorfor ikke? Er INGEN unger som har vondt av å gråte litt.. Er ikke snakk om å la en 2 uker gammel baby ligge å gråte, men en på 6 mnd. Unger tåler det å gråte litt, er som regel mødrene som ikke tåler det. Skal jo ikke grine seg i søvn, men det hjelper på at dem skjønner at dem skal sove, at ungen ikke får vilja si med at mamma kommer inn hele tia..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg