NATTBLOGGING

Hei hei hallåå,alle fans, haters og sist men ikke minst alle mine stalkers ! <3

Nå er jeg nettop ferdig å prate i tlf, etter en samtale på over en time ! Nåkka svett i øret , HE HE ! Men det var kooseliig da ! I det siste har bloggingen vært veldig dårlig, men det er av den enkle grunn at jeg rett og slett ikke har hatt nett de siste dagene. Så får bare beklage for det ! Kniz. 

I dag / i går siden det er midt på natta(men likevel i går siden jeg enda ikke har sovet.. )  var det helt fantastisk vær ! NYDELIG ! Og det er det fortsatt, for som kjent så skinner sola hele døgnet her i nord. Håper det blir like fint som i går, det hadde vært supert. Blir i utrolig godt humør når det er fint vær, og når det er overskyet får jeg bare mest lyst til å legge meg under dyna altså ! 

Dagen i dag begynte VELDIG brått, Nathaniel hadde 6 månederskontrollen kl 10:20…  ikke helt uvanlig, så bråååvoknet jeg akkurat kl 10:00, og tenkte bare.. faaaen ! Men dette skulle jeg rekke ! Heiv på oss klærne, og ringte taxi som kom å hentet oss i full fart ! Jeg kom kun 5 minutter forseint. Flink mammarannveig ? JA.  Men skal skrive mere om kontrollen i et eget innlegg imorgen. Etter kontrollen dro jeg å tok sol, og deretter spiste vi lunch med familien til pappaen til Nathaniel. Koselig 🙂 

 

 

Ellers har vi bare trillet en del i finværet ! Super måte å trene på når man ikke har mulighet til å trene på treningssenter, slik jeg desverre ikke har for tiden. Meen, nå våknet en sulten baby, så da skal jeg ta å avslutte her og gå å mate han før jeg selv tar senga fatt ! Nattinatt alle mine søte lesere, sov godt og drøm søtt :- * 

9 kommentarer
    1. Jeg syntes du virker som en skjønn jente. Veldig pen er du og:)
      Men må være ærlig å si at jeg ikke syntes noe om at du tar med deg sønnen din når du tar sol:S det kan være livssfarlig! helt alvorlig, kan du ikke heller få noen til å passe ham 30 min eller noe??

    2. flink mamma? som rakk en time du burde visst om ?:P ehhe, en flink mamma har nåt som hete vekkeklokka.. værtfall når det faktisk handle om ungen.

    3. Høres ut som du har hatt en kjempefin dag! =) Men ja, lurer på hvordan du får så utrolig glatt barbering? 🙂
      Lizbethosnes.com – En ærlighetsblogg. Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com ♥

    4. Hei, jeg er en fast leser av bloggen din!
      Og må bare fortelle at den e utrolig bra!!!!
      Du e dæi selv hele tiden og du har så nusselig baby!!

    5. Flinke mamman? HAHAH! Hvis du er så flink brude du vel strengt tatt huske avtalen og stå opp i tide til å rekke den, uten problemer! Det forventes hvert fall av en MAMMA..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg