HVORFOR ØNSKER MAN SEG HELE TIDEN NOE MERE, ELLER NOE MAN IKKE HAR ?

Dette er noe jeg faktisk lurer noe ekstremt mye på selv ! Jeg er en sånn type person som hele tiden setter seg altfor høye mål, og har jeg oppnådd NOE, så skal jeg alltid oppnå enda mere.. dette skjer konstant ! Så om jeg får noe jeg har villet ha/ønsket å oppnå lenge, så er jeg ikke fornøyd da heller. 

Jeg tror egentlig alle mennesker opplever dette i større eller mindre grad. Dette kan bli veldig slitsomt i lengden, da man aldri blir helt fornøyd med livet sitt ! Misforstå meg rett altså, jeg elsker livet mitt ! Men NOE mangler. Gjennom hele svangerskapet mitt og litt etter Nathaniel var født, så gikk jeg å trodde at det eneste jeg manglet i livet mitt var pappaen til Nathaniel. For når jeg fikk det, så var det plutselig ikke det jeg ville ha lengere. DET var veldig frustrerende å finne ut , når jeg i så lang tid hadde trodd det, og at den eneste grunnen til at jeg trodde det var fordi han nektet å ha kontakt med meg i graviditeten. Skjønner dere ? Misforstå meg rett igjen, det er flott at han kan ha kontakt med Nathaniel og jeg har ingenting imot han overhodet. Men som kjærester passer vi nok meget dårlig sammen.  Jeg er en jente som alltid ønsker meg det jeg ikke har og ikke kan få ! Og det er utrooolig irriterende. Ofte tenker jeg med meg selv at jeg virkelig skulle ønske at jeg bare kunne slå meg til ro med det jeg har, og slutte å hele tiden ønske meg noe mere. 

Meen, satser på at dette en gang tar slutt ! For som jeg skreiv her lengere opp, så er det ikke noe kult ! Flere som har det slik ? Det er altså ikke mange slike personlige innlegg jeg bruker å skrive, men bare følte jeg måtte dele dette med dere , så dere kan se at ikke jeg heller er perfekt !

 

Denne sangen er så utrolig fin ! Har ingenting med innlegget å gjøre, men hører på den utrolig mye for tiden ! 

18 kommentarer

Siste innlegg